Vraag

Ik wil vechten

  • 16 June 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Ik ben vroeger geen vecht typetje geweest, hoogst waarschijnlijk omdat ik zelf alleen maar werd gepest. Maar ik ben nu al ouder en dus slimmer. Als ik nog wordt gepest boeit het me vrij weinig vergeleken met hoe ik vroeger zou reageren. Maar de laatste tijd heb ik ook pure haat naar mensen, en ook het gevoel dat ik met iemand wil vechten. Ik zou gewoon zo graag een paar klappen willen uitdelen en ze zelf krijgen. (Ik heb trouwens nog nooit eerder gevochten). Wat kan ik het beste doen? Is er een reden waarom ik mij zo voel? Is het normaal? En is er een benaming voor?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyyy, 

Wat erg dat je gepest wordt/werd. Ik snap dat je je woede even kwijt wil, maar het is niet verstandig om te gaan vechten met mensen. Je krijgt er alleen maar problemen mee. Je kan wel bijvoorbeeld op kickboksen of zoiets. Dan kan je en de klappen geven, en je woede eruit gooien. 
Groetjes!!

Reputatie 4
Badge +1

Hi

Ik snap het helemaal.  Als je gepest wordt krijg je ook hekel en haat aan iedereen. Ik zou met een persoon die je vertrouwt over praten. Als je echt een klap wilt uitdelen dan ga je adem in en uit oefening doen of drink een slokje water. 

 

Nova

Badge

@Nova_  @ikbengwnanoniem123 Ik denk niet dat jullie het helemaal snappen. Ik werd vroeger gepest, dat was dus de reden waarom ik toen geen vecht type was. Nu boeit het me vrij weinig. Ik heb geen woede in mij wat ik kwijt moet, het geeft me gewoon een kick om klappen te krijgen en zelf uit te delen.

Reageer