Vraag

ik wil niet meer

  • 25 August 2019
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zie het allemaal niet meer zitten, mn ouders maken elke dag ruzie met elkaar ik heb ruzie met mn vriendin.. en met mn vrienden ik vertouw niemand.. en ik weet echt niet eat ik meer noet gaan doen.. miss moet ik er maar een eind aan gaan maken want niemand geeft toch om me.. en als dit het leven is dan hoeft het voor mij niet meer😭

4 reacties

A.u.b

mijn leven is de laatste tijd erg veel hell
nu nog steeds ik denk er hetzelfde over als jij maar mijn verstand zegt dat er een oplossing voor is en ik weet dat er ook altijd een oplossing voor is maar toch voelt het zo dat het leven het niet waard is, maar hoe veel ik ook niet meer wil leven , ik weet dat er mensen zijn die je willen helpen!, de Kindertelefoon wil je helpen! mensen op dit forum willen je helen! IK wil je helpen! zelfs met deze gevoelens en verdriet om zelfmoord te doen wil ik nog steeds andere mensen te helpen om in leven te blijven
je moet vastberaden zijn! zelf wil ik eigenlijk ook niet leven maar ik weet dat mensen me kunnen helpen, maar toch wil ik het tegelijk niet. ik zeg gewoon tegen me zelf dat ik me nog 1 kans geef om 1 jaar ga proberen te leven en kijken dat er hoop is

maar alsjeblieft laat me je helpen en je steunen en komen we er misschien samen
uit met veel hoop
Luciaa
is er nog iemand om hem te helpen?
Hey Jongenvan15

Wat jammer dat het leven je zo zwaar valt. Niet fijn dat je ouders regelmatig ruzie maken, en dat je ruzie hebt met je vriendin.

Gezien je naam, ga ik ervan uit dat jij vijftien jaar oud bent. Dat wil zeggen dat er nog een hoop kansen voor je openliggen. Hoewel je momenteel een zware periode doorgaat, is de kans groot dat vroeg of laat een kalmere periode aan zal breken.

Ik kan me voorstellen dat je op een diep moment als dit nauwelijks de hoop bijeen kan rapen om door te zetten tot een positiever moment, maar wie weet, als je het een kans geeft, wordt het beter. Zelf heb ik ook erg diep gezeten, die mooie momenten die eraan zouden komen konden me weinig boeien, maar toch ervaar ik steeds vaker momenten waarop ik blij ben niet uit dit leven te zijn gestapt.

Ik hoop dat je de moed weet te vinden om door te zetten. Zoals Lucciaaa zei, is er altijd iemand bereid je te helpen. Ook als je je momenteel eenzaam voelt, kan een soulmate of vertrouwenspersoon je erdoorheen helpen. Het kan dat je deze soulmate of vertrouwenspersoon al kent, het kan ook dat je deze nog ontmoeten zal.

Als ik het goed begrijp, heb je het gevoel dat je er alleen voor staat. Zou je, ondanks die eenzaamheid, iemand durven benaderen in verband met je gevoel? Een leraar bijvoorbeeld, of de huisarts? Als je liever anoniem praat, kan je terecht bij de crisislijn. Daar kan je zowel chatten, bellen als online therapie volgen.

Groetjes
Kenshin
Er een eind aan maken is echt niet de oplossing doe dat alsjeblieft niet misschien kan je een keer met een therapeut over praten of op kik boxen gaan om een of 2x per week alles er even uit te kunnen gooien en is er misschien fam waar je tijdelijk kan gaan wonen om de problemen thuis wat meer te kunnen vergeten ik hoop dat mijn advies helpt
xxx lena

Reageer