Beantwoord

Ik wil niet meer

  • 23 August 2018
  • 32 reacties
  • 2209 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Heey je zegt wat moet ik nog met me leven je leeft voor je jezelf je leeft niet voor een ander je bent wie je bent je bent goed zoals je bent het leven is niet alleenmaar kleurrijk het is vallen en opstaan maar je bent vast een leuke/mooie meid/jonge het leven is hard en oneerlijk maar iedereen komt er aan die top en blijf met mensen praten als er iets is ❤❤
Badge +1
Als je het niet meer ziet zitten is het misschien een tip om met 113 te bellen/chatten!
Zij kunnen je helpen en ze bieden ook een online therapie aan.
Wat heftig allemaal maar een tijdje geleden.. hoe voel je je nu?
Ik denk dat je dan gewoon moet wachten want misschien helpt dat. Kan je echt niks doen? Misschien nieuwe vrienden als je vrienden niet om je geven
Ik heb hier niet alle reacties gelezen, dus als ik iets herhaal, niet op letten ok?

De gedachte dat je niks goed doet en iedereen je haat, klopt niet. Zelfmoord is een uitweg dat geen oplossing is. Je bent te jong. Ook al lukt het misschien niet, probeer te denken dat De Jij niet afhangt van de mening van de andere. Wat maakt het uit hoe ze je noemen? Ze kennen je niet, dus als ze gaan oordelen moet je maar denken (of zeggen) dat ze jou niet kennen zoals je bent en als ze dat wel doen, dat ze niks te oordelen hebben over hoe jij bent. Laat je hier niet op de kop zitten! En neem aub hulp aan ookal is het moeilijk. Jij bent de moeite waard en je moet denken dat het je helpt om je weer fijn te voelen. Blijf doorzetten! Je kunt het!

Dat wilde ik even zeggen😊
Tis trouwens weer een tijdje geleden, gaat het weer wat beter?
Reputatie 2
Badge +1
Ais jij zelfmoord pleegt zal jij misschien gelukkig zijn maar denk aan je familie en vrienden
Zij zullen dan niet gelukkig zijn

Reageer