Vraag

Ik wil het niet meer!

  • 22 January 2018
  • 1 reactie
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Anderhalve maand geleden hebben mijn ouders aangekondigd dat ze gaan scheiden. Natuurlijk is dat moeilijk voor iedereen in de familie, maar mijn moeder heeft het er constant over. Soms wil ik er even liever niet aan hoeven te denken, maar dat gaat niet als ze het er constant over.heeft. Ik praat liever niet over mijn gevoelens met mijn ouders en heb daar sinds kort een goede vriendin van 23 voor, maar die ken ik nog niet zo goed dat ik bijvoorbeeld een middagje bij haar kan blijven. Heeft iemand tips?

1 reactie

Hey,
Ouders die gaan scheiden, vervelend. Ik heb er ervaring mee. Gelukkig wordt het daarna meestal wel beter.
In elk geval fijn dat je iemand hebt om mee te praten, ook al is ze 8 jaar ouder dan jij.
Ik zou het een keer eerlijk tegen je moeder zeggen. Je hoeft niet gelijk over al je gevoelens te praten, maar je kunt gewoon zeggen dat je het niet fijn vindt als ze het er de hele tijd over heeft.
Als je een middagje niet thuis wil zijn, is er niemand anders waar je even een middag bij kan zijn? Een familielid die dichtbij woont bijvoorbeeld?'
Succes.
Jonah

Reageer