Vraag

Waar zijn jullie bang voor?


Reputatie 2
Badge +3

maakt niet uit wat ook al is het dom


58 reacties

Badge

Hoi, ik ben bang dat aliens me ontvoeren :alien:

 

Groeten UFO 020 

Reputatie 1
Badge +1

Alle insecten behalve lieveheersbeestjes nou.. ja oké alle insecten honden injecties kleine gaatjes zoals zo’n honing ding ik ben ook bang voor vrije vallen en dat soort dingen. Ja ik ben voor veel dingen bang

Badge +1

brand, de dood maar ik vind het ook wel weer rustgevend ofzo, school, presentatie, samenwerken en wat anderen van mij vinden

Hey!

Ik ben bang voor spinnen, vreemde mannen en aleen thuis lopen als het donker is.

Ik ben gewoon ontzettend bang dat er dan iets kan gebeuren. Ik ben best klein dus ik heb gewoon geem msnier om mij te verdedigen. 

Reputatie 4
Badge +3

Ben eigenlijk niet bang voor veel maar insecten NEE hahah dat vindt ik echt niks en dan vooral wespen,bijen muggen en dat soort beestjes

Reputatie 2
Badge

ik ben bang:

dat iemand die ik goed ken dood gaat

mensen pijn doen

en het leven

Reputatie 1
Badge

WATERRRR

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben bang voor:

Vieze dingen heb smet vrees.

Insecten.

Spinnen.

Dingen voor publiek doen.

Praten met mensen over problemen.

De dood.

Voor mijn moeder.

 

Badge

Hier zijn mijn dingen:

  1. het donker
  2. wanneer er een nieuw cijfer op Magister staat
  3. mannen
  4. kleine kinderen
  5. vuurwerk
  6. de beurt krijgen
  7. presentaties moeten doen
  8. dieren pijn doen

deze kan ik nu bedenken maar er zijn er nog wel veel meer!

 

Badge

ik ben bang om alleen achter te blijven

Badge

nou hier komt het:

valangst, vaalangst, heb anixity, ben bang voor honden, het donker, spinnen, slangen, bijen, wespen, langpoot muggen, spinnen, verlatings angst enzo.

Oh ja best wel een aantal dingen.

Ik heb agoraphobia, ( markenangst, betekent eigenlijk dat je nooit weg van huis wilt of ergens heen wil gaan waar je niet mee bekent bent. ) 

Spinnen wel, had ooit een grote op mijn kamer die viel op mijn hand. Ik schreeuwde het uit als een klein meisje. ( Ben jongen, 16 jaar. )  

Tja, ik ben ook wel bang voor mijn vader. Niet zo mega leuke man, ook wel bang dat er iets verkeerd gaat altijd. ( In het verkeer, computers ect. ) Ik kan alles zien in het verkeer, ook horen. Ik hoor alles, dat is hoe paranoid ik ben daarvoor. 

Tja, wat meer? Ja, in het echt met mensen praten die ik niet ken.

Verder niets eigenlijk.

M.V.G Frits.

Soms voor spinnen maar voral dat mij of familie of vrienden iets over komt

Reputatie 3
Badge +2

ik ben voor mensen bang die ik ken en tegen kan komen op de straat:weary:

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben best bang om met meisjes iets te doen omdat ik 15 en en de meeste al iets gedaan hebben. Ik weet niet, voel me dan onervaren ofzo en ben bang dat ik iets fout doe. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben bang dat ik mezelf niet meer kan beheersen

spinnen en heel veel andere insecten enzo, het donker, de dood, mezelf zijn, wat andere denken van mij

Ik ben bang om gelukkig te zijn. Om geen stem in mijn hoofd meer te hebben. Om normaal te eten. Om geen problemen te hebben.

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben best bang om met meisjes iets te doen omdat ik 15 en en de meeste al iets gedaan hebben. Ik weet niet, voel me dan onervaren ofzo en ben bang dat ik iets fout doe. 

Het is oke als je er nog niet klaar voor bent is dat oké.  En voel geen druk door de mensen die al iets gedaan hebben want iedereen is anders en is er op zijn eigen moment klaar voor.

Badge

1.De dood,  ik weet niet wat er na de dood met mij gebeurd.

2.Kleine ruimtes, ik kan er gewoon slecht tegen.

3.Presenteren voor veel mensen (moet ik dadelijk ook :( )

4.Pijn

5.Insecten

6.Eenzaamheid

7.Hoogtes (heb geen hoogtevrees maar te hoog vind ik ook eng)

8.Alleen in de lift staan met mannen (is gewoon eng)

9.Het donker

10.Muziek 's nachts

Reputatie 4
Badge +4

Grootste angst is hoogtevrees , ook slangen bezorgen me de kriebels , ook brand sinds ik hier vlakbij een grote brand zag , en verder ben ik bang voor wat mensen over me denken (hoe ik overkom) zowel over mijn  innerlijk als over mijn uiterlijk .

Badge

hoogtes, sex (of ik de ander wel “satisfy”), vliegen, pedo’s, zeewier (ja), acne & pukkels (bij mijzelf).

 

there you go :p

Reputatie 3
Badge +2

mensen

 

Badge +1

ik ben bang om te slapen al vind ik het ook rustgevend

Reputatie 7

Dat mijn moeder me weer iets verwijt wat ik niet deed en de dood

Reageer