Vraag

Ik wil dood/verkracht

  • 6 November 2019
  • 8 reacties
  • 2291 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben al redelijk lang geleden verkracht geweest en ik voelde dat er sperma in mijn kutje kwam nu heb ik al een paar weken mijn regels niet meer gekregen😥 ik denk dat ik zwanger ben van een oude vent😭 ik wil dood ik sta op het punt om morgen miss onder een trein te springen alsjeblieft help mij ik heb het gevoel dat ik geen andere keuze meer heb niemand is er voor me elke jongen vind mij lelijk en de meisjes  vinden mijn kleren maar belachelijk 😭😭😭 zou ik onder die trein springen of niet alsjeblieft jullie moeten mij helpen😭😭😭😭


8 reacties

Hee, het is nergens voor nodig om dood te willen. Er zijn mensen genoeg die je gaan missen die je nu misschien nog niet kent. Oké dat klinkt keibelachelijk. Skip dat. Maar wat ik wil zeggen is: spring niet onder die trein. Ik zal je proberen te helpen net als de andere hier. En als het echt niet meer gaat kan je altijd met de kindertelefoon bellen. Zij zullen je ook tips geven om die gebeurtenis te kunnen plaatsen. 

En denk eraan; je hebt nog een heel gelukkig leven te gaan.

Ps: wij zijn er voor je.

 

Bedankt😭💖

Reputatie 1
Badge

heej, het is heel erg wat er gebeurd is.  praat erover, met iemand die je vertrouwt, of de kindertelefoon. als je denkt dat je zwanger bent moet je dat ZEKER bespreken met iemand, ookal is het moeilijk. maar, de eerste stap is om erover te praten, daarna zul je je wat beter voelen en meer moed hebben om jezelf beter te voelen. en meer moed hebben om ook te zeggen tegen bv je ouders dat je zwanger bent, dat is waar je naartoe moet werken, in grote of kleine stappen, wat jij fijn vind. 

hoii meis

Om te beginnen,

het is niet jouw schuld dus waarom zal jij jezelf wat aan moeten doen? Het zal noooit je schuld  kunnen zijn en weetje al die mensen die je niet mogen die kennen je niet eens! Je moet geen aandacht aan hun besteden. Ik ben hier toch en ik geef om je , misschien klinkt dat raar omdat ik je niet ken.. Maar jou boeit mij wel!

En weetje, probeer gewoon een test te kopen om het zeker te weten en denk er dan over of je het wilt houden..

Elk keuze wat je maakt is goed ik sta achter je

doe nooit jezelf wat aan alsjeblieft

Ik smeek je)::

 

Ik ben er voor je xxx ❤️

Hey,

Als eerst: Het is niet jouw schuld wat er is gebeurd. Daar kan jij niks aan doen.  Mag ik vragen of je al met iemand hier over hebt gepraat (iemand die je vertrouwt in je omgeving of een volwassene?) Heb je hiervan aangifte gedaan of heb je dat liever niet? 

Ik las boven net een reactie van iemand dat er genoeg mensen zijn die je zullen missen als je 'de keuze' maakt. Ze heeft gelijk. Probeer aub met iemand hierover te praten mocht je dit nog niet gedaan hebben, anoniem of met iemand die je vertrouwt (vriendin of een volwassene). Probeer samen naar een oplossing te zoeken. Maak aub niet de verkeerde keuze, you worth it. Ik ben er voor je! 

Ik zie dat de topic al wat ouder is, hoe gaat het nu met je?

:heart:

 

Badge

Ik weet hoe je je voelt ik heb het zelfde meegemaakt,het is niet jou schuld…echt niet!!! 
doe please niet zelfmoord plegen

Reputatie 6
Badge +3

hoe gaat het nu met je ?

Reageer