Ik wil dood


  • Anonymous
  • 0 reacties
Is euthanasie een mogelijkheid?. Die gedachte gaat steeds vaker door me kop. Als ik die euthanasie niet krijg dan doe ik het zelf, maar dan kan ik garanderen dat het vreselijker voor het oog wordt wat zij aantreffen. Ik geef andere een trauma, maar ik kan echt niet meer. Het is te zwaar voor me iedere dag. Ik snap niks van mezelf..... jongens...wat moet ik doen

12 reacties

Geen zelfmoord plegen! Echt niet doen! Ik heb meerdere topics van je gezien en je houd het nog steeds vol! Daar is kracht voor nodig en moed. Jij hebt dat! Jij hebt een wil om te leven en die rekt zich uit. Doe het voor de mensen om je heen!
Ik weet niet zo veel meer te zeggen. Ik zou er zelf echt kapot van zijn als je zelfmoord zou plegen. (Ook al kan ik daar eigenlijk niet achter komen) Ik hoop dat je het gewoon niet doet.
Gr. Pin
Euthanasie kan je niet krijgen dat is allen voor mensen die heel erg ziek zijn en op het Einde van hun leven zitten en zelfmoord moet je niet doen je bent nog zo jong er zijn zo leuke dingen in het leven en je doet er anderen veel verdriet mee er zijn mensen die van je houden en je bent niet allen meer mensen hedden Die gedagtens ik snap je wel ga naar een dokter die kunnen je hlepen om van die gedachtens af te komen want wat wil je zelfmoord plegen of waar je last van had dat het over is??? Alsjeblieft denk goed na de weereld is zo mooi maar dat zie je nu niet maar laater wel ik maak me wel zorgen dat je echt zelfmoord gaat plegen gr amydekat
Hey ik weet niet precies wat er is maar praat met iemand en leg die gene uit hoe je jezelf voelt ❤ je bent Veel te mooi om dat te doen
Ik voel me vaak hopeloos. Dan heb ik van die paniekaanvallen en dan wil ik meteen dood. Ik denk dat ik psychische problemen heb, maar nog steeds geen hulp. Ik heb indd toen in ziekenhuis gelegen na de eerste poging, maar mijn vader heeft ervoor gezorgd dat iedereen denkt dat het een ongeluk was voor zijn eigen status. Als je kind zelfmoord poging doet kan dat de status van de ouders schaden in bepaalde wereldjes. Heel misselijkmakend maarja. Ik moet hoe dan ook hulp krijgen...... ik durf niet dat is het probleem..ik kan heel.moeilijk open praten.
Wisten ze in het ziekenhuis dat ja paniek aanvallen hed ??
Nee ik heb niks gezegd. Dat is het probleem op het moment. Ik praat niet maar dat moet ik wel doen om hulp te kunnen krijgen.
Als je hulp wil en je praat er niet graag over schijf een brief en geef dat aan iemand die je vertrouwt en schijf er ook in dat je hulp wil
Mail je huisarts. Dat is veilig, daar kun je rustig over nadenken. Je kan een mail niet annuleren, dus verstuurd is verstuurd en zo krijg je toch hulp.
Gr. Pin
Pleeg geen zelfmoord ik heb zelf ook meerdere zelfmoordpogingen gedaan en allemaal waren ze mislukt totdat ik over m'n problemen kon praten bij m'n beste vriendin. Mijn advies is dus zoek iemand waarbij je kan praten en alles aan toevertrouwd. Gr madeliefxoxoxx
Voor de mensen die wel dood willen niet doen je berijkt er niks mee je bent niet zomaar op de aarde gekomen. Praatten help echt maar het heeft allen Tijd nodig. Ik help mensen heel graag.

Gr amydekat Xxx
Reputatie 1
Badge

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

PLEEG GEEN ZELFMOORD! Praat liever met een therapeut, je juf/meester, een docent, de Kindertelefoon (0800-0432 of chat) en/of met je ouders.

Heey, hou alsjeblieft vol! 😢💪💪 Ik ben een vriend verloren aan zelfdoding. En zelf heb ik een paar jaar ook zulke gedachtes gehad en zelfs 2 pogingen gedaan. Had toen weinig mensen in m'n omgeving maar kijk...... Ik ben er nog 🥳 en dat kan jij ook! 💪💪 Het zal nog heel moeilijk kunnen worden maar weet aan het einde van een tunnel is altijd licht. ( nu is het een moeilijke tijd voor je een donkere tijd maar er komt vroeg of laat een tijd dat het steeds beter gaat en je je steeds beter gaat voelen zolang je maar doorzet en dan zul je het licht aan het einde van de tunnel zien) ik geloof en vertrouwen dat jij dit kunt! En hoe moeilijk het ook is praat er over. Met wie dan ook, een vriend/vriendin een familielid, een docent. En hoe je het doet maakt ook niets uit schreeuw het er uit, huil het er uit, praat het eruit, schrijf het eruit. Wat dan ook, zet alsjeblieft door!! 😢💪💪💯🙏 Heel veel succes gewenst en ik wens je alle geluk en liefde toe 😁😊💯

Reageer