Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik wil dood.

K heb heel veel gezeik aan mn kop,
k heb een tijdje terug al een paar topics geplaatst waarin je het wel kan lezen.
in het kort vertelt: Mn ouders mishandelen me, ik zie allemaal rare dingen.. (geesten enzo)
op school gaat het echt slecht ! En daarbij is het ook nog uit gegaan met mn vriendje
die als enigste een beetje steun aan me gaf..
ik weet niet meer wat ik moet doen, ik ben super depressief en ik wil dood.
ik snijd in mezelf want dan voel ik de pijn van binnen ff niet meer..
ik wil echt zelfmoord plegen alleen k durf het niet,
elke keer als ik het probeer durf ik niet verder te gaan.
ik heb al van alles geprobeerd, pillen, snijden, ophangen enzo.. maar t lukt gewoon niet.
misschien is het beetje raar om te vragen, maar weten jullie een manier om pijnloos en snel te sterven?
wat zo kan ik echt niet verder leven ..! :(
ik trek het gewoon niet meer ik kan het niet meer aan..

xx

12 reacties

asjeblieft pleeg geen zelfmoord! asjeblieft niet!!! zelfmoord helpt niks, ga naar de pschyater!! praat met iemand die je vertrouwt!! asjeblieft geen zelfmoord!!
ja klopt,neit doen maar als je het echt wilt....je moet het zelfweten natuurlijk....en is pleegzorg geen optie?
ja klopt,neit doen maar als je het echt wilt....je moet het zelfweten natuurlijk....en is pleegzorg geen optie?

Nee je moet NOOIT zelfmoord plegen!!!!
Ga desnoods wat lotte zei naar een pleeggezin maar ga GEEN zelfmoord pleegen!
Denk aan alles wat je dan opgeeft wat je in het leven bereikt hebt!
Denk vooral goed na over alles..

xx
Hoe zet je een ding op dat forum,,..?http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/frown.png
heey ja het klopt dat j geen zlefmoord moet plegen!maar als er geen andere optie is....ik zou naar pleegzorg gaan.of bel eens met de kindertelefoon.
Je moet geen zelfmoord plegen omdat anderen dingen fout doen en jij daar voor moet opdraaien.

Je ouders mishandelen je?

- ga naar de politie of huisarts.

- praat er over op school ga naar je mentor/teamleider of dergelijke.

Blijf vooral praten ookal zijn het onbenullige gesprekken op forums/msn of what ever dan ook. Dit zorgt er voor dat je nog bij de tijd bent en niet in een waan raakt en toch doet wat je wou doen.

Hopelijk lees je dit nog optijd.
ja klopt je meot niet zomaar zelfmoord plegen omdat eht even tegen zit.
Ik probeer het gewoon nog.. maar ik zit elke dag met de gedachte van; ik wil dood..
k praat sinds kort met een vertrouwenspersoon van school.
maar dat helpt ook niet echt..
k weet het allemaal gewoon ff niet meer..
heeij ik heb dat ook kijk eens op deze site : http://www.ggzdrenthe.nl/index.php?pageID=232 . het laat zien hoe ver je in je dip zit ... je kunt ook op www.gripopjedip.nl/ kijken bij de d¡p test. het werkt daarna moet je naar de huisarts gaan die kan je echt gied helpen. ik moet mezelf er nog heensleuren maar dat ga ik ook doen.
suc6meisje X
als je hard stopt dan voel je niks
kizim wrm wil je dood yasin basina bak je bent nog klein je hebt niet eens de helft van je hele leven gezien mischien wordt je wel gelukkig of beroemd niemand weet het blijf leven ;o en aan het einde als je hart stopt (kan aleen als je ou bent) dan voel je niks meer...
susan-186
dankje voor de sites k ga ff kijken.. x

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen