Vraag

Ik wil dit niet meer

  • 30 May 2018
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi alweer ja sorry ik heb echt altijd wel wat

Ik wou zegge ik ben wel iets vooruit gegaan ik praat nu 1x perweek met me mentor dus ja

Alleen ik voel me niet beter...ik heb juist het gevoel dat het juist slechter gaat ik heb steeds dan zeg ik iets en dan heb ik er spijt van dat ik het heb gezegt en dan zeg ik ook gelijk helemaal niks meer ik weet niet ik kan niet goed met mensen praten over en over me snijden is het nog erger geworden ze vragen ook de hele tijd wat zijn die sneen en die krasjes en ik moet weer verzinnen dat ik ben gevallen of de kat dat heeft gedaan anders ben ik een aansteller en zo voel ik me dus ook ik bedoel ik zit hier de hele tijd te zeuren en te zeggen dat het niet goed gaat terwijl er dan mensen/kinderen zijn die het erger hebben dan mij dus was zit ik dan te zeiken de hele tijd ik heb helaas al een poging gedaan m'n gevoelens waren toen zo sterk dat heb ik best vaak ja en die poging mislukte helaas maar goed....

En mentor die is helemaal ongerust waar ik echt gek van word als ik er 1 lesuur niet ben denkt hij meteen dat ik zm pleegt ofz ik heb volgens hem een traumatische depressie ik bedoel hoe kan hij dat nou zien dan hij is geen psycholoog dus ja ik weet niet wat hij zegt enzo hij wilt ook dingen dan weten die ik niet wil zeggen waar ik me snij enzo is dat normaal want ik vind dat raar waarom zou je dat willen weten

Wel weer iets positiefs ik ben 1 week clean da's voor mij een record best erg hé altijd als ik van die gevoelens krijg ga ik tekenen daar word ik rustig van en ik heb ook 2 zulke lieve honden die me altijd blij maken echt ik hou van die beesten

En dan me school nou dat gaat echt super k*t nu ik heb slechte cijfers heel veel opdrachten heb ik niet gedaan en ruzie met bijna me hele klas echt ik haat me school ik kan alleen niet van school wisselen want ja op die school zitten al me pesters lijkt me niet zo handig

Oke echt super super super sorry om Julie lastig te vallen was niet mijn bedoeling maar ik moest het even kwijt xx

Alleen

1 reactie

Je valt ons hier niet mee lastig !!
Je kunt hier juist je verhalen kwijt en wij helpen!
Het is lief bedoeld van je mentor.
Kijk hier is naar??
https://nl.wikihow.com/Stoppen-jezelf-te-snijden

Reageer