Vraag

Ik weet t nie meer

• 7 juni 2017
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Badge +4
Hey
Ik voel me al sinds eind groep 8 depri ongewenst en overbodig niemand houd van me. Ik heb het een paar welen aan m'n mentor verteld en die heeft m'n ouders toen gebeld.. Ze denken dat het door de medicijnen komt maar die heb ik ongeveer sinds maart dus klopt niet. Ik moet ook met een vertrouwingspersoon praten wat ik niet wil. Sinds het moment dat ik het verteld had (ik weet noet wat me bezielde) ben ik meer en meer met zelfbeschadiging bezig gegaan en op m'n gewicht gaan letten. Ik wil noet met het vertrouwingspersoon praten maar t moet ik blijf mezelf overal de schuld van geven. Iedereen denkt nu dat t door m'n medicijnen komt ik denk dat dat maar goed is ook. Ik heb niet echt vriendinnen dus alleen m'n ouders ,epilepsie arts en mentor en vertrouwingspersoon weten het. Ik haat mezelf ik ben : dik lelijk stom dom raar arrogant iemand die geen vrienden heeft oftewijl alleen dat slecht is.

Sorry voor het warrige verhaal........ Ik blijf wel doorgaan met de ballon van zelfbeschadiging? Help me als je hem ziet.
-xxx-

2 reacties

Wouwie
Reputatie 7
Badge +19
Hey,

Het is echt niet nodig om zo over jezelf te denken! Je bent een prachtmens zoals je bent! Er zijn ook altijd mensen die van je houden. Ik hoop dat deze woorden je toch iets doen, ook al denk ik dat je ze niet geloofd.

Het is beter om open te gooien dat het niet door je medicijnen komt. Als je dan toch moet praten, dan maar beter het juiste aanpakken!

Ik voel echt zo met je mee, ik zit bijna te janken haha. Ik vind het zo zonde wat je van jezelf denkt. Kijk bijvoorbeeld hier op het forum, de reactie die je geeft zijn echt goed. Jij bent niet stom, raar, arrogant. Jij bent waardevol en maakt een verschil!

Over je uiterlijk kan ik niks zeggen, want ik kan je natuurlijk niet zien. Alleen ik denk dat dat wel goed zit. Als je niet goed voor jezelf gaat zorgen (uithongeren enzo), dan zul je jezelf nog depressiever voelen!

Het is NIET jouw schuld! Wat er ook is, jij kan er niks aan doen dat je je rot voelt. Je hoeft je nergens schuldig over te voelen en je bent ook nergens schuldig aan. Knoop dat alsjeblieft in je oren!

Sterkte,
Gr. Pin

Reageer