Beantwoord

ik weet niet wat ik moet doen

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 598 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo,


ik ben een jongen van 13 jaar en ik weet niet op welk geslacht ik val.
ik worstel hier heel veel over met mezelf.
ik zou heel graag een youtube kanaal beginnen en iets met make up te doen het lijkt me echt super,
en soms heb ik dromen dat ik kus met een man en dan soms weer dromen dat ik kus met een vrouw.
het klinkt misschien raar maar ik wil gewoon zijn zoals de rest van de jongens, ik wil niet op jongens vallen.
op school praten ze altijd over hoe vies het wel niet is als je gay bent .
ik weet echt niet wat ik moet doen dus pleas neem contact met me op
pleas
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 June 2019, 22:21

Bekijk origineel

4 reacties

Hee @raad ,

Je bent nog best jong dus kan het zijn dat je nog niet zo goed weet hoe je met je gevoelens om moet gaan. Dit is helemaal niet erg want je hebt nog een heel leven voor je...als ik jou was zou ik gewoon gaan experimenteren, een keertje met een meisje afspreken en een keertje met een jongen en daarna nadenken wat voor gevoelens je daarbij had. Maar niet al te snel conclusies trekken want zoals ik zei je bent nog best jong en je zit nu in een fase (puberteit) dat je gaat twijfelen aan alles en niet weet hoe je met je gevoel om moet gaan, dus doe het lekker rustig aan en fouten maken mag! Betreft je YouTube kanaal: gewoon doe joh als jij dat echt graag wil kan je dat gewoon doen! Je moet doen waar je gelukkig van wordt, en dat mag van alles zijn!

Groetjes,
Nike
Hey,

Als je graag een Youtube kanaal wil beginnen, zou ik er gewoon voor gaan! Anders vraag je jezelf alleen maar af of je dat graag wil en of je het echt super vindt.

Je vraagt je af op je op mannen en/of vrouwen valt. Je bent eigenlijk bang dat je op manen valt. Mensen op school maken vervelende opmerkingen over mensen die gay zijn en dit maakt eigenlijk dat je heel graag hetero wil zijn.

Gay zijn is niet altijd leuk. Er zullen altijd mensen zijn die dat niet accepteren en die er een negatieve mening over hebben. Dat is naar en soms zou het dan fijn zijn om maar gewoon hetero te zijn. Maar dat ben je waarschijnlijk niet. Daarom zijn er een paar dingen die ik je mee wil geven.

Je bent nog. Niet voor iedereen is alles meteen duidelijk rondom hun seksualiteit. Neem je tijd! Neem de tijd om te ontdekken wat je precies voelt. Je hoeft er niet meteen stickers op te plakken (dat hoeft sowieso niet als je dat niet wil). Doe het rustig aan en volg je gevoel.

Laat je niet leiden door haat en door anderen. Die opmerkingen maken je misschien angstig en daardoor wil je je gevoelens misschien ontkennen. Doe dat niet! Je ontneemt jezelf alleen de kans om te ontdekken wie je echt bent en je ontneemt jezelf de kans om jezelf te zijn. Om je gelukkig te voelen.

Er zullen altijd mensen zijn die op homo's zullen haten. Echter zullen er ook altijd mensen zijn die het wel gewoon accepteren. Probeer hen te zoeken, hen te vinden en je op hen te focussen. Zij zijn je tijd en energie waard en aan hen heb je het meest.

Geef jezelf de tijd om jezelf te ontdekken en jezelf te zijn.

Gr. Pin
Als je een yt kanaal wilt beginnen Lets go en dan moet je dat gelijk doen laat je niet tegenhouden door wat anderen zeggen of denken gwn jezelf zijn/blijven

je kan ook bi zijn want als k het zo hoor klinkt alsof je bi bent en dr word vaak snel al normaal over gedaan en de mensen om je heen moet gwn accepteren hoe jij bent ze hebben t recht niet om jou te veranderen en laat dat ook niet gebeuren

als make up jou iets lijkt moet je dr voor gaan je mag het delen of niet ga gwn lekker experimenteren en doe wat je leuk vind laat je nooit leiden door anderen je moet tenslotte jezelf een beetje gaan ontdekken en als make bij jou past moet je dat zeker doen en als mensen haat hebben is dat toch lekker hun probleem trek je dr niks van aan en volg je eigen weg

groetjessss
Hey,

Onthoud dat het niet erg is om erover te twijfelen of je hetero bent of niet, maar ik zie het altijd zo: het ligt eraan op wie je nu verliefd bent. Je kunt niet op een bepaalde groep vallen. Als je tot nu toe in je leven alleen op meiden verliefd bent geweest kun je morgen opeens verliefd worden op een jongen. Dat is hoe liefde nu eenmaal werkt.

Over de vraag of je een Youtubekanaal moet beginnen staan hierboven al genoeg antwoorden.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam

Reageer