ik weet niet meer wat ik moet...

  • 16 June 2019
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Badge
hallo allemaal,
ik wil even mijn verhaal kwijt, het is best lang dus je hoeft het alleen te lezen als je wil en tijd hebt.
oke, daar gaan we dan,
oke, op school gaat het allemaal niet zo lekker ik kan me echt op niks concentreren waardoor sommige docenten telkens boos op me worden ik ga er helemaal kapot van en weet niet wat ik moet doen. mijn cijfers gaan er ook door omlaag.
mijn ouders worden ook telkens boos daardoor is het ook niet bepaald gezellig thuis. mijn vader zit overal om te zeuren en als ik er iets over probeer te zeggen wordt hij zo boos dat hij me gewoon zonder eten naar mijn kamer meesleurt en dan keihard de deur dicht smijt en overdag eet ik al weinig doordat ik meestal de hele dag op mijn kamer of op school zit doordat ik bang ben dat mijn vader weer zo boos wordt.
door al dit gedoe wordt mijn moeder helemaal overspannen en geeft mij overal de schuld van. ook noemt ze me telkens bitch of trut.
mijn vrienden boeit het ook niet zoveel hoe het mij gaat en ik zelf durf er ook niet echt meer over te beginnen, want dan beginnen ze weer over hun problemen en ik heb geen zin om die van mij dan nog te delen, omdat ik bang ben dat ze me dan een aansteller vinden of het door gaan lullen.
mijn vrienden worden ook telkens boos als ik een keer wat minder aanwezig ben met een schoolopdracht omdat ik afgeleidt wordt.
ik kan er echt niet meer tegen. ze moesten eens weten wat er allemaal speelt.
1 van mijn docenten heeft mij de laatste tijd ook al 3 of 4 keer in 2 weken laten na blijven omdat ik zo afwezig ben. hij probeert met mij te praten alleen ik vind het nogal ongemakkelijk en moeilijk want als mijn ouders er achter komen dat alles zo slecht gaat worden ze nog bozer en daar heb ik geen zin in. die docent probeert mij ook te dwingen te zeggen wat er is en anders zegt hij dat ie naar mijn ouders en mentor stapt en dat wil ik echt niet.
in de school gangen schelden sommige kinderen mij uit voor hoer, trut en plank en dat soort dingen en ik wordt er helemaal gek van. ook is het net uit met mijn vriendje en nou zit hij de hele tijd middelvingers enzo op te steken en ik zit er erg mee.
ik snij mezelf ook telkens en denk er zelfs over zelfmoord te plegen, (sta soms gewoon met een mes in de badkamer en zit te denken mezelf gewoon neer te steken ofzo) maar ik durf het niet.
ik weet echt niet wat ik moet doen
help me!!!

2 reacties

Hii,

ik wil even mijn verhaal kwijt, het is best lang dus je hoeft het alleen te lezen als je wil en tijd hebt.

Het is niet erg dat het lang is

oke, op school gaat het allemaal niet zo lekker ik kan me echt op niks concentreren waardoor sommige docenten telkens boos op me worden ik ga er helemaal kapot van en weet niet wat ik moet doen. mijn cijfers gaan er ook door omlaag.

Weet je ook waardoor je je niet kan concentreren?

mijn ouders worden ook telkens boos daardoor is het ook niet bepaald gezellig thuis. mijn vader zit overal om te zeuren en als ik er iets over probeer te zeggen wordt hij zo boos dat hij me gewoon zonder eten naar mijn kamer meesleurt en dan keihard de deur dicht smijt en overdag eet ik al weinig doordat ik meestal de hele dag op mijn kamer of op school zit doordat ik bang ben dat mijn vader weer zo boos wordt.

Word je ook weleens geslagen door je vader?
Wat vind je moeder ervan?
Komt het ook als je dan op school bent je zo met je vader bezig bent, dat je je niet kan concentreren?

door al dit gedoe wordt mijn moeder helemaal overspannen en geeft mij overal de schuld van. ook noemt ze me telkens bitch of trut.

Weet je ook of je moeder dit echt meent, of dat het komt omdat ze overspannen is

mijn vrienden boeit het ook niet zoveel hoe het mij gaat en

Ik dacht dat ook altijd.

Ben je meisje of jongen?

ik zelf durf er ook niet echt meer over te beginnen, want dan beginnen ze weer over hun problemen en ik heb geen zin om die van mij dan nog te delen, omdat ik bang ben dat ze me dan een aansteller vinden of het door gaan lullen.

Maar ik heb het laatst aan iemand toch verteld, en toen kwam ik erachter dat degene misschien toch wel om me geeft. Omdat ze me wil helpen. Maar wat ik haar maandag ga vertellen, als ze er zelf over begint, gaat ze miss toch naar iemand.

Maar weet dat als ze het door lullen dat ze het doen omdat ze om je geven.
En als ze je een aansteller vinden dan kunnen ze gewoon.. Echt!!! Heel veel mensen vinden je alleen een aansteller als ze het zelf niet hebben meegemaakt.
Maar mischien zitten je vrienden ook wel ergens mee, en kunnen zij dan ook wel eerlijk tegen jou zijn.
Probeer degene die je het meeste vertrouwd het te vertellen, of stuur degene een appje van kan ik (bijv) maandag met je praten?

mijn vrienden worden ook telkens boos als ik een keer wat minder aanwezig ben met een schoolopdracht omdat ik afgeleidt wordt.

Als je tegen je vrienden verteld waar je mee zit, dan snappen ze het als je er met je hooft niet hellemaal bij bent.

ik kan er echt niet meer tegen. ze moesten eens weten wat er allemaal speelt.

Ja, snap ik..

1 van mijn docenten heeft mij de laatste tijd ook al 3 of 4 keer in 2 weken laten na blijven omdat ik zo afwezig ben. hij probeert met mij te praten

Dat doet hij omdat hij zich zorgen om je maakt!

alleen ik vind het nogal ongemakkelijk en moeilijk want als mijn ouders er achter komen dat alles zo slecht gaat worden ze nog bozer en daar heb ik geen zin in. die docent probeert mij ook te dwingen te zeggen wat er is en anders zegt hij dat ie naar mijn ouders en mentor stapt en dat wil ik echt niet.

Dan kun je mischien, hoe lastig het ook is het beste met hem gaan praten want anders gaat hij wss naar je ouders.. Ik weet niet wat je liever hebt?

in de school gangen schelden sommige kinderen mij uit voor hoer, trut en plank en dat soort dingen en ik wordt er helemaal gek van.

Is dat ze je uitschelden voor hoer ook om een reden?
Weet je waarom ze je uitschelden?

ook is het net uit met mijn vriendje en nou zit hij de hele tijd middelvingers enzo op te steken

Dan moet je eigenlijk blij zijn dat het uit is. Als hij dit doet!
Mag ik vragen wie het uit heeft gemaakt?

en ik zit er erg mee.

Snap ik, snap ik.
Het is ook echt lastig.

ik snij mezelf ook telkens en denk er zelfs over zelfmoord te plegen, (sta soms gewoon met een mes in de badkamer en zit te denken mezelf gewoon neer te steken ofzo) maar ik durf het niet.

Pleasse tell it someone. Ik wil niet dat je dood gaat!!

Liefs,
Lise
heey! Ten eerst moet je er echt proberen over te praten met iemand.. zodat ze je kunnen helpen.. ik snap echt dat je dit niet wilt maar het zal wel een begin zijn.. probeer het anders eerst op te schrijven.. en als je dat hebt gedaan.. kan je het misschien aan iemand laten lezen? Ik hoop zo erg dat je er iets mee gaat doen! Kom op! Jij kan dit aan hou vol💘

Reageer