Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

ik weet het niet meer

• 31 maart 2017
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

hoi ik ben een meisje van 13 en zit in de 2e
zoals ik al eerder een topic had gemaakt zei ik dat men mentor een hekel aan me "had" hij deed heel gemeen enzo en negeerde me enz. nu doet die de laatste tijd heel lief en zit die aan men schouders en komt die met zen hand langs men kont al 3 keer gebeurd en hij kijkt heel de tijd naar me hij zit ook heel de tijd aan men rug en komt heel vaak bij me staan. ik vind dit verveldend. maar ik weet nu niet of ik het mezelf allemaal aanpraat ik heb dat gevoel wel eens vaker bij een leeraar ik vind het echt super vervelend. nu is mijn vraag praat ik het me allemaal gewoon aan of niet?
gr horsesaremylife13

3 reacties

volg je hart en nu vindt je dit sowisow een domme tip maar doe het! 🙂
Je weet heus wel als hij je aanraakt of niet 😉 maar dingen aanpraten doe je ook niet zomaar, wat ik wil zeggen is heb je geen vertrouwings personen op school enzo? Iemand waar je mee kan praten over je gevoelens enzo. Wij hebben wie wel op school! Dat is heel fijn.
Veel succes!
Kisses x
Ik heb dit ook wel eens gehad.. Maar dan op ''kamp''. ik voelde mij hier onprettig bij. En ook alsof die persoon me aantrekkelijk vond. Misschien moet je afstand nemen, grote afstand dat helpt altijd! Ga bijvoorbeeld naast een jongen zitten inplaats van een meisje. En ga zitten op plekken waar hij nooit komt.

Reageer