Vraag

Ik voel niks meer.

  • 14 January 2022
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Badge

Hey, 

Ik ben een 15 jarige jongen, volgende maand 16.

Ik voel niet veel meer, de dingen die ik vroeger leuk vond om te doen, zie ik niet meer zitten. Na mijn overstap van Vwo naar Havo ben ik al het contact met vrienden kwijt. Terwijl alle anderen zich lam zuipen op feestjes, doe ik niks. Ik word nergens voor uitgenodigd.

Van de Spontane en vrolijke jongen van vroeger is er niks meer over, ik zit alleen op mijn kamer en speel games met vreemden in open lobbies. 

Ik ben Hypersensitief geworden, en heb altijd een piep in mijn oor, waardoor ik slecht slaap.

Help mij alsjeblieft.

Dubble0Seven


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey wat naar voor je:( is het miss een idee om te zeggen tegen de vrienden waar je geen contact meer mee hebt hoe jeje voelt en dat je ze mist? Probeer anders eens buiten een rondje te lopen gewoon uit het niets even bewegen helpt je bij het nadenken( nu klink ik als zo’n oude oma ofzo maar het werkt) en probeer dingen te vinden die je leuk zou kunnen vinden en als je wilt zal ik de komende tijd deze topic vaak bezoeken om je te helpen:)

Reputatie 7
Badge +19

maak nieuwe vrienden dan word je vanzelf voor dingen uitgenodigd stap op iemand af waarmee je vrienden wil worden en begin een gesprek je voelt wel nog want je voelt dat je je alleen voelt en daarom duik je weg in het gamen zodat je het kan vergeten maar dat moet je niet doen dan wordt het alleen nog maar erger en erger hier kan je vrienden en vriendinnen maken dus daar ook 1 vriendin heb je alvast

Reputatie 3
Badge +2

hey Dubble0Seven,

ik kan je niet echt advies geven maar ik heb wel een quote.

BE STRONG NOW, BECAUSE THINGS WILL GET BETTER. IT MIGHT BE STORMY NOW, BUT IT CAN`T RAIN FOREVER. 

ik weet niet of dit helpt maar probeer positief te blijven denken ook al lukt het niet doe wat je blij maakt. het is iegelijk net zo als in een boek er is nu gewoon een zwarte pagina in je leven maar het is maar een hoofdstuk je weet ook nooit wat het volgende hoofdstuk gaat brengen.

met veel vriendelijke groeten van,

Sakura Sato.

Reageer