ik voel mezelf leeg en zit vol met vragen

  • 30 July 2020
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi! ik kijk sinds vandaag weer op het forum, en was mijn gebruikersnaam vergeten maar ik heb hem gevonden. dus ben weer back! maar ik heb dus een probleem wat ook al een paar jaar speelt. ik heb een “raar” gevoel, eigenlijk gewoon een gevoel van leegte. en ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven en ik weet niet of ik de enige met dit gevoel ben. maar ik voel mezelf leeg en ik zit vol met vragen zoals: wat is het nut van het leven? waarom leven wij? waarom gaat het leven zo? is mijn leven een film? en nog meer eindeloze onnuttige vragen die ik niet kan verwoorden op papier of op de laptop. maar eigenlijk het doel van dit topic is of iemand mij begrijpt en of ik niet de enige ben met dit gevoel en dit soort vragen, want ik voel mezelf echt een weirdo..

groetjes,

sad af.

stay safe iedereen!


2 reacties

Hey,

hoi! ik kijk sinds vandaag weer op het forum, en was mijn gebruikersnaam vergeten maar ik heb hem gevonden. dus ben weer back! maar ik heb dus een probleem wat ook al een paar jaar speelt. ik heb een “raar” gevoel, eigenlijk gewoon een gevoel van leegte. en ik weet niet hoe ik dit moet omschrijven en ik weet niet op ik de enige met dit gevoel ben. maar ik voel mezelf leeg en ik zit vol met vragen zoals: wat is het nut van het leven? idk, dat is voor iedereen anders, ik had /heb die vragen ook/gehad en ja, daar is naar mijn mening geen antwoord op. Dat is voor ieders anders. Maar daar hoef je je nog geen zorgen over te maken.  Je bent nog jong! Ga lekker genieten van het leven.

waarom leven wij? goede vraag. Zou ik ook wel is willen weten , maar dat is inderdaad een onmogelijke vraag. (Voor mij dan) .

waarom gaat het leven zo? dat blijft een mysterie. (Idk denk ik)  die vraag heb ik ook wel is gehad, maak je maar niet druk! Daar zijn eindeloze antwoorden op.

is mijn leven een film?licht aan wat je een film vind.

en nog meer eindeloze onnuttige vragen die ik niet kan verwoorden op papier of op de laptop. maar eigenlijk het doel van dit topic is of iemand mij begrijpt en of ik niet de enige ben met dit gevoel en dit soort vragen, want ik voel mezelf echt een weirdo.. ten eerste. Je bent geen weirdo!  Ik begrijp je, dat lege gevoel is er bij mij dan niet, maar de vragen heb ik ook /gehad.

groetjes,

sad af.

stay safe iedereen!

jij ook!

Groetjes Gebruiker c 

Hoi

 

‘t Is niet ongewoon om jezelf vragen te stellen, ook als die vragen op het eerste zicht absurd lijken. Denken kan, maar onophoudelijk piekeren is niet fijn. Zou het je lukken om je bedenksels op te schrijven, of ze te delen in een gesprekje met de Kindertelefoon? Je kan ze ook altijd in een topic plaatsen, zodat we er samen over na kunnen denken :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer