ik voel me zo down

  • 8 January 2018
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
de laatste tijd voel ik me heel down en heb ik vaak geen zin meer in bijvoorbeeld met vriendinnen afspreken.
ook huil ik vaak, soms weet ik de rede ervan niet eens maar ik begin dan opeens en ik voel me dan totaal ongelukkig.
ik voel me totaal niet meer fijn, soms kan ik opeens wel weer opgewekt en blij zijn maar dat slaat dan echt binnen no time weer om.
ik wordt er zo moe van en daardoor wordt alles nog erger.
ik heb gewoon het gevoel alles wat ik doe totaal nutteloos is, het voelt af en toe alsof de hele wereld op me neer komt crashen.
en dat ik onzichtbaar ben, ook heb ik het gevoel alsof ik geen moeite waard ben.
maar ik weet niet wat ik hieraan kan doen, ik wil graag gewoon weer opgewekt zijn.
ik heb dit nou al best wel al een tijdje.
ik weet gewoon niet wat ik moet doen want ik krijg ook steeds vaker een impuls om mezelf pijn te doen wanneer ik me weer eens heel leeg voel, alsof ik niks voel.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Heey, Anoniem2511.

Ik heb dat gevoel zelf ook heel vaak, ik ben ook depressief 4 jaar lang,maar dat doet er niet toe nu.

Nu heb ik dat gevoel ook en dat al bijna het hele schooljaar. Ik ga vaak de klas uit omdat ik denk dat het toch nutteloos is. Maar ik praat ook vaak met me ouders. Over dat ik me nutteloos voel. En daarna kom ik er zelf weer een beetje bovenop.

Probeer is met iemand te praten over dit. Misschien helpt dat. Of zoek iets wat je wel leuk vind.

En doe jezelf please niks. Het helpt voor even misschien maar je hebt er vervolgens voor altijd last van.

Hopelijk kom je eruit.

Gr:Mr.S

Reageer