Hi,
Dit is de eerste keer dat ik een forum plaats. Ik wil gewoon heel graag m'n verhaal kwijt, en ik wil graag advies.
Het zit dus zo:
Ik ben een heel emotioneel en soms jaloers persoon, maar ik sta altijd wat er ook is voor iedereen klaar. Alleen ik heb niet het gevoel dat ik dat terug krijg. Op school hebben we een "Squad" van 4 meiden (N, C, D en W) en ik ben al een jaar super goed bevriend met die meiden. (Of ja dat dacht ik) Eerst was ik het jaar daarvoor zo goed bevriend met 1 van die meiden: D, en we waren Besties for life! Wij deden lekker wat we zelf wouden, al zagen we er niet uit. Wij lachden hard met elkaar, we hadden de raarste fantasieën. Maar sinds dit jaar gaat ze nu alleen om met de "Cool" girl: C. C is zo'n brutaal, "grappig" maar onzeker meisje. Ze doet alles voor aandacht, en D is nu echt een meeloper van haar. Sinds dit jaar negeert D me heel erg, en ziet ze me als rotzooi. Ze kijkt me alleen lief aan als ze iets nodig heeft. Eerste wou ik voor haar vechten omdat ze immers m'n bff was, maar ik gaf het op nadat ze ook "ons" geheime plekje had veraden. Ik was heel verdrietig en jaloers op C. En dus ging ik vaker om met N, een persoon die ik dacht te kon vertrouwen. Ik kon haar alles vertellen en zij kon mij alles vertellen. Ik vertelde haar over dat ik boos was op C en D, en dat ik vond dat C echt de hele tijd de aandacht wou. (Btw C en D maakte me steeds belachelijk, met nare "grapjes" over hoe klein ik ben 😞 ) Zij begreep me, en vertelde over dat ze het niet fijn vond als ze niet werd mee gevraagd met afspraken enz met de Squad. We begrepen elkaar, konden lachen met elkaar. Dus ik vroeg haar gisteren of ze kon afspreken, ze zei "Ja lijkt me leuk!" Maar op school gebeurde er iets raars. W, C en N zaten zoals normaal te praten in de pauze met elkaar. (Meestal doe ik me eigen ding omdat ze toch alleen maar roddelen in de pauze) en opeens kwam N naar me toe en zei: "Ja sorry, ik kan niet. Mijn moeder zei dat er bezoek komt" vol verbazing zij ik: "Uhm...Okay is goed" en ik ging weg. Later die middag ging ik met een andere vriendin afspreken toen ik opeens de Squad zag. L, C, W en N waren er! N kwam gelijk naar me toe en zei: "Sorry, mijn moeder zei dat het toch niet door ging. Toen vroegen de meiden me mee shoppen, en ik dacht dat jij toch niet mee wou" Ik was zo boos! Dit was namelijk niet de eerste keer dat ze met zo'n rot smoes kwam!! (W komt niet zo vaak voor in het verhaal, maar kortom zij is ook een meeloper van C) Ik liep boos weg, en thuis lag ik in mijn bed te huilen. Vandaag op school voelde ik me zo alleen, ik hoorde naast me weer D die de docent smeekte om haar te laten samen werken met C. Ik was er spuuggenoeg van! HOEZO IS C BETER?! C is brutaal, en houd er van om mensen zich onzeker te voelen. Ik ben altijd al zó aardig geweest tegen D! Ik gaf haar een heel liefdevol cadeau voor haar verjaardag, terwijl C gewoon geld gaf. Ik voelde me buitengesloten, aangezien niemand graag meer met me om wou gaan. Wat heb ik misdaan? Ben ik niet grappig genoeg? Niet brutaal genoeg? Moet ik ofzo ook zo brutaal tegen te docent doen om erbij te horen? Nog 1 klein dingetje: Ik heb 1 beste vriendin: Y. Alleen zij is verhuist naar Hilversum, ik spreek wel met haar af en dat hebben we het mega gezellig! Wij zijn beste vriendinnen, maar tijdens mijn verjaardag ging ze super veel om met C, D, N en W. Het was mijn verjaardag en C steelt weer de show!! Ik ben nu nog steeds zo bang dat ik mijn enige en beste vriendin kwijt raak aan die mean girls. Help me plz, ik heb alle hulp nodig! Heel erg bedankt voor het lezen van mijn verhaal! En advies is welkom!
Ik voel me buitengesloten :
A
A
Heyhey, dat is een heel verhaal.... Ik begrijp dat je je buitengesloten voelt, daarom is het vgm beter als je C, D, N en W zo veel mogelijk vermijdt. Bijv niet uitnodigen op je verjaardag, maar iets leuks gaan doen met Y (jij bent VEEL te goed voor C, D, N en W). Als C, D, N en W bij je op school zitten kun je mss beter vrienden maken buiten school (zoals bij een hobby) zoadat C, D, enz diegene niet kennen.
xx me
xx me
A
Heel erg bedankt! 😃
A
Hey,
Ben het helemaal eens met @GirlTryingToHelp, vanaf nu zijn het gewoon klasgenoten. Dus negeer ze niet (anders krijg je alleen maar meer geroddel enzo), maar besteed gewoon minimale aandacht aan ze. Y raak je niet kwijt als ze niet jn contact komen met C en de squad. Don't worry. C, W, N en D zijn het niet waard jouw vriend te mogen zijn.
Zijn er bij jou op school andere kinderen die altijd alleen zitten, niet bij de groep horen enzo? Misschien kun je hen opzoeken en daarmee vrienden worden? Meestal zijn die mensen veel aardiger dan je denkt. :)
Gr. Pin
Ben het helemaal eens met @GirlTryingToHelp, vanaf nu zijn het gewoon klasgenoten. Dus negeer ze niet (anders krijg je alleen maar meer geroddel enzo), maar besteed gewoon minimale aandacht aan ze. Y raak je niet kwijt als ze niet jn contact komen met C en de squad. Don't worry. C, W, N en D zijn het niet waard jouw vriend te mogen zijn.
Zijn er bij jou op school andere kinderen die altijd alleen zitten, niet bij de groep horen enzo? Misschien kun je hen opzoeken en daarmee vrienden worden? Meestal zijn die mensen veel aardiger dan je denkt. :)
Gr. Pin
A
Woow als ik je verhaal lees weet ik precies wat je doormaakt,want ik heb dit allemaal ook mee gemaakt zo erg dat ik naar een andere school bent toe gegaan .Een tip boor jou beste vriendinnen komen voor elkaar en zijn er altijf voor elkaar in ups en downs als Y is dat niet je beste vriendin,Want dan is ze het niet waard.Misschien is het dan juist tijd om met andere kindere om te gaan .En geloof me deze tijd kun je je vriendinnen echt niet meer vertrouwen.Dus focus je op de belangerijke dingen en dan kun je kijken wie altijd bij je is gebleven en je ride or die is.
Komt goed mop ik wert wat je doormaakt.
Komt goed mop ik wert wat je doormaakt.
A
Heel erg bedankt voor alle advies!! Ik ga nu met andere mensen om op school, waarvan C,D,W en N zeiden dat ze freaks zijn. Maar het zijn echt super lieve mensen! Tnx voor alle tips, ben echt super blij nu 🙂
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.