Vraag

ik vind mezelf lelijk

  • 29 July 2020
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

ik ben een jongen van 13 jaar en ik ben best klein voor mijn leeftijd en ik heb een baby face. Ik ben ook best wel onzeker en ik vind mezelf lelijk.

ik ben meer bevriend met meisjes dan met jongens en hun maken de hele tijd grapjes over dat ik een kleine lul heb en zo en ze zeggen: als je babyface weg is en als je een beetje groeit dan kan je best een vriendin krijgen hoor.

ze bedoelen het als grapje maar ze weten niet dat het mij van binnen best wel pijn doet en ik word nog onzekerder er van ik wil namelijk heel graag een vriendin maar ik denk dat dat best lang gaat duren🥺

groetjes Anoniemeboyy


5 reacties

Thanks allemaal ik denk dat ik er wel wat aan heb

Hey Anoniemeboyy

 

Ben je op je dertiende nog niet zo groot en oogt je gezicht nog jong, is dat geen reden tot paniek. Probeer je lichaam de tijd te gunnen die het nodig heeft om te ontwikkelen. Rond jouw leeftijd kan er nog vanalles gebeuren met je lichaam, en soms gebeurt dat zelfs in een vrij korte periode. Je hoort bijvoorbeeld weleens van jongens die in de zomervakantie een groeispurt krijgen, dan naar school terugkeren, en plots een van de meest aanboden personen van de school worden. 

 

Zoals hierboven gezegd werd, kan je gerust aangeven dat je die opmerkingen niet fijn vindt. Je omgeving hoort dat te respecteren. Worden de opmerkingen pesterig en erg irritant, kan je ze ook steeds bij je mentor melden. 

 

Dat jij bevriend bent met meisjes is helemaal geen probleem. Misschien zijn anderen net jaloers op je, doordat je zo veel met meisjes omgaat, en meisjes je zo’n fijn gezelschap vinden. En wie weet, vindt een van die meisjes je wel leuk, of gaat ze je nog leuk vinden. Dat kan allemaal nog. Geen paniek; je hebt nog tijd. D’r is geen reden om de dingen te overhaasten. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi

wat betreft je lengte en babyface… dat heb ik ook ik ben ook 13 en heel klein etc. Maar dat zal in de loop van de jaren echt wel veranderen aangezien je in de puberteit zit/komt. Jongens krijgen in de puberteit een groeispurt en die is bij de ene jongen eerder dan bij de ander

met meisjes omgaan is ook helemaal niks mis mee. Ik doe dat zelf ook, meisjes zijn gewoon gezellig.

dat wat die gasten zeggen is erg vervelend idd maar je kan gwn zeggen dat je t niet leuk vind dat ze dat doen of negeer het gewoon. Als mensen zulke dingen tegen mij zeggen negeer ik het gewoon want ik heb er toch niks aan.

en je krijgt vast wel een vriendin. Meisjes kijken ook niet alleen naar uiterlijk dus je fixt vast wel chicks. Er zijn ook gwn kleine meisjes dus🤷🏼‍♂️ (Voor als je geen langer meisje wilt daten). Maar ik snap wel dat je t lastig vind.

 

joeeee

Heyy

Op te beginnen; heel veel mensen vinden zichzelf lelijk. Daar ben je zeker de enige niet in. 

Ik had vroeger ook meer vriendinnen Dan vrienden. Ik vertrouw meiden gwn meer dan jongens denk ik. Daar is toch ook niks mis mee!

Zeg gwn dat je die grapjes niet meer leuk vind. Als het als grapje bedoeld is zullen ze wel ophouden.

En die babyface zal nog wel weggaan! Je bent nog maar 13, vroeg in de puberteit. Komt allemaal wel goed!

Groetjs

Hey,

Het is niet erg dat je wat kleiner bent dan de rest! En ik had ook vroeger een babyface.  Je hoeft je niet onzeker te voelen! Je bent hartstikke mooi zoals je bent. Er is niks mis mee dat je meer bevriend bent met meiden als jongens.  Wat maakt het uit, je zit in de pubertijd,  je bent in de groei , dus dat komt allemaal goed. Hoef je geen zorgen over te maken. Zolang het maar als grap is bedoelt en geen kwade opzet is het wel vervelend maar oke (denk ik)  je kan ze dit ook vertellen,  misschien helpt dat.

Ik zal je zeggen, ik ben nu 15 (bijna16) en ik heb nooit een echte vriendin gehad in die vorm. Maar dat komt wel goed.

Je bent vast een hele leuke jongen!

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer