ik sta op het punt nu echt te stoppen met het leven...

  • 9 September 2013
  • 14 reacties
  • 2113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi allemaal,
ik sta nu echt op het punt om zelfmoord te plegen...
ik heb hastikke veel problemen thuis heb al met veel mensen gepraat,
er is altijd ruzie en ik word geslagen en geknepen enzo...
ik ben er nu echt klaar mee en heb er geen hoop meer in....:(

groetjes 123321

Dit topic is gesloten

14 reacties

hee ik snap echt hoe je voelt ik word zelf ook gepest heel en denk ook vaak aan zelfmoord maar je moet het niet doen is zonder en je bent vast een mooie meid
Zelfmoord is geen optie. Heb je al eens overwogen om een tijdje uit huis te gaan zodat je tot rust kunt komen?
bedankt voor jullie reactie
jawel maar waar kan ik heen, ik zou het niet weten...
ik denk echt vaak aan zelfmoord nu ook weer...
het heeft er niet mee te maken dat ik gepest word absoluut niet, maar gewoon die kloten situatie thuis....
groet, 123321
Zelfmoord is nooit een optie ! En geloof me ik weet hoe het voelt. Maar ik ben er bovenop gekomen 🙂 Het houd echt een keer op ! Praat eerst met je ouder maar zoals je zei is het een situatie thuis. Mischien bij je opa of oma ? Vriendinnen. Iemand van school ? Desnods zoek je een dokter die met je kan praten. Maar zelfmoord is geen optie ! Denk aan je familie die je moet missen. Je vrienden. Iedereen. Zelf ik zal mijn hart een beetje moeten breken! Dus praat. Ga iets doen zoals fietsen wandelen of werken met dieren. Iets wat je leuk vind !
hoi
ik heb ook veel problemen thuis en in het begin dacht ik ook vaak aan zelfmoord en sneed ik mezelf. maar na een tijdje begon ik er heel anders over te denken en begon ik zelfmoord als opgeven te zien. je moet gewoon proberen door te vechten en laten zien dat ze je niet klein kunnen krijgen. misschien moet je er ook met iemand over praten; een vriend(in), een ander familielid, je mentor of je huisarts? ik wens je veel sterkte en succes
x
ik weet dat dit heel gemeen gaat klinken. maar doe wat je moet doen. als je denkt dat het de oplossing is. dan is dat zo. je kan ook andere dingen doen, liefdadigheid ofzo. andere mensen helpen helpt jou misschien ook. als je mensen kan laten lachen klaar jezelf misschien ook weer op als een zonnetje. en ga vroeg naar bed. hoe meer slaap hoe beter je je voelt. en luister iets minder muziek. muziek laat je denken en dat wil je natuurlijk niet ;P (behalve in school natuurlijk)
Hoi,

Ik weet hoe kut het is om problemen te hebben en zelfmoord te willen plegen. Misschien leef je in een verschrikkelijke situatie thuis maar denk goed na ook al zou je zelfmoord plegen veel mensen zullen je missen!! Denk goed na wil je zelfmoord plegen als straf voor je ouders? maar wat schiet je ermee op er zullen vrienden en familie zijn die je heeel erg zullen gaan missen. Is het je echt waard zoveel mensen zoveel pijn doen om alleen je ouders te straffen? Probeer je gedachte te verzetten of praat er met deskundige over. Het blijft jouw beslissing maar het is het niet waar, je hebt nog een heel leven voor je dat kun je toch niet zomaar aan je neus voorbij laten gaan. 

Believe in your self and stay strong!!!

xxx Kimmie
Ik ben marieke ik ben heel angstig heb allemaal rare gedachtes in mijn hoofd ben totaal mezelf niet meer weet niet eens of ik een jongen of een meisje ben van binnen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben altijd een jongen freak geweest maar ben mezelf echt rare dingen aan het aanpraten bijvoorbeeld dat ik lesbisch ben dat ik een man wil zijn. Ik weet niet of dat normaal is. Maar ik wil er echt vanaf. Ik haat dit leven. Als het niet snel over gaat wil ik niet meer leven wil het liefst nu al een eind aan mijn leven maken.
Hey

Ik weet hoe je je voeld
Ik heb het ook een tijdje gehad

Zelfmoord is een permanente oplossing voor problemen die tijdelijk zijn
Het beste is mischien met iemand praten zoals een opa of oma of iemand die je heel erg vertrouwd

Groetjes tyrone
Niet opgeven je komt er wel kheb het ook gehad pak de problemen aan of jaag ze weg en dan komt het wel goed

grtjes lion 🙂
leef je nog?
Al zou hij/zij nog leven, @123321 kan niet meer reageren, omdat hij/zij 19 is en dus niet meer actief kan/mag zijn op het forum.
Dit topic is van 9 september 2013 en haar laatste reactie hier op het forum heeft ze op 25 april 2014 gepost.
Verder weet ik het ook niet.
Reputatie 7
Badge +6
Omdat de starter van dit topic te oud is, en niet meer kan reageren, sluit ik nu dit topic.

Mariska, De Kindertelefoon.