Vraag

ik slaap met 2 knuffels en schaam me daarvoor


Badge

Hey allemaal, 

ik zit nog al met iets, onze gymdocent heeft geregeld dat wij met onze klas in de gymzaal blijven slapen als afsluiter van het jaar. Super leuk natuurlijk. Alleen slaap ik met 2 knuffels en een doekje (ben al 13) en schaam me best wel erg. Nu is die man super aardig en heel jong (23) we slapen gewoon allemaal in de gymzaal & ik ben dus evt bang omdat ik nou ja op school me best wel stoer gedraag, en hij het niet van mij verwacht zgmr. Ben ik echt bang Dat ie mij gaat uitlachen. Eerst dacht ik. Als ik nou met m’n beste vriendin vlak bij hem ga liggen, zien andere kinderen het niet maar hij wel 

 

iemand tips? Of verhalen? Alles welkom! 


12 reacties

Badge +1

@Anoniem980 

Hey! Het is helemaal niet ‘raar of vreemd’ om knuffels te hebben, ik ben ook 13 en ik heb een hele berg, ik kan niet slapen zonder 1 :P. Ik denk dat heel veel kinderen in die gymzaal ook nog een knuffeltje hebben hoor, niks mis mee. Ik snap best dat je ervoor schaamt, misschien kan je hem in je tas houden, en als niemand kijkt hem onder je deken leggen?

Ik neem mijn favoriete knuffel ook overal mee naartoe, hij is al in 4 landen geweest :P.
Niks om voor te schamen dus :)

Badge

Hoi ik ben 13 heb ook nog een knuffel een hele groten Tijger hij ging een keer mee op vakantie in mijn koffer moest ik bij de douane me koffer open maken ik had hem er helemaal in gepropt :) 

 

terug naar het onderwerp 

1 het is heel normaal dat je een knuffel hebt denk dat iedereen er wel een heeft/gehadt 

2 als je bang bent dat je betrapt wordt kan je hem ook thuis laten 

3 of vraag aan je vriendin of zij ook een knuffel mee neemt kunnen jullie samen spelen ( met de knuffels ) XD 

5 denk niet dat je gymdocent je gaat uit lachen omdat je met een knuffel slaapt misschien neemt hij ook wel een knuffel mee 

 

Hoop dat je er een leuke afsluiter van maakt :) 

 

 Groetjes unknowntiger  

 

 

Hoi

 

Geen zorgen. Net zoals de vorige twee forummers die hier gereageerd hebben, slaap ook ik nog met een knuffel. In principe zou ik zonder kunnen, maar met knuffel vind ik gewoon gezelliger. 

 

Als je gymdocent een aardige man is, zou hij geen commentaar horen hebben op de slaapgewoonten van zijn leerlingen. Moest ik gymdocent geweest zijn, zou ik er ook niet van opkijken wie nu wel of niet met een knuffel slaapt. Jij valt tenslotte niemand lastig door met een knuffel te slapen. 

 

Sommige scholen doen het zo dat iedereen een knuffel moet meebrengen, zodat niemand zich hoeft te schamen voor zijn of haar knuffel. Misschien dat je dat aan die gymdocent kan voorstellen? Op die manier kan hij hier rond een berichtje sturen naar al de leerlingen. Vermoedelijk zullen vele leerlingen hier dankbaar voor zijn. 

 

Zoals Ray zei, kan je het knuffeltje onder je deken, in je slaapzak of verborgen in je tas houden. Op die manier is je knuffel bij je, maar hoef je je er toch geen zorgen om te maken dat iemand ‘m ziet. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hey @Kenshin 

 

ik kan hem wel in m’n slaapzak doen maar dan ligt ie als ik wakker word sws er niet meer in.  Om dat idee aan m’n gymdocent voor te stellen, weet ik niet. Ik misschien wel raar, ik zit tenslotte al in het 2e van middelbare, 

 

thnx voor je antwoord!

Je voelt zelf maar aan of je er graag wat van aan je gymdocent zegt. Doe je dat liever niet, hoeft het ook niet. 

 

Als ik jou was, legde ik mijn tas naast mijn bed, met daarin het knuffeltje. Je tas kan je dan zo’n beetje opendoen zodat jij het knuffeltje net ziet liggen, maar je medeleerlingen niet. 

 

Gr. Kenshin

hey

 

ik slaap ook nog met een knuffel. het is echt niet om voor te schamen... dat deed ik ook in de 2de hoor! maar in de 3de kreeg ik een docent die nu 30 is die zelf nog met een knuffel sliep. ze heeft hem zelfs een keer mee naar school genomen... 

 

gister toevallig nog. ik heb 3 knuffels die ik naar elk slaap plek mee neem. en ik was gister me bed aan het verschonen. en me beste vriend kwam binnen (hij woond in het zelfde huis) en zij: waarom zit jij een knuffel te knuffelen? 

ik zij ooh gewoon omdat hij lief is 😅

 

ik kan ook zonder slapen maar met zo als Kenshin zegt het is gewoon gezelliger. en het geeft een veilig gevoel vind ik... 

 

groetjes blue 

Kan je niet effe zonder?

Badge

Hallo,

 

Ik ben 13 en ik slaap wel met 30 knuffels in mijn bed en ik duim ook nog!

je hoeft je echt er niet voor te schamen, knuffels zijn gewoon geweldig en het is moeilijk om ze weg te doen, vooral bij eentje waarmee je al je hele leven mee slaapt. 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey allemaal, 

ik zit nog al met iets, onze gymdocent heeft geregeld dat wij met onze klas in de gymzaal blijven slapen als afsluiter van het jaar. Super leuk natuurlijk. Alleen slaap ik met 2 knuffels en een doekje (ben al 13) en schaam me best wel erg. Nu is die man super aardig en heel jong (23) we slapen gewoon allemaal in de gymzaal & ik ben dus evt bang omdat ik nou ja op school me best wel stoer gedraag, en hij het niet van mij verwacht zgmr. Ben ik echt bang Dat ie mij gaat uitlachen. Eerst dacht ik. Als ik nou met m’n beste vriendin vlak bij hem ga liggen, zien andere kinderen het niet maar hij wel 

 

iemand tips? Of verhalen? Alles welkom! 

Heyy

 

Het is belangrijk om jezelf te zijn!  Docenten mogen leerlingen niet belachelijk maken of uitlachen ook niet als ze zich stoer gedragen, wees jezelf.  Wist je dat heel veel kinderen  met knuffels slapen ze schamen zich ervoor maar dat is helemaal niet nodig joh! Je kan erover praten met bijv. je beste vriendin misschien kan ze je gerust stellen of misschien helpt het wel om met je ouders er over te praten.  Je valt er niemand mee lastig dus niemand heeft het recht om er een opmerking over te maken.  Wees lekker jezelf en veel plezier !

 

Groetjes van mij 

 

Badge

Hoi, 

Ik snap dat je je ervoor schaamt, maar iedereen is zoals hij/ zij is. Ik slaap zelf ook nog met 3 knuffels(13jaar oud)  en ik denk altijd maar iedereen kan me hierdoor haten en/ of uitlaggen ,what ever  als je goede vrienden hebt zullen die je altijd steunen. Oke niet iedereen staat hier zo makkelijk in als ik misschien ,maar misschien kan je proberen om zover mogelijk in de hoek te gaan liggen, zoveel mogelijk vriend om je heen te leggen en dan proberen je knuffels zoveel mogelijk in je slaapzak of onder je dekbed te houden.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt

Succ6

 

Robin

Hoii, ik ben 17 en ik slaap ook altijd nog met knuffels. Als ik jou was zou ik er een beetje een grapje van maken. Iedereen kan er om lachen en jij kan gewoon rustig met je knuffels slapen!!

 

Succes en veel plezier xx

Reputatie 2
Badge +1

hey

zoals heel veel mensen hier slaap ik ook nog met een knuffel ik kan ook zonder maar met is inderdaad leuker niks om je voor te schamen en als iemand je toch belachelijk maakt gewoon niks van aantrekken 

succes

Reageer