Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

ik schrijf een verhaal

• 11 april 2013
  • 43 reacties
  • 1658 Bekeken

Toon eerste bericht

43 reacties

Oja, mijn verhaal heet "Bloedbroeder" dat slaat op Tzam en Nia die zijn bloedbroeders geworden om het leven van Tzam's zusje te redden

Fantasy is ook mijn favoriete genre van boeken of films. Je schrijft echt goed, als je boek af is en in de winkel komt te liggen, koop ik hem :)
leuk om te horen, ik schrijf in hele korte hoofdstukken (3 a4'tjes) maar wel heel veel hoofdstukjes
ik ben nu met hoofdstuk 4 bezig.
hey allebij jullie verhalen zijn echt fantastisch ik schrijf zelf ook ik hou er van om een beetje spooky te schrijven daarom vond ik dit verhaal heel goed .
ik heb een horrorverhaal geschreven en het ook zelf verfilmd het heet the black mystery

gr datXmeisje
Ik ben ook weer begonnen met schrijven. Het gaat over een meisje die samen met 9 anderen het bos in is gestuurd om een brief te bezorgen naar de koning van een andere stad. De toch is ver en zwaar. Sil, de vijand van de koning probeert er alles aan te doen om de brief in handen te krijgen. Er staat belangerijke informatie op. Wat vinden jullie van dit stukje?

Ik gluurde oplettend tussen de bomen langs, tot mijn blik het blik kruiste met die van een wolf. Het was nog een jonge wolf, want hij had nog weinig witte haren in zijn staart zitten. Ik keek hem smekend aan. Maar het leek of deze jonge wolf mijn blik negeerde en hij stak zijn kop in de lucht om een lange huil te laten horen. Even leek het alsof hij twijfelde, maar dat duurde niet lang. Binnen een paar seconden was de lange huil duidelijk te horen, en overal in het bos hoorde ik de kreten van de andere wolven van de roedel. Ik begon te rennen, maar mijn voeten zakten steeds weg in het dikke pak sneeuw. Ik keek achterom, en zag dat de jonge wolf me volgde. Ik probeerde sneller te rennen, maar steeds zakte ik weg. De rest van de roedel was de jonge wolf gevolgd, en dat gaf me een verontrustend gevoel. Ik voelde dat de sneeuw dieper werd, en ik stond nu tot mijn knieën in de sneeuw. Van rennen was nu geen sprake meer. Ik probeerde vooruit te komen, maar bij elke stap die ik zette, viel ik. Ik hoorde de poten van de wolven dichterbij komen. Maar ik kon niet opgeven. Ik moest verder, ik moest aankomen in Yuma, dat had ik gezworen. Ik wist wel wat me te wachten stond. Er was ook een grote kans dat ik de tocht niet zou overleven. Ik wist dat Sil genoeg spionnen had. De wolven stonden nu op een meter afstand. Ik kon ze recht aankijken, recht in hun ogen. Ik stond, verstijfd van schrik, aan de grond genageld. Ik wist dat de wolven elk moment op me konden springen en me in stukken zouden scheuren. Mijn hart klopte als een gek. Waarom beten ze me nu niet gelijk dood? Waarom moesten lieten ze me de laatste minuten van mijn leven zo vreselijk leiden? Een grote wolf stapte naar voren en legde zijn poot op mijn buik.  Zijn ogen stonden droevig. ‘Het spijt me dat ik je zo moet laten schrikken, Lynn’ Ik schrok op. Konden wolven dan toch praten? Ik dacht aan het verhaal van de koning van Qumilo. De bediende had gelijk gehad. Zij had ook de stemmen van de wolven gehoord. De wolf keek me aan, alsof hij een antwoord verwachtte. Ik boog mijn hoofd en staarde naar de witte sneeuw. ‘Lynn’ De grote wolf had de poot van mijn buik gehaald. ‘Ja’ Antwoordde ik zacht. ‘Je moet vluchten’ Ik keek de wolf met grote ogen aan. ‘Het spijt me dat we je zo lieten schrikken’ Ik begreep het niet. Eerst vermoorden ze me bijna, en nu moet ik ineens vluchten? ‘We hebben Sil gezien. Hij is in dit bos, niet ver van ons vandaan’ Ik wist niet meer wat ik moest zeggen.
Leuk! Staat het op youtube? En je mag ook best hier een stukje plaatsen hoor :o
echt heel leuk schrijf vooral door succes!
dit was gericht aan DatxMeisje en Just The Way You Are ook een leuk verhaal
dit was gericht aan DatxMeisje en Just The Way You Are ook een leuk verhaal

nee het staat nog niet niet op youtube ik ben er nog een beetje mee aan het prutsen 
maar ik weet niet of het wel een goed verhaal is
Vast wel, en zet anders eerst eens een stukje hier neer dan kunnen we je echt vertellen dat het goed is. 😃
Ja, plaats eens een stukje. Ik ben benieuwd:D
Oké doe ik morgen even op de computer de iPad is een beetje irritant xp
Klopt, maar voor mij wat minder want ik schrijf ook vooral op de ipad
ja ik ook maar op de computer vind ik fijner
De tekst is verwijderd, deze was offtopic
Eh, waarom is de tekst verwijdert?
en waarneer komt je verhaal?
Inderdaad?
Dit lijkt me een super leuk boek om te lezen wanneer het uit is ! 
Ik schrijf gewoon fanfic ik vind het persoonlijk veel leuker als je al een verhaal hebt 🙂.
maar als tip heb ik wel dat je meer verhaal er in moet hebben (als dat een stuk uit je verhaal was)  want dat is meer een achterkant van het boek.
als je het boek verkoopt zeg me dan waar ik het kan kopen ;p

Reageer