Ik moet naar een andere groep maar dat wil ik niet

  • 24 April 2018
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy lezers,

Ik kreeg van de week het bericht dat in naar een groep moet waar ik niet na toe wil. Mijn opa heeft al tegen mijn voogd gezegd dat die het niet moet gaan proberen. het gaat sowieso het zelfde als hoe het bij mijn tante is gegaan. ik ben al een paar keer weg gelopen naar mijn groot ouders toe en dat zal vaker gaan gebeuren als ze zo raar gaan lopen doen. als ik naar die groep moet, moet ik alles opgeven zoals mijn sport, werk, vrienden en ik moet dan ook naar een andere school terwel ik in mijn een na laatste jaar zit, dus ik heb al een paar examens gedaan voor een paar vakken. dan kan ik dat allemaal weer opnieuw gaan lopen doe waar ik echt geen zin in heb. op school begon ik al met een achterstand van 3 week, ik heb keihard geknokt om weer bij te komen en dat is me gelukt en nu heb ik dat dus allemaal voor niks gedaan. had ik alles op een rijtje moeten ze het weer verzieken zo als ze ook bij andere hebben gedaan van de groep waar ik op zit en van mijn vrienden. die de zelfde problemen hebben als die ik dus heb. één van mijn vrienden heb ik nog van het spoor moeten hallen zo erg zijn ze daar, en dan zeggen ze dat ze niet willen dat er zulke dingen gebeuren, toch gebeurd het. als ze zo door gaan, gaat het gewoon fout. misschien ook wel bij mij . ter wel ik het zelf helemaal niet wil. wat moet ik nou doen ik ben echt heel boos.

dit was het verhaal van wat ik en mijn vrienden en groepsgenoten van zeggen.

ik hoop dat jullie tips hebben of er ook iets meer vanaf weten.
groetjes
Naam-loos

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Sorry niet lullig hoor, maar ik begrijp je verhaal totaal niet.

Wat ik ervan kan opmaken. Je zit nu in een groep ( wat voor groep?) en je gaat naar een andere groep en dat vind je niet leuk. En de rest ik heb echt geen idee waar het over gaat. Als je misschien het verhaal iets beter wilt uitleggen, dan kunnen wij je beter helpen!

Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik de enigste ben die het niet helemaal begrijpt, maar dat zullen we wel zien!

Gr: Mr.S
Reputatie 2
Badge +9
Sorry ben ik weer. Je zegt op het einde: " Dit was het verhaal van wat ik en mijn vrienden en groepsgenoten van zeggen. Ik hoop dat jullie tips hebben of er ook iets meer vanaf weten?

Waar moeten wij meer vanaf weten? Of staat dat ergens in een van je andere topics ( heb niet gekeken). Sorry maar het lijkt net of we een stuk belangrijke info missen.

Gr: Mr.S
@Mr.S ik heb precies hetzelfde. @Naam-loos, ik wil je graag helpen, maar ik vind het een heel onsamenhangend verhaal. Het voelt inderdaad alsof ik heel veel informatie mis. Ik kan die informatie ook niet vinden in je vorige topics. Dus als je dat nog wilt aanvullen, zou dat heel erg fijn zijn! :)

Wat ik dus nu denk te snappen: (verbeter me als het fout is)
Je zit op een groep (ik denk hulpverlening). Dit doe je in combinatie met school, werk en sport, dus ik denk dat de groep een soort hulpverlening is? De mensen met wie je op de groep zit, zitten ook bij jou op school? Is het een soort opname met hulp en school ingegrepen ofzo?

In ieder geval wil je niet wisselen. Is er iemand waar je kan aangeven dat je dit niet wilt? Jou stem moet toch zwaar gelden neem ik aan.

Ik hoop dat je het dus aanvult en dan zal ik mijn reactie ook aanvullen :)

Gr. Pin
Hoi!

Als jij ervan overtuigd bent dat de groep waar je nu inzit beter voor jou is, is het aan jou het hoofd van die groep daarvan te overtuigen. Het gaat om jou helpen, en daar heb jij inspraak in. Vertel maar dat je zo hard gewerkt hebt om te komen waar je nu bent, en dat je het jammer zou vinden dat te moeten opgeven voor een andere groep. Kan je opa je steunen, of ook een woordje zeggen aan het hoofd van die groep?

Groetjes
x

Reageer