Vraag

ik maak vaak een foto van mijzelf als ik huil, is dit raar?

  • 24 April 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik heb best veel foto's in mijn galerij staan waarop ik huil. Ik weet niet waarom. Het voelt gewoon fijn ofzo. Ik ben ook best bang dat iemand ze ziet. Ik weet niet waarom ik ze heb maar als ik huil en mijn telefoon is in de buurt maak ik een foto waarop ik huil. Is dit raar? Doen meerdere mensen dit? Waarom doen mensen dit? Waarom doe ik dit? 

- Annoniem_meisje 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik doe dat zelf niet waarom je het doet geen idee. Als je bang bent dat mensen ze zien kan je ze verwijderen? En je kan misschien meer positieve foto's en filmpjes maken waar je blij van word. Ik heb heel veel gekke grappige rare foto's/filmpjes op mijn telefoon staan.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik kan me er wel iets bij voorstellen maar weetje? Misschien is het leuk om balans te proberen en dus ook lachfoto's en vrolijke momentjes te fotograferen.  Dat helpt je zelf om je beter te voelen denk ik :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +1

Hoi,

Ik heb best veel foto's in mijn galerij staan waarop ik huil. Ik weet niet waarom. Het voelt gewoon fijn ofzo. Ik ben ook best bang dat iemand ze ziet. Ik weet niet waarom ik ze heb maar als ik huil en mijn telefoon is in de buurt maak ik een foto waarop ik huil. Is dit raar? Doen meerdere mensen dit? Waarom doen mensen dit? Waarom doe ik dit? 

- Annoniem_meisje 

Ik zelf doe dat ook soms, je bent gelukkig dus niet de enige. 

Zoals @Julian12 en @wilhelmavemela al zeggen, kan je ook van jezelf blije en gekke foto's maken.

En als je verdrietig bent, kan je na al die blije foto's kijken (ook die gekke ≧▽≦ )

Hoop dat dit je heeft je geholpen, nog een fijne dag. ('penny is out!')

 

 

 

Reageer