Vraag

ik kan het gewoon niet

• 1 januari 2017
  • 8 reacties
  • 108 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik kan niet met mensen omgaan. echt niet ik kan het niet meer. ik ben 4 jaar depressief geweest zelf beschadiging en 2 zelfmoordpogingen heb bulimia en anorexia gehad en heb een stressstoornis (ik zet dit er niet bij om aandacht te zoeken maar dan snap je een beetje wat er met me is) het heeft me
helemaal gesloopt ofzo het gaat al 1 jaar beter met me hoor maar jk kan niet met mensen praten ik ben zeg maar al
m'n vrienden verloren sinds dat gedoe en opschoot heb ik nu wel weer vriendinnen en ik doe zo mijn best om een leuk
clubje te hebben enzo (dit is zo raar om te zeggen sorry) maar ik kan gewoon niet jk doe zo aardig mogenlijk maat het is gewoon niemand kiest voor mij als eerste keus, ze kiezen zeg maar voor mij als iemand anders druk is. heb jk altijd (en nee jk heb geen zelf medelijden) ik doe echt mijn best met aardig doen enzo maar alsof ze me njet mogen waarom mag mjrmand me
(en ja nu denk ne zeker van ja daT ZIE je zo en dag zegt iedereen tegen mij zelfs mijn kut psycholoog niemand snapt dat het niet zo is)

ik ben er gwn helemaal
klaar mee ik wil gewoon zo graag dat mensen mij zouden behandelen zoals ik dag ook bij hun doen waarom vinden ze me allemaal zo stom

8 reacties

Erg voor je dat je het zo ziet maar je moet nooi meer zo'n zelfmoord poging doen denk aan je familie
Met at uit de weg Als je met wat meer vertelt kan ik je misschien helpen mijn zus en mijn broer studeren psychologie dus als je me wat meer wil vertelen zo ik je beter kunnen helpen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Allereerst heb ik superveel respect voor je hoe je je door deze periode hebt geslagen. Dat je nu beter wordt is echt iets om trots op te zijn!

Je doet misschien te erg je best aardig gevonden te worden. Je probeert te zijn wat je denkt dat zij willen dat je bent. Maar hè, je kan niet eens weten wat zij precies willen! Er bestaat geen ideaal! Wat denk je ervan om eens jezelf te zijn? Niet nadenken, gewoon doen! Misschien voelen ze het 'nep', het 'masker'. Misschien willen ze wel JOU. Nu word ik net als alle anderen, maar je moet stoppen met proberen aardig te doen en proberen perfect voor ze te zijn. Be yourself!

Ga zo door! Je bent lekker bezig!

Gr. Pin
@deprosaurus heb niet eens gezegd dat ik het weet zal doen. alsof ik dat niet weet. (niet agressief bedoeld) en bedankt! x
@Pin Hmm misschien heb je gelijk maar ik weet niet wie ik ben, echt super raar maar ik kan alleen savonds na denken idk dan heb ik heldere momenten ofzo
Reputatie 7
Badge +19
Oops, daar ging iets mis? Je hebt 3x hetzelfde bericht gestuurd xD.

Ja ik begrijp je! Puberteit is een periode wanneer je jezelf ontwikkeld. Je ontdekt wie je bent, wat je leuk vind en wat je met je leven wilt. Het is helemaal niet raar dat je dat nog niet weet! Ik weet het ook niet, jij weet het niet, een aantal klasgenoten niet en weet ik veel hoeveel anderen ook niet! Daar kom je vanzelf achter.

Nou ja, heb je nu niks aan helaas. Daarom moet je gewoon niet nadenken maar doen. Je denkt wss na over alles wat je zegt en doet? Niet meer doen. Dat is natuurlijk erg lastig, het hoeft ook niet meteen goed te gaan. Als het 1x op een dag lukt is dat al een vooruitgang. De week erna misschien 2x en zo lukt het je op gegeven moment om jezelf te zijn! :)

Gr. Pin
Ik ben 13 Meisje en zit met de zelfde problemen…

Reageer