Vraag

Ik kan haar gewoon niet vergeten...

• 23 augustus 2017
  • 13 reacties
  • 262 Bekeken

Hallo iedereen,
Ik vertel even in het kort wat er is gebeurd...
Ik leerde ongeveer 2 jaar geleden via internet een meisje kennen. We hadden dezelfde hobby's en voelde elkaar daardoor ontzettend aan. We konden het ontzettend goed met elkaar vinden, we praatten elke dag heel veel met elkaar. We kregen steeds meer "echt" contact, we stuurden steeds meer filmpjes via sc en we planden een ontmoeting. Ik begon best wel gevoelens voor haar te krijgen, ook al had ik haar nog nooit gezien. Tijden veranderden toen ze een ongelofelijke kuststreek uithaalde, ze deed net alsof ze dood ging. Dit klinkt miss alsof niemand erin zou trappen, maar het was ongelooflijk realistisch want het proces duurde ongeveer 3 maanden dat ze "dood" ging. Sindsdien heeft ze me geblokkeerd op alles en is ons contact verloren gegaan.

Dat laatste contact was in november vorig jaar. Ik was ontzettend geschrokken en voelde me ontzettend bedrogen. Maar ik weet zeker dat het meisje echt is. Ik ben op insta met haar toen begonnen met praten en dat zelfde account post nu nog foto's, dat kan ik zien omdat ik met een ander account het profiel nog kon zien.

Het voelt eenzaam dat ik vorig jaar altijd een hart onder de riem had. Altijd als ik thuis kwam van school zag ik weer een berichtje en begonnen we weer te praten. Omdat we het zelfde leuk vonden mis ik haar nu echt heel erg. Het voelt gewoon alsof ze echt dood is gegaan!

Wat moet ik doen? Het is nu een jaar later en ik kan haar nog steeds niet goed uit mijn hoofd krijgen... Ik voel me zo alleen, alsof ik iemand echt verloren heb en ik weet niet wat ik nu verder moet omdat ik me niks meer voel zonder haar...

13 reacties

Denk is aan wat voor een kutstreek ze uit heeft gehaald! Wat dat met je gedaan heeft! Dan is het de moeite waard dat je haar vergeet!
Hoi!

Wat een rotstreek die ze met je heeft uitgehaald. Je bent zo lief voor haar geweest, het is normaal dat je je nu bedrogen voelt.

Kan je er met niemand over praten? Een vriend of een familielid ofzo? Of je mentor? Het is heel lastig om met de gevoelens die je nu hebt alleen te blijven zitten.

Hoe hard het ook is, je kunt haar beter vergeten. Als ze nu al zoiets met je uithaalt, wie weet wat doet ze in de toekomst? Je kunt haar wel nog een berichtje sturen dat je er nog steeds mee inzit en dat je een definitief einde wilt maken aan jullie contact, want nu ligt jullie ruzie (als ik het zo mag noemen) nog open, dus ik denk dat je je beter gaat voelen als jullie er een punt achter zetten. Schrijf op een papiertje wat je haar allemaal wilt zeggen, zodat je niets vergeet.
Als ze niet ingaat op een gesprek, dan zul je je erbij moeten neerleggen en er zelf een punt achter zetten. Dit gaat tijd nemen, maar eenmaal je over haar heen bent, ga je je terug goed voelen.

Groetjes
x
Hi!

Een vriendin van mij heeft dit ook meegemaakt. Een ding snap ik niet zei ze, waarom doen mensen dit? Mijn oma is zelf overleden en had nog maar een paar dagen te leven. Vind daarom best triest dat in deze maatschappij daarmee gespot word. (Ik denk dat ze wel anders piept als een dierbaar iemand van haar nog maar even te leven heeft.) Ik zou niet naar haar terug gaan. Voor mij komt het over alsof ze levensmoe is of zo. Heel lang contact hebben en daarna het volledig verbreken. Het kan ook zijn dat ik er naast zit, maar 9 van de 10 × is dat wel het geval. Ik zou er met iemand over praten, en haar vergeten. Dat soort mensen...... Daar heb ik geen woorden voor.

Groetjes!
Hey!
Heel erg bedankt voor je reactie. Ik vind het heel fijn dat je snapt hoe ik me voel.

Ik snap gewoon niet waarom ze naar een jaar lang elke dag te hebben gepraat met me op zo'n manier een einde eraan maakte.
Ik dacht er al aan om nog iets aan haar te schrijven. Ik weet alleen niet of ik het daardoor weer erger maak, maar ik voel me er goed bij, dus ik denk dat ik het wel ga doen.

Ik probeer haar echt te vergeten, maar het lukt gewoon niet. Ze was zo bijzonder voor mij. Ik hielp haar, en zij mij, en we begrepen elkaar gewoon heel goed. Er was niemand die mij zo blij maakte en zo motiveerde in het leven. Hierom snap ik niet waarom het zo afliep en hierom kan ik haar gewoon niet vergeten.

Ik heb wel hele lieve en fijne mensen om me heen, die me helpen als ik het moeilijk heb. Echter waren ze zo geschrokken toen het gebeurde, omdat ik het toen wel kwijt moest aan iemand, dus koos ik mijn ouders. Ik schaam me om erop terug te komen en ik ben bang dat ze weer boos worden (van de schrik). Niemand weet dat ze zo belangrijk voor me was.

Ik hoop daarom dat als ik een berichtje stuur zoals je ook zei, dat ik dan in mijn hoofd ook een punt erachter kan zetten.

Nogmaals bedankt voor je reactie, het helpt me heel erg 😳
Hoi JONGENVAN13-,
Heel erg bedankt voor je reactie. Je hebt gelijk denk ik, het zou kunnen dat ze levensmoe is. Ik had met haar vaak diepgaande gesprekken, en ze vertelde vaak dat ze dood wilde. Ze vertelde dat ze alleen maar dood wilde en toen hielp ik haar, waardoor het weer even goed was (zo leek het).
In september was mijn opa overleden. Toen praatte ik ook nog met haar. Ze steunde me heel erg.
Echter ging ze twee maanden later zelf "dood", en dan snap je wel dat dat nogal gevoelig ligt bij mij.
Ik heb haar naam, adres, telefoonnummer, en talloze foto's. Zelfs 2 filmpjes waar ze mijn naam noemt en zegt dat ze echt is, waarin ik haar goed in beeld heb, dus het is gewoon echt. Een vriend van haar die me met haar samen erin heeft geluisd zegt dat het niet degene is wie ik denk dat het is. Ik geloof dit echter niet. Ik denk dat hij dat zegt om niet in de problemen te komen.

Ik ga nu iets van mijn actie vertellen hoe ik erachter ben gekomen dat ze waarschijnlijk wel is wie ze is.

Toen ze "dood" was gegaan heb ik contact opgenomen met de zus van haar. De zus volgde haar account op insta (da's logisch als je zussen bent). Op dat account dat die zus volgt (het account van het meisje waarmee ik contact had dus) worden vandaag de dag nog foto's gepost van haar, dus het is gewoon een normaal account van dat meisje. Via dat insta account heb ik met haar gepraat en daarna heb ik via insta haar nummer gekregen. Soms zei ze als we laat nog appten dat we ff op insta moesten verder appen want anders konden haar ouders zien op whatsapp dat ze online was terwijl ze al in bed lag. Dan gingen we op insta verder, dus dat is gewoon een beheerder. Dit bewijst dat ze gewoon is wie ze is. Toen ze was "dood"gegaan heeft mijn vader haar vader gebeld, en die was dus fk boos. Toen had die vader het aan zijn 2 dochters gevraagd ( de "dader" en die zus) en de zus zei dat ze met mij had gesproken dus ze is waarschijnlijk wel echt degene die ze zegt dat ze is.

Ik denk dat ik wel nog een bericht stuur, om het af te ronden. Ik snap gewoon niet waarom ze eerst zo lief was en toen ineens zo een einde maakte.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Wat naar! Ik heb dat topic gelezen waarin je hebt uitgelegd wat er is gebeurd. Echt een k*t streek!

Het idee van een brief schrijven o.i.d. vind ik een goed idee, alleen ik zou hem niet versturen. Ja, dat kan het af maken, dat kan het afsluiten, maar ik denk dat er niet leuk op gereageerd gaat worden en je er alleen maar meer mee gaat zitten en het dus niet kan afsluiten.
Ze heeft een jaar lang intensief contact met je gehad en het dan zorgvuldig heeft afgebroken. Ik zou het niet vreemd vinden als alles wat er in dat jaar is gebeurd nep was. Dat ze dingen maar zei of deed. Sommige mensen beleven hier lol aan. Zij hebben geen medeleven. Die mensen heb je soms.

Ik vind het naar dat je dit hebt meegemaakt. Het beste voor jou is nu om verder te gaan met het focussen op de mensen om je heen. Creëer een talisman in een van je vrienden. Misschien voorlopig online even niet meer. Dat je gevoelens hebt gekregen is ook vervelend, maar ook die gaan over. Dat kan helaas wel heel erg lang duren. Maar hé, alles wordt echt beter!

Gr. Pin
Wat een rotstreek! Ik vind het echt naar voor je dat je dit bent overkomen.
Hoi Pin en Eenaardigpersoon,
Bedankt voor jullie reactie! Ik vind het erg fijn dat jullie zo met me meeleven.

Pin,
Ik twijfel of ik het zal doen. Ik denk dat ik sowieso een brief schrijf, maar ik weet niet of ik hem ga versturen. Je hebt gelijk, het kan best zo zijn dat ik daardoor juist meer ermee bezig raak. Hierom twijfel ik ook.
Ik denk idd dat het zo kan zijn dat ze al die gedachten dat ze dood wilde gewoon bedacht heeft. Dat zou me ook niet verbazen. Ik denk echter wel dat haar hobby's wel echt zo zijn. Toen ik het laatst weer niet kon laten om op haar insta te kijken zag ik een filmpje van haar die aan het zingen was (dat was haar hobby). Ze had dezelfde stem als in de filmpjes die ze naar mij heeft gestuurd, dus ik denk dat dat wel echt was.

Echt heel erg bedankt voor je advies. Ik heb wat dat betreft wel geluk want ik heb heel veel lieve aardige mensen om me heen. Ik ben de laatste tijd ook meer close geworden met een vriendin ( gewoon vriend vriendin zegmaar) en bij haar kan ik ook alles kwijt. Zij begrijpt me goed. Ik weet alleen niet of ik het aan haar wil vertellen, want misschien denkt ze dan ineens heel anders over me.
Reputatie 7
Badge +19
Hoihoi,

Ik denk dat je dan maar moet doen wat goed voelt met die brief. Eerst maar schrijven en kijk dan maar wat je ermee doet. Misschien wil je hem juist wel houden, zodat het niet weg weg is. Ik weet het niet, doe wat goed voelt.

Fijn dat je close bent geworden met iemand! Als jij denkt dat het vertellen jou beter laat voelen, dan moet je dat doen. Als je echt vrienden bent met iemand, dan accepteert diegene jou zoals je bent en zal diegene niet anders over je gaan denken.

Gr. Pin
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

ik vind het wel echt naar dat dit jou overkomen is. Het is best een rotstreek om jou op die manier te gebruiken, eigenlijk misbruiken, want daar lijkt het wel heel erg op. Zeker de manier dat ze dan "afscheid" van je genomen heeft, dat is echt misselijk. Je hebt van alles voor haar gedaan en dacht in haar een goede vriendin te hebben. Ik kan me dus wel voorstellen dat je er kapot van bent. Moeilijke is dat je om haar bent gaan geven, wat op zich logisch is als ze "echt" was geweest. Als je dingen met elkaar mee maakt en bespreekt krijg je een band en die heeft zij, voor zover ik kan overzien, misbruikt.
Hierboven staan al goede adviezen over bv. een brief schrijven en er zo voor jezelf een einde aan te maken, dus dat je het onderwerp kan sluiten.
Ik blijf me altijd weer verbazen over hoe sommige mensen in elkaar zitten en anderen, die de beste bedoelingen hebben, voor de gek houden, zeg maar gerust belazeren. Maar het gebeurt jammer genoeg best vaak, kijk je wel eens naar "Catfish - the tv show" op MTV (is nu trouwens bezig tot 22.30 uur), dan gaan de programmamakers uitzoeken wie er achter zit en je staat versteld. Jongens blijken meisjes en omgekeerd, een knappe sportieve meid op een profielfoto blijkt in het echt een gay jongen met overgewicht. En waarom doen mensen dat, in het programma proberen ze er een antwoord op te krijgen.
Echt jammer dat jou dat moest overkomen, want je komt over als een leuke, eerlijke jongen en je verdient zo veel beter. Sterkte iig en een hug van mij.

groetjes,
M&M's
Hoi M en Ms, bedankt voor je reactie!
Ik vind het echt heel fijn dat je zo met me meeleeft.
Ik vind het gewoon raar, want ik ben er wel zeker van dat zij degene is wie ik denk dat ze is. Ik heb een keer met haar gebeld , en toen klonk ze ook hetzelfde. Ik weet gewoon wie ze is, waar ze woont, en hoe ze eruit ziet. Ik denk eerlijk gezegd dat misschien het aan het begin wel echt was maar er toen iets gebeurde waardoor ze het contact wilde verbreken.
Toen we een paar maanden contact hadden had ze mij haar adres gegeven, voor het geval dat we een afspraak maakten. Dit adres was echt! Ik heb het adres gecheckt, en het staat op naam van haar vader (aan naam te zien). Ook heb ik het Facebook-profiel van de moeder gezien, en daar staat ze op met die vader, en haar dochters (de dochter was dus dat meisje en ze was echt). Haar vader heeft een bedrijf en daar staat nog een keer dat adres (dat komt overeen). Ik denk dus dat alle info wel echt is en het meisje ook... Ik denk gewoon dat er iets is gebeurd waardoor ze het contact ineens wilde verbreken.
Vind je het normaal dat ze dit heeft gedaan? Ze heeft je gewoon als het ware aan het lijntje gehouden! Je kunt haar beter uit je hoofd zetten, praat er desnoods met je ouders, vrienden o.d over, dit helpt echt, dat je je gevoel ergens kwijt kunt is heel fijn! Als ik je advies zou moeten geven dan zou ik haar uit je hoofd zetten, ze heeft je pijn gedaan, er zijn genoeg leukere meisjes die zulke dingen niet doen! Als je er over wilt praten kun je me altijd een berichtje sturen ☺️

Groetjes Nick
Reputatie 7
Badge +14
Hi Xx_iemand_xX,

ik vind het heel fijn dat je reageert op mijn post.
Het lijkt er dan wel op dat het in het begin wel echt was. Je kan alleen maar raden waarom ze jou en dan ook nog op zo'n nare manier soort van gedumpt heeft. Beste is denk ik om je erover heen proberen te zetten, wat misschien niet makkelijk is. Zie het als een soort leerproces, dat je er toch nog iets positiefs aan over houdt, al zou ik niet zo snel weten wat jij "fout" hebt gedaan. Je hebt van alles gecheckt en haar vertrouwen gegeven. Maar op één of andere manier moet je het afsluiten en een plekje geven. Je moet ook verder. En ik gun je vrienden en vriendinnen waar je op kunt bouwen.

Ik spreek namelijk ook een beetje uit ervaring, mijn tweelingbroertje en ik zijn een jaar lang seksueel misbruikt door een stel jongens die eerst ook heel aardig tegen ons waren. Gelukkig is dat voorbij, maar wij lopen nog rond met de gevolgen. Ook daarna hebben we wel met een paar jongens contacten opgebouwd via internet en uiteindelijk geskypet enzo en het leek allemaal heel leuk en uiteindelijk hebben we die jongens ontmoet en na een tijdje ook seks gehad (aftrekken en pijpen). Dat hebben we een paar keer gedaan en toen hoorden we opeens niks meer van ze. Uiteindelijk toch nog een reactie gehad, zo van, we waren benieuwd hoe pijpen enzo voelde, maar we vallen helemaal niet op jongens. Dus ja, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Je geeft iemand je vertrouwen en dan krijg je dit er voor terug. Wij hebben grote moeite met mensen te vertrouwen. Gelukkig hebben we elkaar en echt een paar top vrienden en familie en nu onze vakantie liefde Luca. Hij is wel 100% echt en te vertrouwen.. Zie mijn topic als je meer wilt lezen hierover.

Ik hoop dat jij snel weer nieuwe betrouwbare vrienden krijgt en ik las zelfs dat je al goed contact had met een aardig meisje, dus.houdt dat vast.
Ik vraag me steeds af, waarom doen mensen elkaar dit aan, de goede hebben altijd te lijden onder de slechte.

Sterkte. LIefs.

Groetjes,
M&M's

Reageer