Vraag

ik houd mezelf 's nachts wakker


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Zoals jullie weten gaat het echt niet goed met mij. Als je hier meer over wilt lezen kijk dan in mijn andere topics:). Maar ik heb nu dus ook slaapproblemen. Ik hou mezelf 's nachts wakker. Ik weet ook niet waarom. Het voelt gewoon goed. Maar ook op dagen dat ik iets belangrijks moet doen ofzo. Ik ga morgen bijvoorbeeld iets leuks doen met wat vrienden maar daarvoor moet ik om acht uur al uit bed. En het is nu tien voor half drie 's nachts. Ik denk dat ik mezelf wakker houd omdat ik mezelf geen slaap hun ofzo. Of omdat ik me fijner voel om als ik moe ben in de avond op bed te liggen en mezelf wakker te houden dan overdag. Of.. Ik wil gewoon niet dat de dag begint.. Dat het nacht blijft. Dat ik niet meer wakker hoef te worden.. zou dat het zijn?? Ik weet het niet.. ik houd wel van slapen. Gister hield ik mezelf tot vijf uur wakker. Iemand tips om te gaan slapen?

Bedankt voor het lezen!:)

- annoniem_meisje

 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

ik heb 1 tip voor je

dwing jezelf je telefoon weg te leggen voor je gaat slapen(beneden, bij je ouders) ergens buiten handbereik in een andere kamer. Het is in het begin misschien lastig maar het werkt wel bij mij.

slaaplekker voor nu!

Reputatie 3
Badge +1

Zoek op YouTube ' Zachte muziek ' Luister naar de zachte muziek dan val je langzaam in slaap. Of tel schapen. Oké het klinkt kinderachtig, maar het werkt wel…

 

X Crazygirl_ 

Reputatie 3
Badge +1

@annoniem_meisje 

ik denk dat ik zelf ook slaapproblemen heb zou als jouw.

 

Slaap je niet omdat het niet kan of omdat je nog aan dingen zit te denken. Ik heb zelf vaak dat ik me druk maak om dingen en dan niet makkelijk in slaap val. Wel weet ik dat het luisteren naar kalme muziek of regen ofzo helpt zodat je je daar op focust en je niet meer denkt van dit moet ik nog doen ect. Ook werk het leten op je ademhaling goed hier voor. Je focust je op je ademhaling en denkt dan niet meer zo door. Ook kan je proberen eerder in bed te liggen en een uur  voor je gaat slapen je apparaten weg te leggen. Oja probeer niet op de tijd te letten dat helpt niet.
Succes met de andere komende nachten 

 

Is het niet toevallig nu vooral ook zo dat je je zo voelt omdat je juist slaap te kort heb en dat eventueel je daar voor natuurlijk al uit geput 

heel ander voorbeeld ik ben vanaf maandag 23 october 3 weken gestopt met sigaretten Roken waardoor ik snel uitgeput was en heel verkouden. Ben dat btw nog steeds maar goed hahahaha ik hoop dat ik mis iets voor jou zelf duidelijk heb kunnen maken en als je vragen heb beantwoord ik met liefde

M😎

Reageer