Ik heb zelfmoordgedachtes..

  • 31 December 2017
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhoi,

Ik loop al een lange tijd rond met zelfmoordgedachtes. Mijn vrienden weten ervan en inmiddels ook mijn school. Maar het lijkt net alsof het school niet echt interesseert. Het lijkt net alsof mijn vrienden zich meer zorgen maken om mij dan dat school doet. Ik heb regelmatig gesprekken op school en diegene weet er ook van af maar er werd ook niet goed op gereageerd. Ik heb het diegene in een appje gestuurd omdat ik het face to face moeilijk vind. Dat werd genegeerd en er is weken niet meer over gepraat. Het is 1x snel teruggekomen (Er werd alleen gezegd dat ik ze heb) en verders ook niet. Het enigste dat er tegen mij gezegd wordt is dat ik leuke dingen moet doen maar dat gaat best moeilijk als ik totaal geen motivatie heb om ook maar iets te doen.
Eergisteren had ik heel erge last van mijn gedachtes en heb toen bijna een poging gedaan. Ik vertrouw mezelf gewoon niet meer als ik alleen ben. Mijn vriendinnen hebben weinig tijd, mijn moeder moet ook wel eens weg en verder heb ik niks.. Ik heb vaker bijna een poging gedaan. Ik heb een psychiater maar mijn eerste afspraak met hem is pas 24 januari.. Tot die tijd moet ik het doen met de hulp van school..
En omdat ik geen poging durf te doen snijd ik mezelf nog steeds.

6 reacties

Hey,
Wat vervelend dat je je zo voelt en de school er eigenlijk niks mee doet terwijl ze het wel weten.
Wel fijn dat je vrienden zo goed reageren.

In wat voor een zin heb je hulp op school? Misschien kun je een email sturen dat je nog een gesprek wilt en dan het aankaarten en zeggen dat je het even allemaal niet meer ziet zitten.
En dat je niet weet wat je moet doen.

En als je de afspraak met de psychiater te lang vind duren en het gevoel hebt dat het eerder moet kan je hem dat in een email vragen en misschien heeft hij eerder een plekje vrij.

Good luck?

Xxx Sissi
Hey,

Rot dit... Ik ben niet heel slim maar kun je misschien bij je mentor/mentrix terecht? Of een andere dement/vertrouwenspersoon etc.? Als je jezelf niet meer vertrouwt moet je eigenlijk zorgen dat je continu bij iemand in de buurt bent. Zodat je geen kans hebt om zelfmoord te plegen. Probeer inderdaad jezelf af te leiden door o.a. leuke dingen. Zoek hulp en ga niet wachten tot 24 Januari! Het is best wel slecht en onprofesssioneel van je school om zo te reageren. Sorry maar ik ga nu afsluiten. Ik wens je super veel succes! Zet heel op, je kunt het. Die zelfmoordgedachtes gaan het niet van jou winnen.

You're strong!?

With love,
Helpless
Dement moet zijn docent... Sorry ?
Mijn coach weet er ook van. Ze heeft volgens mij tegen een klasgenoot/vriendin van mij gezegd dat ze ermee bezig zijn.. Dus ik zie wel wat er gebeuren gaat. Ook kan ik wel goed praten met de zorgcoördinator. Daar had ik voor de vakantie een gesprek mee en hij zei dat ik leuke dingen moest doen. En ik kon hem altijd mailen in de vakantie (heb nog niet gemaild want wss kijkt hij niet op z'n mail). Maar ik kan niet anders doen dan afwachten nu..
Hey,

Over je hulp wat nog zo lang duurt. Het ging ook niet goed met mij, maar mijn hulp duurde ook nog behoorlijk lang. Totdat het bij mij goed mis ging en ik van huis was weggelopen. Moest van Mn moeder toen GGNet mailen, dat het dus ECHT niet goed met me ging. En raad eens? Ik kon de dag daarna meteen terecht.
Het gaat nu ook echt niet goed met jou, dus als ik jou was zou ik wat je hier in dit berichtje hebt gezegd, naar je psychiater mailen. Ik weet zeker dat ze dan wel aandacht voor je hebben! Het is echt nu nodig!
Jij kunt dit wel
Liefs

Reageer