Vraag

ik heb seks met met papa en mama


Reputatie 4
Badge +3

hoi iedereen
Ik heb een probleem wat ik niet leuk vind.

Thuis gaat het niet zo goet. Papa en mama doen altijd boos en ze doen mij altijd pijn omdat ik alles fout doe.

en een half jaar geleden in de avond had ik gezien dat mama en papa in bed een baby aan het maken waren en sinds dien Doen ze dat altijd bij mij ook. Het voelt niet fijn en ze doen me echt pijn. Ik wil dat helemaal niet doen, maar ik heb geen keus. Vanacht gebeurde het weer maar dit keer was het anders,  want papa had een vrient meegenomen en vanafond waarschijnlijk weer. ik weet Het niet meer Want ik kan niets goed doen. Ik denk dat ik niet meer wil leven, want als papa en mama mij niet missen wie gaat mij dan wel missen?


Dit topic is gesloten

324 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo lerares die onder het account van Anoniem2202 berichten plaatst,

 

super goed hoe je haar geholpen hebt, en nog altijd helpt. Wel willen we je vragen om geen berichten meer te plaatsen, omdat dit forum echt voor jongeren bedoeld is.

Veel succes nog verder,

 

met vriendelijke groet van Marieke / De Kindertelefoon 

Het Anoniem2202

 

Dat snap ik hoor, dat zelfbevrediging je niet meteen prettig lijkt, wanneer je het associeert met wat papa deed. Zelfbevrediging hoeft dan ook helemaal niet als je er geen zin in hebt. Je doet het maar wanneer je eraan toe bent, of je kiest ervoor het niet te doen. Da’s jouw keuze. In ieder geval fijn dat je hierover lijkt te kunnen spreken met je lerares :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniem2202

 

het is al weer 4 dagen geleden maar hoe gaat het er nu mee? gaat alles nog goed? 

 

MVG annoniemejongen

 

Reputatie 2
Badge +1

Oke, WTF?!!

 

Dat je je ouders betrapt is misschien al beschaamd voor je, maar dat dit gebeurd is echt ongelofelijk! Als je hulp wilt zet ik wat dingen hieronder op een rijtje:

 

https://veiligthuis.nl

https://113.nl

(en natuurlijk) https://forum.kindertelefoon.nl

 

greetzz & sterkte x

Reputatie 4
Badge +3

hey, annoniem2202

 

het is al weer 4 dagen geleden maar hoe gaat het er nu mee? gaat alles nog goed? 

 

MVG annoniemejongen

 

Ja het gaat wel. Ik kan denk ik niet meer bij mama of papa wonen niet dat ik bij papa wil wonen maar goed. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, dat vind ik heel vervelend. Ik weet niet of ik bij de rechtzaak moet zijn maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik snap ook niet waarom papa een advocaat krijgt want hij heeft het toch gedaan? Maar wat wep al zeker is is dat papa zich niet helemaal goed voelt. Hij moet veel in therapie🤷🏻‍♀️ En mama ook en ik ook dus ja hee leuk is dat niet maar het moet. 

Reputatie 3
Badge +4

Hey

 

je vader krijgt een advocaat om zijn straf zo ver mogelijk af te dwingen. En omdat er zo veel bewijzen zijn is de kans echt heel klein dat die vrijgesproken word.

 

over die advocaat moet je je niet druk maken. De straf word sws een aantel jaar naar mijn vermoeden.

 

mag ik vragen hoe de therapie gaat en heb je een leuke therapeut?

 

ik hoop dat dit duidelijk heit geeft

 

MVG annoniemejongen

Hey Anoniem2202

 

Ik denk dat het belangrijk is dat jij goed aangeeft wat je wel en niet wilt. Wil jij bijvoorbeeld niet naar die rechtszaak? Dan geef je dat best op tijd aan. Soms kan er namelijk geregeld worden dat een professioneel iemand in jouw plaats getuigt, zodat jij dat niet hoeft te doen. Zeker als je jong bent, kom je daar weleens voor in aanmerking. 

 

‘t Is niet fijn om een onduidelijke toekomst voor je te zien vol vragen. Woon je nog steeds bij je lieve lerares? Zij zal vast ook op nog enkele vragen niet kunnen antwoorden, een glazen bol waarmee ze in de toekomst kijkt heeft ze waarschijnlijk niet, maar voor steun kan je wel bij haar terecht, denk ik. 

 

Iedereen heeft het recht om verdedigd te worden. Zelfs moordenaars krijgen een advocaat toegewezen. Samen wordt er dan overlegd over de juiste straf voor je vader; een straf die hem zal doen inzien hoe fout hij zat. Hetzelfde voor je moeder; zij had namelijk in horen grijpen, wanneer ze zag dat je vader je zo’n pijn deed. 

 

Therapie is inderdaad vaak niet ‘leuk’, maar in mijn ogen wel nuttig. Als ik naar therapie toe ga heb ik daar vaak ook niet zo’n zin in, maar wanneer de therapie achter de rug is, voel ik me vaak een stuk beter dan ervoor. Soms voel ik me na therapie even wat rotter omdat een hoop herinneringen naar boven gekomen zijn, maar na een tijdje gaat het altijd weer beter. Ik vermoed dat het bij jou ook in die richting zal gaan. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

mag ik vragen hoe de therapie gaat en heb je een leuke therapeut?

 

ik hoop dat dit duidelijk heit geeft

 

MVG annoniemejongen

ja ze is heel lief! En heel aardig en ze is heel duidelijk dat is heel fijn want ze zegt altijd wat ze gaat doen voordat ze het doet, dan hoef ik niet bang te zijn dat ze iets doet wat ik niet wil en dan hoef ik niet te schrikken.

 

Hey Anoniem2202

 

Ik denk dat het belangrijk is dat jij goed aangeeft wat je wel en niet wilt. Wil jij bijvoorbeeld niet naar die rechtszaak? Dan geef je dat best op tijd aan. Soms kan er namelijk geregeld worden dat een professioneel iemand in jouw plaats getuigt, zodat jij dat niet hoeft te doen. Zeker als je jong bent, kom je daar weleens voor in aanmerking. 
 

ik weet het nog niet ik heb mijn therapeut alles nog niet eens verteld. Dat is teveel om te zeggen in een keer. Maar wel al veel. Op dit forum staat ook niet alles, maar dat hoeft ook niet. Ja ik denk niet dat ik naar een rechtzaak wil. Die mensen zijn allemaal eng en dan moet ik papa zien denk ik. Straks word hij boos op mij dat ik het verteld heb aan mensen. En dan gaat hij mij misschien wel slaan

 

‘t Is niet fijn om een onduidelijke toekomst voor je te zien vol vragen. Woon je nog steeds bij je lieve lerares? Zij zal vast ook op nog enkele vragen niet kunnen antwoorden, een glazen bol waarmee ze in de toekomst kijkt heeft ze waarschijnlijk niet, maar voor steun kan je wel bij haar terecht, denk ik. 
 

Ja ik slaap nog steeds bij haar. Nee ze heeft geen glaze bol. De mensen van jeugd zorg praten veel met mij en haar. Ik wil niet naar een pleeggezin en ook niet bij familie wonen. Wel bij oma maar oma is niet sterk genoeg en te oud. 

 

Iedereen heeft het recht om verdedigd te worden. Zelfs moordenaars krijgen een advocaat toegewezen. Samen wordt er dan overlegd over de juiste straf voor je vader; een straf die hem zal doen inzien hoe fout hij zat. Hetzelfde voor je moeder; zij had namelijk in horen grijpen, wanneer ze zag dat je vader je zo’n pijn deed. 

 

Gr. Kenshin

Ja mama krijgt straf omdat ze niets deed. Ik krijg geen straf eerst was ik daar bang voor maar nu niet meer.

Fijn dat je bij zo’n lieve therapeut terecht gekomen lijkt te zijn :slight_smile:  Goed dat ze aangeeft wat ze gaat doen, voordat ze het doet. 

 

Vertel jij je therapeut maar op jouw eigen tempo wat er gebeurd is. ‘t Is alvast heel dapper van je, dat je beetje bij beetje vertelt wat er gebeurde. 

 

Er zal sowieso, in ieder geval, geregeld worden dat papa je geen pijn meer kan doen. Papa zal hoogstwaarschijnlijk niet meer in jouw buurt mogen komen, en jij hoeft hem niet te zien, als je dat niet wilt. 

 

Is het soms een mogelijkheid, dat je bij die lerares blijft wonen?

 

Oh lieve Anoniem2202, natuurlijk zal jij niet gestraft worden :yellow_heart:  Wat vervelend voor je, dat je met die gedachte zat. Jij hebt niets verkeerd gedaan, knoop dat maar goed in je oren. Je ouders waren in fout; jij niet. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Is het soms een mogelijkheid, dat je bij die lerares blijft wonen?

ja dat vertelde vroeg zij mij ook en ik zei ja, maar dan moet ze veel regellen en dat ik nog niet allemaal gedaan.

 

Oh lieve Anoniem2202, natuurlijk zal jij niet gestraft worden :yellow_heart:  Wat vervelend voor je, dat je met die gedachte zat. Jij hebt niets verkeerd gedaan, knoop dat maar goed in je oren. Je ouders waren in fout; jij niet. 

 

Gr. Kenshin

🙂💖

Er zal inderdaad veel geregeld moeten worden, als jullie ervoor kiezen dat jij bij je lerares intrekt. Echter hoef je die hele hoop stappen en geregel niet in één keer te bekijken; bekijk het eerder stap voor stap, ook als je nog niet weet welke stappen er precies gezet zullen worden. In ieder geval ligt de prioriteit erop dat jij goed geholpen wordt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Er zal inderdaad veel geregeld moeten worden, als jullie ervoor kiezen dat jij bij je lerares intrekt. Echter hoef je die hele hoop stappen en geregel niet in één keer te bekijken; bekijk het eerder stap voor stap, ook als je nog niet weet welke stappen er precies gezet zullen worden. In ieder geval ligt de prioriteit erop dat jij goed geholpen wordt. 

 

Gr. Kenshin

Ja..

ik moet iets bekennen! Ik voel me wel een beetje schuldig, maar mijn juf zegt ook dat ik het eerlijk moet zeggen nu alles bijna opgelost is.
Toen ik op dit forum ging was ik 10 en nu ben ik 11 want ik ben ergens deze maand jarig. Dus ik mag niet op dit forum eigelijk. Het spijt me, maar juf zegt dat ze wel blij is dat ik heb gelogen en naar haar toe ben gegaan want anders was het nu nog bezig. Waarschijnlijk gaat de kindertelefoon nu mijn acount verwijderen ofzo maar het spijt me mevrouw van de kindertelefoon.

 

Reputatie 4
Badge +3

Voor als ik verwijdert word omdat ik een jaar te jong ben. Bedankt voor jullie hulp!❤️

Reputatie 4
Badge +3

Oja ik wilde nog vertellen wat ik vandaag heb gedaan!!! Ik ging zwemmen in een zwembad van centerparks😍 het was echt super leuk! En de glijbanen gingen super snel👏 En ik ging ook nog patatjes eten het was echt heel leuk.

Reputatie 3
Badge +4

hey, annoniem2202

 

ik was ook 12 toen ik mijn acc aanmaakte (ben nu 14) en vgs is het niet heel erg. we zijn al lang blij dat je hier bent gekomen en het nu allemaal veel beter gaat.  natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat je eerder dit forem op gaat dan 13 maar meestal is het niet zo heel erg. 

Voor als ik verwijdert word omdat ik een jaar te jong ben. Bedankt voor jullie hulp!❤️

ik weet niet zeker wat ik hierop moet andwoorden maar ik zeg maar: alstublieft😂😂❤️❤️🧡🧡

 

Oja ik wilde nog vertellen wat ik vandaag heb gedaan!!! Ik ging zwemmen in een zwembad van centerparks😍 het was echt super leuk! En de glijbanen gingen super snel👏 En ik ging ook nog patatjes eten het was echt heel leuk.

oooooh centerparks heb ik ook vaak gezwommen en ook in het park in een huisje gezeten. ik lig nu een beetje op mijn bed en ik lees dit en denk aan patatjes. en nu heb ik zin in van die lekkere vlaamse frietjes met mayonaise🤤🤤😅😅. warom doe je me dit nou aan😂😂 nu heb ik honger😂.

 

en als je acc toch word verwijderd laat het hier dan ff weten😂😂

 

MVG annoniemejongen

 

ps, jouw leven is van jou 

Hey Anoniem2202

 

Volgens de regels is dit forum er voor twaalfjarigen tot en met achttienjarigen, maar zoals Annoniemejongen385 zei, zijn we erg blij en trots dat je naar dit forum toe bent gekomen, en dat je hier je verhaal gedaan hebt. Wees ook maar fier op jezelf; je hebt verstandig gehandeld door naar je lerares toe te gaan, en het siert je al helemaal dat je nu eerlijk bent over je leeftijd. 

 

Oh, Centerparks, da’s leuk :slight_smile:  ‘k Ben blij om te horen dat je een fijne dag achter de rug hebt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

🙂dankje wel. Ik ben blij dat niemand het erg vind!

Badge

Oh lieve anoniem,

 

ik vind het heel erg dat dit je is overkomen, maar zoals ik lees heb je het echt heel goed aangepakt. Beter dan ik zou doen, want nu weet ik dit een soort van over mijn zusje (4) en mijn broer (17) en ik weet niet wat ik moet doen (mijn topic). Je hebt het echt heel goed gedaan!! 
 

wat ben ik blij dat jou juf je met liefde ontving ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om in een paar dagen ineens niet meer bij je ouders te zijn. Dat moet heel erg voelen.

 

heel veel sterkte meisje💖

 

groetjes,

me

‘Ik ben blij dat niemand het erg vind!’

Van je leeftijd? Tjah, dat was een leugentje om bestwil, vind ik. De Kindertelefoon zal je account misschien wel verwijderen omdat je met je jonge leeftijd in principe tegen de forumregels ingaat, maar ik denk dat niemand je wat kwalijk neemt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 6
Badge +4

Beste allen,

Tja, het is wel een dilemma voor de Kindertelefoon. Want Anoniem2202 is inderdaad te jong. Maar omdat jullie allemaal zo positief gereageerd hebben en zij zo goed geholpen is laten we je account vanwege dit topic staan Anoniem2202. Wel willen we je vragen om geen andere topics te starten of op andere topics te reageren totdat je 12 jaar bent.

Veel succes!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +3

Hij word niet verwijdert! 

mijn knuffel is echt lief. Altijd als ik moet huilen knuffel ik hem en dan word ik niet meer verdrietig. Ook altijd als papa het deed legde ik mijn knufel op mijn ogen of hielt ik hem stevig vast zo ben ik nooit aleen

Reputatie 3
Badge +4

hey,

 

Hij word niet verwijdert!

 

lekker

 

mijn knuffel is echt lief. Altijd als ik moet huilen knuffel ik hem en dan word ik niet meer verdrietig. Ook altijd als papa het deed legde ik mijn knufel op mijn ogen of hielt ik hem stevig vast zo ben ik nooit aleen

 

dat is altijd fijn. ik had ook altijd een knuffel. een soort kitten. ik kon er nooit zonder slapen🙂. mooie herinderingen komen boven daarmee.

 

en onthoud: niemand is alleen, tenzij de rest van de aarde uitsterft.

 

MVG annoniemejongen

Fijn, dat je account niet verwijderd wordt :)

 

Houd die knuffel maar stevig bij je. Op veel momenten kan die je van pas komen. Neem ‘m gerust mee naar therapie, als de knuffel je een veilig gevoel bezorgt. 
 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Mijn knuffel is een konijn 🙂 die heb ik al sinds dat ik geboren ben. Vroeger nam ik hem overal mee naar toe nu niet meer nu alleen bijvoorbeeld naar de dokter en in de avond. Dan voel ik me veiliger. Toen ik vijf jaar was heb ik hem een keer uit het raar op de snel weg laten vallen toen moest mama uit de auto om hem op tehalen.

Oh, ‘t is zo’n knuffel die je al lang hebt :blush:  Schattig. Dan snap ik al helemaal dat ‘ie zo veel voor je betekent. Goed dat je ‘m meeneemt naar de dokter, en dat ‘ie ‘s avonds bij je is. 

 

Oei, je knuffel belandde op de snelweg? Goed dat je ‘m nog terug kon pakken. 

 

Gr. Kenshin