Vraag

ik heb seks met met papa en mama



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

324 reacties

Flipie ziet er vast super schattig uit in die jurk :slight_smile:  Fijn ook dat ze een vrolijk bloemenjurkje aanheeft, met dit warme weer. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

 

Ik heb je denkbeeldige knuffel goed ontvangen :slight_smile:  Dankje daarvoor. ‘t Was een lieve knuffel. Ik geef jou graag ook een knuffel, goed?

 

ja dat is goed 🙂

 

ik heb een jurk gemaakt voor flipie vandaag. Hij is roze met bloemetjes. 😊

‘echt? Ik ben 11 en ik slaap ook met mijn knuffel want dan ben ik niet alleen als er iets gebeurd.’

Yep, echt :slight_smile:  Knuffels kunnen er altijd bij, hoe oud je ook bent. 

 

‘dankje wel voor je hulp! En gefeliciteerd alvast.’

Dankjewel, en graag gedaan :blush:  Ik wens je het beste toe. 

 

Ik heb je denkbeeldige knuffel goed ontvangen :slight_smile:  Dankje daarvoor. ‘t Was een lieve knuffel. Ik geef jou graag ook een knuffel, goed?

 

Autorijden kan ik nog niet. Dat moet ik nog leren. Oh ja, @Fien, thanks voor de verjaardagswens :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge

Ook, 

Inderdaad fijn dat Flipie nog bij je is. Je wordt trouwens nooit te oud voor knuffels. Ik ben achttien, en slaap nog met een knuffel, en da’s helemaal prima. Doe maar waar je je goed en veilig bij voelt. 

 

Veel plezier dit weekend :slight_smile:

 

Oh ja, ik moet je nog wat zeggen. Volgende week maandag word ik negentien. Dat wil zeggen dat ik van het forum af moet, en dat ik dus niet meer zal kunnen reageren hier. Ik ben echter heel trots op de vooruitgang die ik je heb zien maken, en ik hoop dat jij daar ook trots op bent. Verder vermoed ik dat anderen hier zullen blijven reageren, zodat je er niet alleen voor staat. En sowieso heb je je lieve lerares nog :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Ook, heel erg gefeliciteerd! 

Reputatie 1
Badge

Hey! 

Hoe gaat het met je? Als je je ooit nog eens verdrietig voelt of zelfmoord wilt plegen, denk dan terug aan dit gesprek met al deze lieve mensen die achter je staan! Succes in deze tijd en een dikke knuffel! 

Fien

Reputatie 4
Badge +3

Inderdaad fijn dat Flipie nog bij je is. Je wordt trouwens nooit te oud voor knuffels. Ik ben achttien, en slaap nog met een knuffel, en da’s helemaal prima. Doe maar waar je je goed en veilig bij voelt. 
 

echt? Ik ben 11 en ik slaap ook met mijn knuffel want dan ben ik niet alleen als er iets gebeurd.

 

Veel plezier dit weekend :slight_smile:

 

Oh ja, ik moet je nog wat zeggen. Volgende week maandag word ik negentien. Dat wil zeggen dat ik van het forum af moet, en dat ik dus niet meer zal kunnen reageren hier. Ik ben echter heel trots op de vooruitgang die ik je heb zien maken, en ik hoop dat jij daar ook trots op bent. Verder vermoed ik dat anderen hier zullen blijven reageren, zodat je er niet alleen voor staat. En sowieso heb je je lieve lerares nog :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

dankje wel voor je hulp! En gefeliciteerd alvast.🥳 ik wil je wel een knufel geven maar dat kan niet want ik weet niet wie je bent en  ook niet waar je woont. Dus een denkbeeldige knuffel. 

kan je dan ook al auto rijden? 
 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik blijf zeker hangen totdat deze situatie over is. Als je vragen hebt kan je het altijd zeggen. (Ook over moeilijke woorden want helaas is dat een groot deel van mijn schoolvakken....)

Inderdaad fijn dat Flipie nog bij je is. Je wordt trouwens nooit te oud voor knuffels. Ik ben achttien, en slaap nog met een knuffel, en da’s helemaal prima. Doe maar waar je je goed en veilig bij voelt. 

 

Veel plezier dit weekend :slight_smile:

 

Oh ja, ik moet je nog wat zeggen. Volgende week maandag word ik negentien. Dat wil zeggen dat ik van het forum af moet, en dat ik dus niet meer zal kunnen reageren hier. Ik ben echter heel trots op de vooruitgang die ik je heb zien maken, en ik hoop dat jij daar ook trots op bent. Verder vermoed ik dat anderen hier zullen blijven reageren, zodat je er niet alleen voor staat. En sowieso heb je je lieve lerares nog :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

En genoeg water drinken hopelijk, het wordt namelijk erg warm!

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind het ook fijn dat flipie er nog is omdat ik me veel veiliger bij hem voel.

 
ik vond het niet aardig van papa wat hij zei maar de politie meneer was wel aardig. En iedereen in de zaal was voor mij want ze keken allemaal heel boos naar papa.

 

ik weet nog niet wat we gaan doen dit weekend. Zwemmen zoiezo

 

‘Sorry dat ik niets zei want ik had nog niet echt een moment dat ik dit kon typen.’

Geen probleem, lieve Anoniem2202. Jouw topic, jouw tempo. 

 

‘Sorry maar ze zeiden echt hele moeilijke zinnen.’

Ah, da’s typisch rechtszaken. De moeilijke woorden-mensen begrijpen elkaar dan, maar als iemand die niet voor de rechtbank werkt, zit je er dan maar een beetje verward bij. 

 

Je vader werd erg boos. Dat was vast schrikken. Wat stom ook, dat je vader jou nog eens aansprak om domme opmerkingen te maken. Tuurlijk was het ok dat Flipie mee was, en tuurlijk had jij alle recht om voor jezelf op te komen. Ik ben trouwens blij dat je Flipie nog hebt. Houd die maar goed bij je. 

 

Er is beslist dat je ouders niet meer voor je mogen zorgen. Die beslissing begrijp ik. Ook goed dat je vader gestraft zal worden, en dat je moeder therapie krijgt. Ik denk dat iedereen dan krijgt wat ‘ie verdient. 

 

Naar de volgende rechtszaak ga je niet mee. Da’s verstandig, denk ik. Rechtszaken kunnen best spannend en emotioneel zijn, net als degene waar je naartoe was. Toch vind ik dat jij het heel goed hebt gedaan door naar de rechtszaak te gaan. Dat was super dapper van je. Stoere meid!

 

Heb je nog plannen voor deze week?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

Sorry dat ik niets zei want ik had nog niet echt een moment dat ik dit kon typen. Ik was een beetje verdrietig gister en vanacht.

ik ging dus ernaar toe en oma was er ook maar dan achterin. En ale mensen hadden zwarte jurken aan met hele lelijke witte sjaals ofzo iets. En toen ging ik zitten heel dicht bij die advocaat. En juf zat ergens achtermij (maar dat was niet erg want ik kende die andere mevrouw die naast mij soort van zat) En toen na heel lang wachten gingen ze praten. Sorry maar ze zeiden echt hele moeilijke zinnen. En toen na een tijdje toen werd mijn vader heel boos op ik denk de rechter en toen heeft hij de rechter uitgescheld met iets heel ergs. Toen moest hij stil zijn van de rechter en een politie agent en toen ging hij door en toen zei hij drie dingen tegen mij en eentje ging over flipie en dat ik volwassen moest worden en dat ik me druk maakte over niets en nog iets, toen moest ik huilen en toen stond ik op en rende ik weg maar ik wist niet waar ik heen moest dus ik raakte een beetje in paniek want mijn moeder die huilde en mijn vader schreeuwde en toen was er een politie meneer en die Tilde me op en liep weg. En toen kreeg ik een ijsje en toen ging het wel weer goed alleen ik dacht heel veel na over wat hij zei en toen gooide ik flipie in de prullenbak en liep weg en toen had die meneer van de politie hem eruit gepakt en toen had hij hem aan juf gegeven op het eind (zonder dat ik dat wist) en toen was ik de rest van de avond/dag heel verdrietig en toen ging ik slapen bij juf maar in de nacht werd ik een soort van half wakker en het was donker dus ik raakte weer in paniek omdat ik flip niet kon vinden en toen zei ik dat ik hem wel terug wilde en toen gaf juf hem terug en toen kon ik wel slapen. En nu pas kan ik er over nadenken zonder te gaan huilen of erover praten. Ik weet nog steeds niet helemaal wat voor straf en wat er daarna is gezegd omdat ik niet wilde praten maar juf zei dat papa naar de gevangenis moet met tbs (want hij heeft heel veel ilegale dingen gedaan)en mama moet ook nog steeds in therapie (en verdere straf is er nog niet voor haar) en ze zijn niet meer papa en mama van mij. Nou ja biologisch wel maar ze mogen niet meer voor mij zorgen. Wie dat wel gaat doen is ook nog niet besloten. Dus er komt nog een recht zaak ik ga alleen niet mee.

Hey Anoniem2202

 

Hoe is de rechtszaak verlopen? Je hoeft daar enkel over te vertellen als je dat zelf wilt, hoor. Jouw topic, jouw vertelvrijheid. 

 

Gr. Kenshin

Hey Anoniem2202

 

Je blijkt geen corona te hebben. Top!

 

Dat je bang bent voor de rechtszaak, is begrijpelijk. Ik denk dan ook dat iedereen er begrip voor op zal brengen, dat jij bang bent. Je lerares en Flapie (je knuffelkonijntje) gingen mee, dacht ik? In ieder geval ben ik ervan overtuigd dat je goed beschermd zal worden.  

 

Succes op de rechtszaak :four_leaf_clover:  Jij kan dit.

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

hey, 

 

veel suc6 bij de rechtzaak

 

 ik kan alleen een vooruit salto en jij kan een dubbele achteruit. ik kan niet eens achteruit.

 

MVG annoniemejongen

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik heb het gevraagd en morgen is die rechtzaak en ik ben echt bang. 
 

 

Reputatie 4
Badge +3

Volgensmij is morgen de rechtzaak en ik heb geen corona😁

Reputatie 3
Badge +1

Ietwat laat naar bed gegaan gister, maar verder prima!

Goeiemorgen :slight_smile:  Hopelijk heeft iedereen hier een goede nacht achter de rug. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +1

Trusten!

Reputatie 4
Badge +3

😊 welterusten👋🏻

Reputatie 3
Badge +1

Ik kom überhaupt niet gedraaid, dus das best knap.

Cool, dat je die trucjes kan :slight_smile:  Ik kan nog geen salto doen zonder onhandig op m’n achterste terecht te komen, haha. Fijn dat jullie er een goede tijd op hebben zitten :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reputatie 4
Badge +3

jaa het was echt super leuk. Ik heb juf een vooruit salto geleerd. En ik heb een dubbele achterover salto gedaan die heb ik net geleerd met een zacht matje eronder.

Hey Anoniem2202

 

Wat goed dat je de test doorstaan hebt :slight_smile:  Dat je ogen traanden en dat je soms je hoofd wegdraaide is begrijpelijk, maar je bent er toch maar mooi doorheen geraakt. En daarna naar het trampolinepark; fijn! Hebben jullie je daar goed geamuseerd?

 

Gr. Kenshin