Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Ik heb een zelfmoord poging gedaab

• 28 juni 2017
  • 7 reacties
  • 1301 Bekeken

Ik heb zelfmoord poging gedaan in dit geval die WEL lukte deze keer. Ik had mijn pols gesneden. Alleen kon ik er niet omheen in dit geval dat iemand het zou ontdekken. Ik heb ontzettend spijt van wat ik heb gedaan. Ik had het beter kunnen doen als ik alleen thuis was. Ik dacht ook dat ik alleen was maar dat was dus niet. Super stom en nu schaam ik me enorm. Me pa die gata allerlei vragen stellen en ik wil het er niet over hebben. Het doet pijn. Wat moet ik doen? Hoe dealen jullie hiermee?

7 reacties

Een poging is pas écht geluktals je dood gaat. Pls snij niet. Dat is een van de minst succesvolle (en domste vind ik) methodes. Ik heb nooit in mijn pols gesneden, maar wachten totdat het een litteken word denk ik. Ik hoop dat je niet te veel bloed hebt verloren, want anders is dat ook een probleem. Ik wens je iig sterkte, en veel beterschap!
Gr. Eenaardigpersoon
Voor mij us het de enige methode die ik voor elkaar krijg vrees ik
Hee hee, ik weet hoe het voelt als je denkt dat het je enige oplossing is, ik heb het ook geprobeert maar vlak daarna besefte ik dat ik mijn familie niet kwijt wil... het voelde alsof ik alles verloren had maar dat kan nooit zo zijn want je familie/vrienden zullen er altijd voor je zijn! En als je gewoon het beste uit het leven probeert te halen lukt het je om minder depri te voelen! Dat klinkt misschien makkelijk praten voor mij maar geloof me dat is het niet. Dit is niet de oplossing! Doe het niet! X
Toen ik een poging had gedaan heb ik hulp gekregen van een professional. Meschien dat dat bij jou ookkan
Reputatie 6
Hoi Akotov,

Super rot dat je een poging hebt gedaan! In hoe verre is je poging doorgegaan zegmaar? Moest je naar het ziekenhuis? Zo ja, hebben ze je daar geen hulp aangeboden? Dat zijn ze namelijk verplicht.

Ik ben wel blij dat je spijt hebt! Ik hoop dat je je nu realiseert dat zelfmoord NOOIT de oplossing is!!

Als je nu niet wilt praten, dan hoeft dat natuurlijk niet. Je hoeft ook niet per se met je vader te praten. Zo lang je maar wel gaat praten. Met iemand die je vertrouwt, met iemand waar je je goed bij voelt. Een hulpverlener? Uiteindelijk moet je je vader dingen vertellen ja, hij is je vader, bezorgheid is op zijn plaats niet waar?

Het sleutelwoord is praten. Daar komt het altijd op neer vrees ik.

Gr. Pin
Inderdaad @pin. Als jr niet praat, dan ga je kapot vanbinnen. Snijden lijkt mij een hele pijnlijke en onaangename methode. Doe het alsjeblieft niet nog eens!
PLZ stop met snijden, je verpest er alleen maar je mooie lichaam mee, en.je doet je eigen alleen.mazr pijn. En.probeer alsjebliefd ook geen zlefmoord te plegen, er is nog een hele toekomst voor je, je hebt vrienden, familie, n hoop kenissen, die mensen zouden jou verschrikkelijk erg missen. Dus denk alsjebliefd de volgende keer als je die gedachte krijgt beetje na, en probeer anders is met een vertrouwens persoon te praten, die mensen luisteren echt naar je, of vertel het aan een van je beste vrienden die je heel erg goed vertrouwd. Of als je er erg last van blijft hpuden, ga dan eens nazr n psycholoog. Die mensen kunnen je echt helpen.

Ik hoop dat je aan deze reactie iets hebt.

Veel succes. Groetjes Lk-4D4

Reageer