Ik heb een hoop problemen

  • 2 August 2020
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 16 (ik lijk 13), en mijn leven is een rotzooi en ik hoop dat iemand mij misschien wat advies kan geven.

Ik ben heel erg onzeker over mezelf, dat komt door alle backstabbing die ik in mijn leven heb gehad.

Ik heb social anxiety en depressie en het word met de dag erger. 

Ik ga binnenkort naar een nieuwe school waar ik niemand ken en met niemand zal durven te praten. 

Thuis heb ik een hoop problemen met mijn ouders want ze zoeken altijd voor ruzie of een reden om mij slecht over mijzelf te laten voelen.

Kan iemand alsjeblieft tips of advies geven want ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. En helaas is er nog meer maar daar ben ik niet comfortabel mee om te delen hier. 


3 reacties

Hey, 

Ik ben een meisje van 16 (ik lijk 13), en mijn leven is een rotzooi en ik hoop dat iemand mij misschien wat advies kan geven.

Ik ben heel erg onzeker over mezelf, dat komt door alle backstabbing die ik in mijn leven heb gehad.je hoeft niet onzeker te zijn! (Moet ik zeggen) 

Ik heb social anxiety en depressie en het word met de dag erger. vervelend voor je!  Heb je iemand waar je hiermee kan praten?

Ik ga binnenkort naar een nieuwe school waar ik niemand ken en met niemand zal durven te praten. 

Thuis heb ik een hoop problemen met mijn ouders want ze zoeken altijd voor ruzie of een reden om mij slecht over mijzelf te laten voelen. ik weet niet hoe erg het is, maar als het heel erg is zou ik is kijken op de site van veilig thuis. 

Kan iemand alsjeblieft tips of advies geven want ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. En helaas is er nog meer maar daar ben ik niet comfortabel mee om te delen hier. ten eerste,  je hoeft niet onzeker te zijn, je bent goed zoals je bent, probeer met mensen te praten die je vertrouwt,  als je naar je nieuwe school gaat, zorg dat je in het begin bevriend probeert te raken.  

Als jij er niet fijn bij voelt om dat te delen moet je dat zeker niet doen. Hopelijk helpt dit! 🍀

Groetjes Gebruiker c 

Badge

Hey ik ben een jongen van 13 en lijk juist 16.

Ik ben zelf diep door de grond gegaan. Na 2,5 jaar lang ernstig ziek te zijn geweest en op de top van NL turnen was ik op. Ik kon niet meer (ik weet ook niets meer van toen ik ziek was) belandde in een diepe depressie en begon te blowen op m’n 11e..

Na een jaar lang veel ruzie met m’n ouders en broers zijn mijn ouders eraxhter gekomen dat ik aan het blowen was (ze dachten dat ik dealde aangezien de hoeveelheid). Ik ben lang bij een psycholoog geweest misschien helpt dat. Ik ga nu zelf het goede pad op, ik kwam ff snuffelen of hier mensen waren die ik wellicht kon helpen. Want dat doe ik graag. 
 

In eerste instantie stap naar je ouders omdat je je niet goed voelt. Wilt dit niet goed gaan ga naar iemand die je vertrouwd. Iemand die erg kan helpen is een ouder waar je erg close mee bent of opa en oma? Als je ouders je begrijpen kun je vragen of je naar de psycholoog mag.  
Ik hoop dat ik je hiermee een klein beetje mee kan helpen. 
ps; je bent vast heel mooi, want als je dit kunt delen is dat heel knap!!

Reputatie 3
Badge +2

Hey, ik heb niet echt advies voor je, maar ik wil je wel iets meegeven.

Ik heb 2 depressies gehad die erg heftig waren, kortgezegd.!

Weet dat je er bovenop komt, ik weet dat je me niet wil geloven en dat je dit altijd hoort, maar geloof me, geef niet op, je bent een survivior, de dagen tot aan nu, heb jij toch ook overleefd? De dagen tot aan wanneer het weer beter gaat kan jij ook aan.

Ik kan je beloven dat je er bovenop komt, jij kan dit aan. Mensen houden van je en kunnen geen leven zonder jou voorstellen!

 

Groetje xIlse

Reageer