ik haat mezelf echt heel erg

  • 31 March 2020
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

ik haat mezelf zo erg.

ik weet niet of mijn ouders weten hoe erg ik mezelf haat.

maar het liefste wil ik gewoon niet meer op deze aardbodem zijn.

alles is vreselijk gemeen walgelijk en oneerlijk.

de enige reden dat ik nog niet weg ben van deze vreselijke wereld is omdat ik niet wil dat  mijn moeder verdrietig wordt en dat de konijnen geen eten en liefde krijgen.

het enige punt waarbij ik de laatste tijd nog vrolijk ben is als ik Billie Eilish luister.

ik haat mezelf ik ben lelijk ik doe gemeen tegen mensen ik doe gemeen tegen mezelf.

en ik wil gewoon dood en ik weet niet wat ik moet doen.

weet iemand hier wat ik moet doen


3 reacties

Hee. Ik weet precies hoe je je voelt. Misschien kan je als je dat wilt er met iemand over hebben je ouders,een vriend, je mentor, of dergelijke. Ik snap dat het lastig is. En als je er wel over wil praten maar je het te spannend vind kan je natuurlijk ook eerst in het begin zegen van "ik vind het heel spannend,eng om jou dit te delen maar"..  En misschien wil je hulp? En als je hulp wil kan je misschien als je er met iemand over heb gepraat samen met die genen hulp gaan zoeken. Hulp kan je echt helpen! Je kan door hulp je hoofd mischien wat legen en je weet dan zeker dwt je er niet alleen voor staad. De hulp kan je ook tips of hulp geven die je hart nodig heb. 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnnen helpen. En dat je so snel mogelijk er weer boven op komt. 

hey,

 

 ik vind het echt oprecht erg dat je je zo voelt. Ik ken het gevoel. voel je pls niet schuldig dat je niet aardig tegen mensen doet. Het is natuurlijk niet de bedoeling maar dat komt waarschijnlijk doordat je je zelf niet lekker voelt Als eerst moet je stoppen met gemeen tegen jezelf te zijn en dan komt derest vanzelf. Waarom voel je je zo ? Je zegt dat je lelijk bent, maar ik weet zeker dat je absoluut niet zo lelijk bent als dat je zelf zegt. Als je niet met je emoties kunt omgaan, word je ook niet tevreden over je uiterlijk. Probeer te kijken naar de problemen die je emotioneel hebt en daar iets mee te doen. als het je alleen niet lukt is het absoluut niet raar om hulp van iemand te vragen die je kan helpen. En denk pls niet dat niemand je kan helpen want dat is niet waar. Blijf alsjeblieft veilig

xoxo

Hey,

Wat rot voor je!

Is het een idee om dit tegen je ouders te zeggen? 

Je hebt helemaal gelijk over dat veel dingen oneerlijk zijn, voor iedereen. Het leven is een boel accepteren en genieten. De oneerlijke dingen moet je accepteren en achter je laten. Alle leuke, wel eerlijke dingen en momenten waar je blij van wordt moet je van genieten en opslaan.

Je zegt dat je vrolijk wordt van billie eilish luisteren. Vooral doen dan! Probeer anders wat meer dingen te ontdekken waar je vrolijk van wordt. Misschien vind je het wel heel leuk om te sporten of muziek te maken/schrijven.

Het bekritiseren van jezelf is veel makkelijker dan om complimentjes te geven. Kan je eens proberen om iets wat echt positief is aan jezelf op te noemen, elke keer als je iets negatiefs over jezelf zegt?

Ik raad je aan om hier met iemand over te praten. Dat kan je moeder, een vertrouwens persoon op school, je  mentor, etc. zijn.

Samen met hem/haar vind je vast wel een goede oplossing.

Ik hoop dat ik wat voor je heb kunnen betekenen.

Stay positive,

Xx🍀

 

 

Reageer