ik haat mezelf


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik haat mezelf

Sorry..


29 reacties

Waaraan dan?

Reputatie 6
Badge +3

Hey An_oniem,

Ik heb je andere topics ook gelezen, maar waarom je jezelf haat is me niet duidelijk geworden. Het is ook helemaal niet nodig! Je voelt je niet fijn, en je moet jezelf dat niet te kwalijk nemen. Het zou fijn zijn als je iets specifiekers was, dan kunnen de mensen op het forum je ook beter helpen. En je hoeft ook helemaal geen sorry te zeggen of denken dat je mensen op het forum lastig valt. Daarvoor is zo’n forum, om vragen te stellen.

Groetjes iemand.

Reputatie 6
Badge +12

Het zou fijn zijn om wat meer informatie te geven zodat we je kunnen helpen! En dat je jezelf haat vind ik heel jammer :(

Waaraan dan?

Alles 

Sorry

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ik heb nog andere topics, Daar kun je meer kijken.

Maar als je vragen hebt, Dan kan ik ze wel beantwoorden..

 

Hey An_oniem,

Ik heb je andere topics ook gelezen, maar waarom je jezelf haat is me niet duidelijk geworden. Het is ook helemaal niet nodig! Je voelt je niet fijn, en je moet jezelf dat niet te kwalijk nemen. Het zou fijn zijn als je iets specifiekers was, dan kunnen de mensen op het forum je ook beter helpen. En je hoeft ook helemaal geen sorry te zeggen of denken dat je mensen op het forum lastig valt. Daarvoor is zo’n forum, om vragen te stellen.

Groetjes iemand.

De reden dat ik mezelf haat is gewoon dat die gedachte steeds in mijn hoofd zit, En de gedachte met de vraag waarom ik leef. Ik vraag mij nog steeds af waarvoor ik leef...

Reputatie 2
Badge +3

beetje vaag dit kan je meer info geven

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ja, Door mijn andere topics te lezen. Maar als jr meer vragen hebt kun je dat vragen als je wilt..

Reputatie 6
Badge +3

Hey An_oniem, 

Een gedachte die vraagt waarom jij leeft heb ik ook. Bij mij keurt hij me ook de hele tijd af en vindt hij van alles wat niet erg fijn is. Heb jij dat ook? Er is echt geen reden om jezelf te haten.  Met die gedachte zul je moeten leren leven. Maar je kan hem een beetje veranderen. Zelf heb ik er ook niet echt een oplossing voor.😔

Groetjes iemand.

-onnodige quotes verwijderd-

 

Wat bedoel je met "En vindt hij van alles wat niet erg fijn is"?

Reputatie 6
Badge +3

Dat hij (het is voor mij echt een soort persoon) mij op een bepaalde manier altijd afkeurt en denk van “nee, dom” of “waarom deed je dat nou” en meer van dat soort dingen. Het is heel moeilijk uit te leggen.

Groetjes iemand.

-onnodige quotes verwijderd-

Ja dat heb ik wel soms, Ik had vandaag een beetje ruzie met mijn vader omdat ik new kids aan het kijken was, Met wat jongere broertjes van mij. Dus daar werd hij best chagerijnig om. Dus ik werd toen best boos en ging naar boven op mijn kamer gewoon zitten. (Zoals elke dag)

En toen dacht ik echt bij mszelf van, Waarom deed je dat nou? Maar het waren meer gedachten, Stemmen heb ik niet echt vaak.

En als ik stemmen heb, Is het vaak van "Hallo" of mijn naam. Dus ja…

Gr.

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij zijn het ook geen stemmen inderdaad, meer gedachten. Ik kan ze wel een beetje sturen, maar niet dat dat helpt.

Groetjes iemand.

Badge

Ben gewoon izjen blij ofzo.

Doe gewoon die glimlach aan en speel summer holiday van jack van gelder af.

Is de libbie man!

Ben gewoon izjen blij ofzo.

Doe gewoon die glimlach aan en speel summer holiday van jack van gelder af.

Is de libbie man!

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding forumregel 2: Ga respectvol met elkaar om.

Denk je dat het zo makkelijk gaat?

Reputatie 6
Badge +3

Hey Emmahuts,

Blij doen voor iedereen is lang  niet zo makkelijk als je denk hoor! En het helpt juist helemaal niet (in mijn ervaring in ieder geval). Het is niet echt uit te leggen waarom het zo moeilijk is maar er zijn veel kinderen depressief, en als het zo makkelijk ging waren het een stuk minder.

Groetjes iemand.

Reputatie 3
Badge +2

Hey!

Ik heb gewoon even een paar dingen die je op kunnen vrolijker:

-Je kan alles! Niemand houd jou tegen om jouw dromen waar te maken!

-Als het een keer tegen zit, denk gewoon dat het allemaal wel weer goed komt. En zo niet dan niet, je hebt je best gedaan!

-Je hoeft niet perfect te zijn! Je bent al goed zoals je bent!

Hey!

Ik heb gewoon even een paar dingen die je op kunnen vrolijker:

-Je kan alles! Niemand houd jou tegen om jouw dromen waar te maken!

-Als het een keer tegen zit, denk gewoon dat het allemaal wel weer goed komt. En zo niet dan niet, je hebt je best gedaan!

-Je hoeft niet perfect te zijn! Je bent al goed zoals je bent!

Alles zit tegen dus ik ga niet de moeite doen om mijzelf weer "Motivatie" te geven. 

Ik hoef ook niet perfect te zijn, niemand is perfect. Maar ik wil al heel mijn leven dingen perfect hebben. 

Gr. Anoniem

Reputatie 6
Badge +3

Hey An_oniem,

Inderdaad niemand is perfect, maar je wil toch ook niet je hele leven lang je zo blijven voelen? Alles zit nu misschien tegen, maar het wordt echt beter! Laat je niet tegenhouden!

Groetjes iemand.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Ik weet niet wanneer het  beter wordt, En of het beter wordt.

Maar mijn hele leven ben ik al negatief ingesteld, Veel mensen die ik kende die ergerde zich heel erg daar aan. Zoals mijn oude leraren van mijn oude school.

Of sommige mensen van mijn famillie, IK heb ook het gevoel dat mijn vrienden zich er aan ergerde.

Leraren van mij willen ook dat ik ga veranderen, Gaat toch moeilijk. Dus ja..

Gr, Anoniem

Reputatie 6
Badge +3

Helaas gaat zoiets niet vanzelf weg, dus jij moet toch echt iets doen. Erover praten met iemand en tot een oplossing komen lijkt mij het beste idee.

Groetjes iemand.

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Bedoel je het negatieve gedrag van mij dat ik heel mijn leven al heb, Of bedoel je de situatie van nu?

gr. ANoniem

Reputatie 6
Badge +3

Ik bedoel de situatie van nu, maar tegen het negatieve gedrag is vast ook een oplossing.

Groetjes iemand.

Ik bedoel de situatie van nu, maar tegen het negatieve gedrag is vast ook een oplossing.

Groetjes iemand.

Tegen het negatieve gedrag kan niks gedaan worden, Dat ben ik gewoon.

En ik ga na de vakantie naar een ambulante hulpverlener.

(kan die een diagnose stellen?)

gr. Anoniem

Reputatie 6
Badge +3

Het is fijn dat je na de vakantie een ambulante hulpverlener kunt zien. Of die een diagnose kan stellen weet ik niet. En er kan echt wel iets verandert worden aan je gedrach hoor. Daarvoor zijn psychologen. Soms moet je gewoon even doorbijten!

Groetjes iemand. 

Reageer