Ik durf mezelf niet meer te zijn..

  • 18 January 2018
  • 9 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Ik wil graag mezelf zijn, maar ik durf het gewoon niet. 2 Jaar geleden was ik dat ook, vond ik de style's zoals emo/scene etc leuk en was ik het ook, had ik gekleurd haar (blauw) maar ik werd een soort van gepest, door iedereen uitgescholden. En dat wil ik niet weer. Ik ben bang dat als ik er weer zo uitzie als eerst dat dan ook niemand me meer leuk vind.
Wat moet ik doen? ;s

9 reacties

Ik had vorig jaar mijn haar blond geverft en werd ermee gepest maar na een tijdje raakte iedereen eraan gewent dus probeer het nog eens wat kan jou hun mening schelen je bent wie je bent
Niks aantrekken van wat hun zeggen! Wees trots op wie je bent. Als het pesten te erg word praat met iemand die dichtbij je staat
Hey,
Ik snap dat jet misschien lastig is om je er niks van aan te trekken en trots te zijn maar dat is zoals babys al zei echt het beste. Als jij je trots opsteld en niet onzeker dan sta je helijk sterker en zal jij minder snel het slachttoffer worden.

Succes,
Groetjes!
Gewoon doen zoals je bent klaaaaar
@shiffer
Ik wil hier toch even op antwoorden. Zo makkelijk is dat niet, zoals je in het verhaal van haar leest. Waarom zou ze anders een topic starten als het toch zo makkelijk was? Iets meer respect graag.

Groetjes
(Moest ff, sorry(
Er starten wel meer mensen een topic van dingen die ze zelf opkunnen lossen. Wij kunnen er ook niks aan veranderen. Dat zij zichzelf niet durft te zijn. Ik kan haar mindset niet veranderen dusja.... dat kan alleen zij zelf. Als jij zo bang bent want een ander van je vindt zul je niet snel gelukkig zijn. Iedereen zal altijd wat vinden daarom kun je beter maar jezelf zijn dan doen wat andere willen aangezien iedereen wat anders vind.
Ik zie me hier compleet in terug..
Ga jezelf alsjeblieft niet veranderen.
Ik heb mezelf geprobeerd te veranderen en daar heb ik nogsteeds elke dag spijt van, blijf jezelf. Het word echt beter
Net zoals de anderen zeggen: Blijf jezelf. Ik ben heel erg onzeker en blijf daarom bij basic kleding, maar eigenlijk wil ik het liefst iets heel anders dragen. Als je gewoon draagt wat je leuk vindt, dan is dat ook fijner voor jezelf. Ik weet ook wel dat het moeilijk is om dan zomaar de reacties van anderen te negeren, maar dat is wel het beste. Die mensen die jou toen pestten, die durven zichzelf gewoon niet te zijn. Die waren diep vanbinnen jaloers omdat jij jezelf durfde te zijn en zij niet. Onthoud dat!

Reageer