ik blijf steeds verdrietig

  • 22 June 2022
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hoi iedereen,

Ik heb vaker dat ik ineens heel verdrietig ben en me heel slecht voel maar nu gaat het niet meer weg eerst had ik dat ik me slecht voelde en toen weer goed en zo steeds maar nu blijf ik me maar slecht voelen plss help me ik wil gewoon weer blij kunnen zijn


6 reacties

Hi @Anoniempje19875 ,

Wat vervelend om te lezen dat je je zo voelt, goed dat je er wat aan wilt doen en daarom ook heel goed dat je deze topic hebt aangemaakt!

Ik denk om te beginnen dat het belangrijk is om erover te praten, weet niet of je dit al hebt gedaan met iemand? Dit kan met je ouders zijn, een vriend of vriendin, een docent op school , etc. 

In je tag balkje geef je ook aan depressief. Hier dacht ik zelf ook een beetje aan toen ik het las, maar ben natuurlijk geen dokter of een psycholoog dus kan geen conclusie hierover geven. Ik denk dat het goed is om met je huisarts anders even een afspraak maakt en dan het probleem voorlegt. Hij stuurt je als het nodig is naar een zorgverlener die jou het beste kan helpen. Denk dat je die hulp nu dan ook wel echt nodig hebt en dat zal je hopelijk gaan helpen.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je nog vragen hebt kan dat via hier via het @   

Heel veel succes en sterkte!

Groetjes,

Just Helping. 

Badge

@JustHelping heel erg bedankt voor je reactie!! 

Ik durf het dus niet tegen iemand te vertellen…

Weet je misschien nog een andere mogelijkheid?

Hi @Anoniempje19875 ,


ik denk dat jezelf juist te kort doet als ik nu je andere mogelijkheden zou geven.

Het is denk ik gewoon een stap die heel erg moeilijk is, maar die je toch beter kunt gaan nemen. Voor je eigen best wil. Want zo krop je het alleen maar verder op. En ik spreek uit ervaring…

Ik hoop echt dat je er wat mee gaat doen! Geloof in je zelf en je kunt het! Ik geloof er in, alleen jij nog! 

Heel veel succes, en het gaat goed komen!

YOU GO GIRL < 3 

 

Liefs,

Just Helping. 

Badge

@JustHelping dankjewel ik ga erover na denken... heel erg bedankt voor je hulp!

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Anoniempje19875  <3

Ik herken me in jouw situatie, oftewel hoe jij je nu voelt.

Ik zou eerst bij jezelf afvragen hoe komt het dat ik me zo voel? wat is de reden dat ik me zo voel. Misschien weet je dit zelf al, maar omdat het niet in je topic staat, zet ik het er even bij :)

En het is helemaal niet erg als je geen reden weet, want soms is er namelijk ook geen reden :/  Ik voelde me ook heel slecht en depressief maar het had ook geen reden..

Ik weet niet hoe lang je hier al last van hebt, maar ik weet wel dat het heel vervelend kan zijn. Maar als je er nog niet zolang last van hebt zou het weleens de puberteit, of een dipje kunnen zijn. Als je er wat langer last van hebt, dan kan je jezelf gaan afvragen of je er hulp bij wil. Dit geef je ook aan in je topic :

Als je hulp wil dan kan je een afspraak maken bij je huisarts die kan je dan door versturen, ik snap dat dit best spannend kan zijn, maar het komt uiteindelijk echt goed <3 (Je kan als vanaf 12 jaar alleen een afspraak maken bij de huisarts :) , wel is het handig om tijdens het gesprek te vertellen dat je ouders er nog niks vanaf weten. ivm je het niet tegen je ouders wilt vertellen) 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen <3

Veel liefs

Mijnproblemen

 

Badge

@mijnproblemen  heel erg bedankt voor je reactie! de reden waarom ik me zo voel. (ik wil het liever niet zeggen sorry daarvoor) ik ga er over na denken of ik hier met iemand over wilt praten ik blijf het lastig vinden om het tegen iemand te zeggen… ik hoop dat het met jou nu weer beter gaat!

 

Reageer