Vraag

Ik ben waardeloos

  • 11 February 2018
  • 6 reacties
  • 136 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoe erg ik ook mijn best doe ik wordt maar niet gewaardeerd.

6 reacties

Hoi!

Je wordt niet gewaardeerd. Dat wil niet zeggen dat je waardeloos bent. Het kan dat je heel erg je best doet, en dat je effectief dingen bereikt, maar dat anderen dat niet inzien, of het als "normaal" beschouwen.

Je doet je best, maar krijgt er niets voor terug. Misschien kun je aangeven dat je graag meer feedback hebt van personen. Je kunt aan je ouders of leraren zeggen dat je je er beter bij zou voelen als ze het aangeven wanneer je iets goed doet. Niet iedereen is hier even gevoelig voor, en de kans is groot dat de mensen rond jou niet doorhebben dat ze je te weinig appreciatie geven.

Onthoud goed: je bent niet waardeloos. Je doet je best, en op een dag gaat iemand dat inzien.

Groetjes
x
klopt
Ik wou dit alleen even kwijt.
Heyy,
waarom word je niet gewaardeerd of voel je je waardeloos? We zouden jouw heel graag willen helpen maar dat gaat een beetje lastig, misschien is het handig om meer informatie te geven: is er iets gebeurd? Wat speelt er? Hoe voel je je? Als je meer info geeft zouden wij jouw dan beter kunnen helpen en tips geven!

Groetjes Xx
Reputatie 2
Badge +9
Heey Anoniem2018

Waarom voel je je waardeloos?

We willen je graag helpen met een oplossing, maar dat gaat een beetje lastig als je maar 1 zin geeft.

Dus zou je misschien wat meer hierover kunnen schrijven ??

Want dan pas kunnen wij je helpen!

Gr:Mr. S
Wil je iets meer info geven? Dan kunnen we misschien wat tips geven.
Waarderen je ouders je niet? Is er misschien ook wel wat meer aan de hand met jou of met je ouders??
Jonah

Reageer