'Ik-ben-trots-op-topik!’

• 1 January 2015
  • 94 reacties
  • 2469 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal! :D

Het is 2015 en ik vond het wel tijd voor een nieuw topic van mijn kant! Maar eerst dit:

Er zit een vogeltje op een hekje
Met een briefje in zijn bekje
Waarop staat geschreven
Dat 2015 jullie alles mag geven
De beste wensen en een gelukkig nieuwjaar!

Welkom bij dit topic! Wat?! Stond er nou topik in de titel van het topic? Ja, en dat is geen spelfout. Ik zal even uitleggen wat de bedoeling van dit topic dan is.
Ik vind het persoonlijk soms erg moeilijk om lief te zijn voor mezelf. Al helemaal wanneer ik erg veel op ál (!) mijn fouten let. Maar er zijn ook zoveel dingen die wél goed gaan! Die dingen mogen er ook zijn.. En dat is de bedoeling van dit topic. Leg de focus op die dingen en wees eens lekker trots op jezelf. 'Topik’ gaat eigenlijk gewoon om ‘top-ik’ (uhum, snap je hum! ^^). Want jullie zijn gewoon toppers!

Trots zijn op jezelf is hartstikke goed voor je! Je kunt er gelukkiger van worden. En het kan ook goed zijn bij een laag zelfbeeld of weinig zelfvertrouwen. We hebben allemaal onze goede en minder goede kanten of kwaliteiten. Meer stilstaan bij wat goed gaat, geeft je gewoon een goed gevoel! Dus laten we lekker trots zijn op onszelf, dat mag best hoor. 😉 Waardeer de dingen die je doet en zet jezelf in het zonnetje! Je doet je best toch?

Heb je een goed cijfer gehaald? Je kamer opgeruimd? Heb je iets moois gedacht, gezegd, gedaan of gemaakt? Er is zoveel te bedenken! Heb je een angst overwonnen? Ben je opgekomen voor jezelf? Een doel bereikt misschien? Deel het maar!
Het zou erg leuk zijn als jullie je bericht beginnen met: ‘Ik ben trots op mezelf omdat/want …’. Maak er maar een leuk verhaaltje van als het lukt.
Als je het leuk vindt, kan je jezelf ook belonen als je trots bent op jezelf. Dat mag je dan ook vertellen. Verder kan je voor de spiegel gaan staan en aan jezelf vertellen waarom je trots bent op jezelf. 🙂 En vergeet dan niet te glimlachen!

Ik hoop dat jullie wat voor dit topic voelen! En ik hoop ook dat het misschien een beetje bij kan dragen aan een good feeling. Het lijkt me erg leuk om van jullie te lezen wat er goed gaat en wat dat jou brengt (en hoe je jezelf eventueel beloont)!

Veel liefs,
Bepositive #Beproud

http://images2.proud2bme.nl/hsfile_171654.png

94 reacties

Hoi lieve allemaal,

Ik voel me gewoon even heel blij! Ik ben zo ontzettend trots op jullie allemaal! Ik gun jullie vele momenten waarop jullie ook trots kunnen zijn op jullie zelf! Ik vind het fantastisch hoe enthousiast er sinds dag 1 van 2015 op dit topic is gereageerd. Misschien zie ik roze wolkjes of magie, maakt niet uit, misschien ben ik wel over-happy, maar ik voel me door dit topic (maar ook door het hele forum) erg verbonden met jullie! Misschien gaan we door een zware rottijd.., maar we vechten ons erdoorheen. Voor wie het wenst, doen we dat naast elkaar, en dat vind ik erg mooi. Kijk alsjeblieft ook naar de dingetjes die wel goed gaan. Zou je graag willen zeggen dat je zo fantastisch bent. Je verdient het heel erg om te genieten van het leven en te waarderen wie je bent en wat je doet. Misschien zijn er stemmen in of om je heen die jou wijs maken dat je het niet waard bent.., luister niet naar ze, ze liegen! Lucht je hart bij mensen die om jou geven, zoals ik. Je bent het hartstikke waard! En ik gun je van harte dat je heel gelukkig mag worden en blijven! Wees trots op wie je bent en wat je doet. <3

Xxx!
Heeyy,
Echt super van je! Echt heel mooi! Het geeft me ook veel inspiratie en ik lees je topics graag! 

XX dancingqueenie
Hoi Dancingqueenie! :)

Wat leuk om te lezen!
Ben jij trots op jezelf? ;)
En beloon je jezelf dan ook?

Veel liefs,
Bepositive!
Oké random tussen door.

Ga even rustig zitten. Adem rustig en laat deze woorden goed tot je bezinken.

You are awesome
because there is one you in the whole world.

Er is altijd wel een iemand die van je houd! Ik bijvoorbeeld. En nog veel meer mensen houden van je!

Knoop in je oren dat je er nooit alleen voor staat!
I ❤ you all!
Wat een mooie woorden NoOne! <3
I agree! :)

---

Ik ben trots op mezelf omdat ik 8 km kan hardlopen! 🙂 Beloning hmm, meedoen aan een wedstrijd!
Nou, het zit zo: ik heb eigenlijk niet zo veel om trots op te zijn. Ik heb ook best veel fout gedaan in mn leven, dus ik ben eigenlijk nergens trots op. Xjes van dancingqueenie
Hoihoi,
Ik kan geloven dat je fouten hebt gemaakt in je leven.. Ik heb dat ook! :(
Maar.., dat betekent niet dat je nergens meer trots op mag zijn.
Want.., er zijn ook dingen die wél goed gaan! Zet jezelf maar in het zonnetje! :)
Lijkt het je fijn om samen iets te bedenken? Misschien weet je nu zelf wel iets.
Xxx!
Het enige waar ik trots op ben is dat ik al mijn kleine neefjes en nichtjes probeer te beschermen en daarom ook altijd alles met ze doe. Verder ben ik niet echt trots op andere dingen, ook niet op de goeie dingen. Ik wil wel heel graag trots op meer zijn, maar weet niet hoe. XXX dancingqueenie
Super dat je iets hebt gevonden @dancingqueenie!
T is echt super lief dat je ze wil beschermen! (Vergeet ze niet een beetje vrijheid te geven...)

Je mag er best trots op zijn dat je naar dit forum komt!
Niet iedereen durft dat!
En er zijn vast nog veel meer dingen om trots op te zijn.
Dat je trots wil zijn bijvoorbeeld! Dat toont inzet!

Kortom: je bent gewoon een kanjer!
Wat een mooi iets om trots op te zijn, dancingqueenie!
En ik ben het hartstikke eens met Pheebe! :)
Wat denk jij ervan? Xxx!
Leuke topik
Waarom ik trots op mijzelf ben? Ik heb de moed gehad om hier een account op aan te maken en een bericht te plaatsen over hoe ik me voelde. En daarvoor beloond ben ik zeker, ik voel me nu veel beter en gelukkiger. En ik me weer lekker kan concentreren op de dingen die ik leuk vind, zoals het keepen en daar lekker beter in worden.
Dat is fantastisch! Super dat je je nu veel beter voelt! Je mag zeker trots zijn op jezelf! Haha, stiekem ben ik het ook! Xxx!
Hee,
ik ben trots op dat ik naar de huisarts ben gegaan met mn probleem en dat er nu rekening met me word gehouden.
ookal moet k nu naar een kliniek ik ben trots op mezelf dat k de stap heb genomen 🙂
Super knap @ikkeanno!
en weet je, als je terug kijkt is die kliniek misschien wek t beste wat je ooit is overkomen!
Heeuy!

ik ben trots op dat ik naar de schoolarts ben gegaan (ook al was het chantage van mijn vrienden) en dat ik volgend jaar waarschijnlijk hulp krijg (therapie) 🙂
Super goed Chaos!

Ik ben trots op mezelf omdat ik in een vrijwillige opnamen zit!
Ik ben trots op jullie alle drie! :)

En ik ben trots op mezelf omdat ik mijn leven om me heen en daarbij mijn hoofd aan het opruimen ben, overzicht he he!
Ik ben trots op mijzelf omdat ik toch nog over ben gegaan!
Hoi NoOne,
Supergoed dat je over bent! Nu lekker vakantie vieren! :)
Xxx!

Reageer