Ik ben klaar met het leven

  • 27 April 2019
  • 8 reacties
  • 622 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii, ( je hoeft het niet te lezen is alleen naar tijdverspilling)

Ik wil gwn alles even kwijt, ik zoek geen aandacht geen moed insprekende berichten ik doe dit omdat ik het kwijt moet omdat ik niemand heb..

Ik ga niet meer liegen het ging heel eventjes goed maar ik zit nu zo diep ik zie geen redenen meer waarom ik zou moeten leven ik ben kapot, gebroken, bij mn hart doet zoveel pijn altijd weer neplachen altijd doen alsof er niks aan de hand is ik heb vrienden uit de put geholpen maar niemand red iedereen vergeet mij ik word niet gezien mensen hebben mij geprobeert te helpen ( mentors, schoolartsen, vertrouwensperson, vader) maar ik accepteer hun hulp niet ik wou dit alleen kunnen ik wou alles zelf doen ookal wist ik dat ik het niet kon heb tegen hun nu gezegt dat het goed ging met me ze geloven me en ik ga ook niet meer tegen hun zeggen dat het niet goed gaat voor de zoveelste x het boeit ze nu toch niet meer.. Elke nacht huilend in me bed geen hoop meer zien alles is zwart ik heb het niet zo slecht als sommige van de mensen ik ben gwn aanstellerig (ja dat ben ik) 113 en al die dingen helpen niet voor mij ik zit veelste diep in de put en met mensen praten ga ik toch niet doen ik ben zon eigenwijs rotkind het enige wat ik wil en waar ik naar verlang is dood gaan en hopen dat ik me moeder tegenkom ik doe alles als ik haar maar weer mag zien.. Ik kan dit gwn niet meer zelfmoordbrief alles ligt al klaar nu alleen nog een beslissing maken enja zelfmoord is egoistisch maar dat ben ik ook dus dat is niet erg ik ben er gewoon klaar mee..

Sorry als je dit hebt gelezen had niet gehoeven..

Love u all en super bedankt dat julie me altijd zo hebben geholpen julie zijn topperss julie zijn super sterk julie kunnen het..❤

Xx

8 reacties

Hey!

Ik schrik eigenlijk wel wat van jouw bericht.
Je voelt je ontzettend naar en ziet geen uitweg meer. Je hebt al heel veel hulp aangeboden gekregen, maar het steeds afgeslaan.

Jij denkt dat het niemand meer boeit hoe het met je gaat. Ik ben er echter van overtuigd dat dat niet waar is.
Er zijn heel veel mensen die zich ontzettend om je willen bekommeren.

Je zegt dat je er alles aan wilt doen om je moeder maar weer terug te kunnen zien.
Ik denk echter dat je moeder helemaal niet had gewild dat er ooit zoiets met jou zou gebeuren.
Meer zelfs, ik ben er echt van overtuigd dat je moeder er alles aanhad willen doen om ervoor te zorgen dat jij nu hulp krijgt en je niet zo enorm slecht voelt.

Je hebt veel geprobeerd, maar nog lang niet alles. Er zijn zoveel dingen om nog voor te vechten, zoveel mensen die ontzettend om jou geven en misschien zelfs alleen maar jou hebben.
Ik weet dat je het nu misschien het stomste idee ooit vindt, maar ik zou heel graag willen dat je eens nadenkt over een vrijwillige opname...
Niemand kan je tegenhouden om het nadien te doen, maar dan weet je tenminste dat je echt alles gegeven hebt.

Zelfmoord is een vlucht. Er zijn zoveel manieren om een beter toekomst tegemoet te gaan. Neem alsjeblief niet die weg waarmee je nooit meer een keuze hebt!

Als je op een bepaald moment de neiging hebt zelfmoord te plegen, probeer dan tenminste alsjeblief nog eens om contact op te nemen met 113. Je hebt er niets mee te verliezen.

Ik snap dat ik, en de andere forummers, jou niet zomaar van idee zullen kunnen doen veranderen.
Ik zou echter wel willen dat jeme belooft dat je geen zelfmoord pleegt tot je ALLES geprobeerd hebt.
Ik bedoel dan ook echt alles!
Doe dat voor iedereen die je liefhebt en die jou liefheeft. Doe het voor je moeder die zo graag zou willen dat het goed met je gaat.

Er zijn heel wat mensen (waarom forumleden) die net zo diep zaten als jou, maar zijn blijven proberen, en zich nu al stukken beter voelen. Ik hoop dat jij dat ook zult proberen.

Ik hoop echt dat je nog iets met deze tips zult doen en het minstens probeert!

Groetjes
Lot
Ik zal je niet van gedachten proberen te veranderen.
Waarom niet?
Nouja, veel beter dan xLotx zal ik het niet kunnen verwoorden en als je niet naar haar wilt luisteren....
Het is inderdaad geen uitweg en het is niet zo dat er niemand meer iets om jou geeft.
Immers heb jij ook mensen hier op het forum geholpen.

Maar stel, stel dat jij zeker bent van de zaak dan is er nog een ding;
Kijk of het een optie is om euthenasie aan te vragen.
Ik ben absoluut geen voorstander voor het hele dood gaan gedeelte, maar het is de minste van de twee kwaden.
Het vertaald immers niet zomaar naar "goede dood".
Dat is net wat netter en mogelijk ook wat makkelijk voor jouw familie om te verdragen.
Ik ga je opties niet noemen, maar je "alternatieven" leveren net wat meer troep op en zijn zeker een stuk onaangenamer voor de betrokken partijen.

Oftwel:
Luister alsjeblieft naar xLotx en doe het niet.
Laat je anders door iemand anders overtuigen om het toch niet te doen.
En mocht dat niet voldoende zijn, overweeg dan alsjeblieft mijn genoemde optie.
Ik zie haar bericht meer als een soort afscheidstopic. Ik ga eigenlijk van het ergste uit
Ik vind dat de Kindertelefoon in dit soort gevallen het recht gehad moest hebben om het ip adres of iets dergelijks te traceren en actie had mogen ondernemen
Nee hoor ik leef nog ik ben het met julie eens ik ga geen zelfmoord plegen ik ga wel zo door het leven ik zie wel wat ik ga doen ik wou gwn julie bedanken dat julie me helpen en ik wou even kwijt hoe ik me op dat moment sooryy voor de schrik was niet mn bedoeling😖
Ik had julie nii zo moge laten schrikken want het leek echt op een afscheidstopic was niet mn bedoeling het spijt me
O dat is een hele geruststelling en fijn dat het alweer beter gaat
Ik vind dat de Kindertelefoon in dit soort gevallen het recht gehad moest hebben om het ip adres of iets dergelijks te traceren en actie had mogen ondernemen

Ik snap heel goed dat je dat vindt en ergens vind ik het ook een goed voorstel. Het is echter iets dat helaas niet zomaar gaat en echt niet haalbaar is voor de KinderTelefoon. Daarnaast kun je in principe ook niemand echt tegenhouden, als deze persoon alle hulp weigert.
Als de KT zoiets - heel goedbedoeld- zou doen zouden andere jongeren misschien geen contact meer durven opnemen omdat ze bang zijn getraceerd te worden, waardoor ze dus alsnog zonder hulp van KT zitten, en op die manier zou heel het concept van de KinderTelefoon weg zijn, snap je?


Ik ben heel blij dat je je weer wat beter voelt en dat alles momenteel oké is!
Heb je al dingen bedacht die je kunnen helpen om wat beter met je problemen en gevoelens om te kunnen gaan?
Aarzel ook zeker niet om nog eens een bericht te plaatsen of contact op te nemen als je met iets zit!

Groetjes
Lot

Reageer