Ik ben er nog, maar is het nu beter?

  • 15 February 2021
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

om te bedenken dat ik dit account in de brugklas heb gestart. ik zit nu in 5 havo als dingen goed gaan dan slaag ik dit jaar.

op dat moment vond ik t leven moeilijk, look at me bijna 4 jaar later. ik ben er nog en ik heb amazing vrienden. 

je zou denken oh t is nu beter, goeie grap. i dont cut as much maar de dieptepunten worden steeds dieper. iets wat ik 5 jaar geleden als slechte dag zag zou nu waarschijnlijk een oke/goeie dag zijn. best triest als je dr over nadenkt.

ik weet dat ik een psygoloog nodig heb. maarja ik ben bang. waarvoor? wie weet.. mn ouders, eerlijk moeten zijn tegen mezelf, het laten zien dat ik niet de happy strong kid ben. 

ik heb veel geluk met mn vrienden tho. ik heb a few close friends dingen verteld en grootste gedeelte van mn vrienden weet dat ik depressief ben of ben geweest. en ja, praten lucht op, voor mij alleen als ik er klaar voor ben om te praten.

somewhat happy im still here. i got to know amazing people. i love gaming. still watch the same youtubers. veel beter geworden in engels nu ik ook de helft van de tijd engels praat met vrienden.

but yeah shit keeps following you. im even deeper in this depression, i still cut, ik heb nogsteeds suicidal thoughts, i have panic attacks, i have tics when im anxious or excited, heb problemen met het accepteren vsn mn lichaam. shit just keeps adding up. ik heb t gevoel dat ik kwartet ga hebben met mental illnesses. ik heb t gevoeld dat: life doesnt get better, you get stronger. 

voelt goed om t allemaal te typen.. probeer het hier te typen als iets je dwars zit al is het omdat je hond in huis heeft gepoept. probeer het.

buh bye i love you<3


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Ik snap wat je bedoelt maar als ik jou was zou ik echt naar een psycholoog gaan. Tuurlijk is het moeilijk maar je geeft zelf toe dat het de verkeerde kant opgaat. 

‘het laten zien dat ik niet de happy strong kid ben.’ 

Additting your wronger is one of the strongest things you can do, it means you’re not afraid of the confrontation and you wanne grow cuz how can you grow if you’re perfecft?  (does it look like a desent quote?)

En al ben je bang voor de confrontatie ik denk dat het leven gaat om fouten maken, jezelf ermee confronteren, je over je angsten heen zetten, doing all that shitty stuf en dan de vruchten er van te plukken.

Mijn punt is jij bent sterker dan die depressie dat weet ik. Vertel alles aan je ouders je moet nu die klappen incaseren om uiteindelijk hoger op te komen. 

Believe me live gonna come after you anyway, dus zorg dat je het snel achter de rug hebt zodat je je leven op kan gaan bouwen.

Je bent al die jaren van de brugklas tot nu zooo sterk geweest door niet op te geven, nu moet je een tandje er boven opgooien en nog sterker zijn.

Want jij verdient het om happy te zijn!! en je lichaam verdient het om niet meer gesneden te worden. Dus heb het voor jezelf over.

Nu is de tijd om aan je problemen te werken ‘like is said  live gonna come after you anyway’ en als je zorgt dat je alle drama hebt gehad kan je een leven op gaan bouwen en aan je toekomst werken.

Its gonna take, time, strenght, effort, tears but you’re worht it, vind jezelf het ook waard.

Want jij hebt het in je geloof me jij kan dit!!

Ik geloof zo erg in je, alsblieft ga naar een psycholoog praat met je ouders. Ja, het word moeilijk but thats life!! and you know what you’re 100% strong enough. 

I believe in you, believe in your self!!! want het begint bij jezelf 

  1. je wil meer voor jezelf wil dat je blij bent gun jezelf geluk, 
  2. wees eerlijk je weet dat je een andere lifestyle nodig hebt voor geluk,
  3.  vind een manier hoe dat gaat lukken.
  4. actie! onder neem actei verzamel al je kracht and go get them!!

Het is moeilijk, maar ren je weg als het even moeilijk word?

You can do this just believe in yourself i already believe in you.

 

ps. Ik heb zoooo fckkk lang getypt my god! hoop dat het helpt tho. Je kan dit echt waar het komt goed zeker weten

Reputatie 2
Badge +1

 

Onnodige quotes verwijderd

 

ps. Ik heb zoooo fckkk lang getypt my god! hoop dat het helpt tho. Je kan dit echt waar het komt goed zeker weten

pps. je kan ook met de kinderteloof chatten/bellen voor wat extra hulp en/of 113 bellen.

But like i said it all starts with you.

Reputatie 2
Badge +1

 

Onnodige quotes verwijderd

 

ps. Ik heb zoooo fckkk lang getypt my god! hoop dat het helpt tho. Je kan dit echt waar het komt goed zeker weten

pps. je kan ook met de kinderteloof chatten/bellen voor wat extra hulp en/of 113 bellen.

But like i said it all starts with you.

ppps. Wish you all the luck in the whole fck world!!

Reageer