Ik ben bang dat mijn reputatie naar de knoppen is.

  • 8 September 2018
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Eer gisteren had ik en discussie met een feministe over dat hermadephrodiet een sleur was of niet. Na onze discussie hadden we het erover dat ze me erg depressief had gemaakt, dit kwam door een ander drama waar ik niet zoveel me te maken had maar wel veel effect op mij had. Ik zij dat ik bijna zelfmoord wou plegen maar het maakte haar niks uit. Ze stuurde ook in die discussie voordat ze me blokkeerde een Gif van een demoman die een dansje deed als laatste slag in mijn maag. De dag daarna had ik ontdekt dat ze screenshots van onze conversatie op Twitter geplaatst. Toen ik het zag kreeg ik een zware paniekaanval en moesten mijn ouders komen om mij te kalmeren. Ik was de dag daarna de hele dag zenuwachtig omdat ik bang was dat dit mijn online reputatie zou verpesten. Ik wil hem graag in een goed daglicht houden want ik wil later game developer worden en ik ben ban dat het me later nog pijn zal doen. Nu ben ik nog steeds zenuwachtig en soms huil ik uit angst en verdriet. I weet niet wat ik moet doen om al deze gevoelens weg te laten gaan. Weet iemand wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen.

5 reacties

Ik vind het dom van mezelf dat ik überhaupt hier over heb gedebatteerd
Hoi !

Waar jullie discussie precies over ging snap ik niet veel van 😉 . Maar goed , dat is nu eenmaal gebeurt en kan je niet terugdraaien .
Wat wel nog kan veranderd worden is je online reputatie en ik snap dat die je wel wat waard is .
Aangezien zij je heeft geblokkeerd (en ik veronderstel dat jullie geen contact irl hebben? ) lijkt het me het beste om die screenshot aan twitter te melden . Op basis van de privacywetgeving zouden ze deze moeten kunnen verwijderen .
Verder zou je het best zo laten . Als de screenshots verwijderd worden is er niets meer zichtbaar en als zij je toch heeft geblokkeerd kan het ook geen tweede keer gebeuren .

Onthoud gewoon heel goed : " Verba volant, scripta manent " ( woorden vervliegen , het geschrevene blijft , wat je trouwens geen vrijbrief geeft om mensen te kwetsen met woorden , want die laten wel degelijk sporen achter , maar enfin , ik denk dat je mijn boodschap wel snapt 😉 )

Groetjes , Lot
Hoi,

Ik snap je angst. Het "internet is voor altijd" gedeelte kan soms best beangstigend werken (dit forum KUCH). Zoals @xLotx al zei, zou ik z.s.m. zorgen dat die post verwijderd wordt.

Verder vraag ik mij af waarom die discussie schadelijk is voor jou? Wat heb je dan gezegd dat je niet had mogen zeggen o.i.d.? Men kan toch gewoon lezen dat het een discussie was? Het is toch oké om een andere mening te hebben?

Verder snap ik ook niet helemaal hoe dit jouw carrière in de weg gaat staan. Als jij straks allemaal goede content post, weegt dat veel zwaarder dan die ene discussie ooit, als die al in beeld komt.

Gr. Pin
Dankjulliewel, ik voel me al beter. De post is gerapporteerd en ik voel me niet erg angstig meer.
Hey,

Goed dat je stappen hebt ondernomen en dat je je al beter voelt.

Gr. Pin

Reageer