Vraag

Iemand om mee te praten

  • 22 December 2018
  • 15 reacties
  • 230 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, dit is m’n eerste keer hier. Ik kwam hier omdat ii het allemaal niet meer aan kon, ik heb net een kwartier gehuild, maar toen besloot ik me dat ik echt iemnd moest gaan zoeken om mee te praten. Ik heb namelijk depressie. M’n moeder, mentor en een paar vrienden weten het al. Maar ik kan er gewoon echt niet met hun over praten. Kan iemand me asjeblieft helpen? (Btw ik ben 14)

15 reacties

Hallo
Ik wil graag met je praten
Btw ben een jongen van 13
Hoi,

Als je hier bent gekomen om contacten te zoeken, moet ik je helaas teleurstellen. De Kindertelefoon is hier niet de juiste omgeving voor.

Je kan hier wel je verhaal delen. Andere forumgebruikers kunnen het lezen en daarop reageren. Op die manier kunnen wij je dan alsnog steunen!

Als je op zoek bent naar een gesprek, kun je natuurlijk ook altijd bellen of chatten met de Kindertelefoon. Zo'n gesprek js vertrouwelijk en kan erg opluchten!

Verschillende mensen in je omgeving zijn al op de hoogte, maar je kan niet met ze praten. Waarom lukt dat niet?

Hoe zijn ze het te weten gekomen?

Ik ben wel blij om te horen dat je wel graag met iemand zou spreken. Ik raad je toch aan iemand in je omgeving te zoeken, waarbij je dit wel aan zou durven. Dat zou je echt helpen!

Probeer voor nu een beetje te genieten van de feestdagen, al is het maar eventjes. Chocolade eten enzo 😉

Gr. Pin
ik zelf ben 16, helaas mogen we geen persoonlijke gegevens delen hier maar je kan altijd met mij praten, ik help mensen heel erg graag en ik heb al heel erg veel mensen weer blij gemaakt. ik heb zelfs 1 vriendin van me uit een depressie geholpen.
Heb je een idee waar je depressie vandaan komt?
Oke
Ja hoor wat wil je dat ik doe
Met je praten lol

Reageer