Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

iemand een opbeur idee? zak er echt heeel erg doorheen met dit alles

• 9 augustus 2013
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wordt zo moe van mijn hele gezinssituatie.
mijn ouders zijn allebei gescheiden , en hebben beide een andere partner.
nou is mijn vader bij die vrouw weggegaan omdat ik uit huis werd gezet door mijn moeder(zij is overspannen) en mijn stiefmoeder niet kon dealen met mijn broers psychische afwijking OCD.( hij wordt binnekort ook opgenomen omdat zijn gewicht te laag raakt.( zijn BMI) Hij is tijdelijk op een camping gaan zitten in het natuurgebied bij Spaarnwoude. omdat hij een registratie heeft van een schuld bij de gemeente (BKR) kan hij niet zo snel aan een ander huis komen.
nu is het hoog seizoen en kan hij het niet meer betalen want dat zou zomaar om 1500 euro per maand gaan , terwijl zijn spaargeld bijna op is en hij een uitkering heeft. (hij had hiervoor wel een redelijk goede baan) omdat hij dit niet meer kan betalen gaat hij nu met mijn middelste broer een maand bij mijn oudste broer wonen (hij heeft een gezin 😑 en een goede baan) Ik ben in die tussentijd weer terug gegaan naar mijn moeder vanwege dat ik aan het einde van deze zomer toch weer naar school moet. en dan ben ik nog niet klaar neehee.. mijn geweldige ex vriendje 😑 heeft mij en m'n nieuwe vriendje een soa meegegeven, waar wij beide niks van wisten. Ik heb er waarschijnlijk een half jaar al mee rond gelopen voordat wij het beide te weten kwamen. De dokter heeft toen bij ons alle 2 een kweek afgenomen ( bij mij wat weefsel) en door dat labratorisch onderzoek , moet ik nu in een keer 450 euro neerleggen aan eigen risico wat ik en mijn moeder beide momenteel niet hebben ,  en mijn vriend is 2 testen ondergaan en moet 585 euro betalen zo ongeveer. Daardoor gaat het momenteel niet zo goed bij mij thuis. en ik wist voordat ik met hem ging niks van een hele soa af.. hij bedroog mij keer op keer heeft hij toegegeven toen ik er achter kwam. Nou steekt dat ook nog best wel. Nu heb ik weer ontzettende ruzie met mijn moeder over de rekening , en dat ik gister telaat was voor het eten.. ik moest direct naar huis komen en toen ik er eenmaal was gooide ze het eten zo in de prullebak en pakte ze letterlijk alles uit m'n handen .. want ik mocht niks meer eten. ik ben toen uit wijsheid maar op mijn kamer gaan zitten , heb mijn vader gebelt voor wat geld en ben weggelopen naar mijn vriendje. Gister avond zijn we dus ergens uit eindelijk wat gaan drinken met zijn 5en bij het meertje , en toen kwamen er allemaal Marokkanen die 2 van onze 3 flessen steelde en ons bedreigden met hun andere vriendjes die in een auto zaten. mijn vriend wilde er achter aangaan samen met een andere jongen maar toen riepen ze hun andere vriendjes 😑 niet dat alle marokkanen slecht zijn hoor! maar iemand een beetje opbeur ideeen? ik zak er echt doorheen namelijk geen idee waar ik heen moet bij me vriend ga ik iig niet wonen...

3 reacties

Als ik er doorheen zit en dat ik best vaak dat pak ik mijn mobiel zet ik goede muziek op en ga ik skileren. Skileren en muziek maken je hoofd leeg + je bent even alleen dus je kan lekker ff janken of niet, wat je zelf wil 
Luister muziek van Miley Cyrus!!!
Haar Muziek is zoo mooit en ze denkt met andere mee!
Luister When I Look At You eens, die vrolijkt me ALTIJD op!!
xx
Zo heb ik gedaan , 4 x geluisterd tot nu toe .. wel een mooi liedje

Reageer