idk alleen voelen

  • 1 April 2020
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Ik voel me echt heel alleen. Ik ben ook heel jaloers op paar kinderen uit mijn klas omdat ze zo populair zijn. Ik voel me gwn niet zo goed. Ik wil hun niet haten omdat het gwn heel dom is om iemand te haten omdat degene beter dan je is maar ik kan hun gwn niet mogen. Ik voel me continu buitengesloten en idk.


4 reacties

Hey,

Wat stom voor je dat je je zo voelt!

Ten eerste wil ik ff zeggen dat je niet 'minder goed' bent dan de populaire kinderen. Er is tegenwoordig een soort perfect plaatje ontstaan over hoe je moet zijn, als je daaraan voldoet ben je cool. Niemand voldoet 100% aan dat ene plaatje. En alsnog, wie bepaalt wat het perfecte plaatj is? Dat zal je echt voor jezelf moeten maken, en die kan niet hetzelfde zijn als een plaatje van iemand anders. Als iedereen zo'n plaatje zal hebben zal iedereen wel overeen komen met een plaatje, je zou zo kunnen zeggen dat iedereen perfect is. Maagoed, hier gaat je topic niet over 🙃.

Ik denk ook dat het het leust voor je is als je je aansluit bij de mensen die je echt heel aardig vind, en die jou ook heel aardig vinden. Geloof me, je gaat je dan echt gelukkiger voelen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Stay positive,

Xx🍀

 

 

hey,

Je zegt dat zij beter dan je zijn maar dat is helemaal niet zo. Wat geeft hun het recht om zich boven jou te plaatsen. Misschien gedragen ze zich alsof ze zich beter voelen, maar dat zegt het al. Ze VOELEN zich beter maar dat zijn ze niet. En vaak zijn populaire mensen trouwens ook heel onzeker. Hou van jezelf en koester je echte vrienden die er altijd voor je zijn. En als je die niet hebt wees jezelf en dan zul je zeker hele lieve, oprechte mensen tegenkomen

xoxo

Hey,

Ik sluit me aan bij Alexa, het is veel leuker om bij leuke mensen te horen die jou echt aardig vinden dan om bij het populaire groepje te horen. Ik denk namelijk niet dat je jaloers bent op hun populariteit, maar meer op het groepsgevoel dat je wellicht mist? Heb je fijne vrienden op school? Als je mensen vindt waar je mee klikt, heb je zo'n '’populaire groep'’ niet nodig. 

Misschien is het een idee om een keer, als de quarantaine over is, wat meer in de klas rond te kijken naar wie er nu eigenlijk zitten. Je zou een keertje kunnen aanschuiven bij verschillende groepjes en kijken hoe je dat vindt enzo. Er is altijd iemand in je klas waar je het wel mee kan vinden!

Verder vind ik het erg knap van je dat je niet op deze groep gaat haten. Dat is erg sterk van je! Jaloezie is niet een gevoel waar je je voor moet schamen. Het is een heel normaal gevoel.

Gr. Pin

Reputatie 3
Badge +4

Hey ik snap hoe leuk het lijkt ok bij de popu’s te horen, ik heb er wel is bijgehoord maar het waren echt fake friends. Ik ben nu alleen nog maar bevriend met de nerdy’s en geloof me, die zijn het leukst en vooral het aardigst. 
als jij ook een nerdy of lonely clubje hebt in je klas, zou ik een keer vragen of je daar bij mag zitten. 
Als je daar liever niet bij wil horen en echt heel graag bij de popu’s wil horen zou ik een keer contact zoeken met de aardigste en dan een keer vragen aan haar of je er bij mag zitten.

ik hoop dat dit helpt. 
Xx Alexa 🍀🍀

Reageer