Vraag

huilen zonder reden

  • 24 April 2022
  • 8 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik keek net in de zon en ik moest huilen. Zonder reden, ik moest gewoon huilen. Dat het eindelijk weer lekker weer is. Ik ben daar zo ontzettend blij mee! Maar dit zijn geen tranen van vreugde. Ik moet gewoon huilen. Ik heb dit ook wel vaker. Is dit raar??? 

- Annoniem_meisje 


8 reacties

Het zijn hormonen.  Het hoort bij de puberteit. Soms huil ik ook zonder reden. Maar ik heb gehoord dat de tranen heel goed voor je ogen is. Het maakt je ogen schoon. Zoals een schoonmaakmachine . Het is zeker niet raar

 

Luna

Hey nee hoor dit is heel normaal heb ik ook. Soms zelfs als ik heel blij ben. En als ik aan iets liefs of verdrietigs denk. Kan allemaal. Ook nadat ik flink heb gesport bijvoorbeeld. 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +19

Ik huil soms ook gewoon. Maar dat is dan om mijn hele leven en alles wat er misgaat. Ik heb zojuist nog gehuild over E en L (lees maar in verslag van de dag)

Wilhelmavemela.

Ik huil soms ook gewoon. Maar dat is dan om mijn hele leven en alles wat er misgaat. Ik heb zojuist nog gehuild over E en L (lees maar in verslag van de dag)

Wilhelmavemela.

Hoii @wilhelmavemela ,

Dank je wel voor je reactie:D maar ik heb een vraagje, ik kan het verslag van dag niet vinden waar je het over hebt:( kan je mij misschien taggen in een reactie bij die topic? Ik wil namelijk graag je verhaal lezen:) en ik vind het erg jammer dat er iets naars is gebeurt door E en L . Ik hoop dat het weer een beetje gaat:) en onthoud: wij op het forum zijn er ALTIJD voor jou:)) 

- Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +19

Dank wat een lieve reactie smelt huil huil. Nog toevoeging als ik over zoiets huil als E en L dan ga ik ook huilen over dat ik zo mislukt ben. En over mijn leugens teleurstellingen en onzekerheden.

@annoniem_meisje Zal ik doen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik heb dat ook. Ik had er een topic over nog ;) .  Soms als ik bv een verhaal heb gelezen of een film die indruk maakt. Of jullie levensverhaal en wat jullie bezig houdt. Ik ben een jongen die dan ook de tranen krijgt en soms ook wel kan huilen als ik er veel bij voel . Volgens mij is dat heel goed om soms te doen :)  dus heel normaal hoor ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Ja heel fijn om alles er uit te gooien nu weer bezig lekker handig.😭👿😡😠 forum gedoe you no.

Wilhelmavemela.

Reputatie 4
Badge +1

Hey @annoniem_meisje 

Het zijn hormonen, en het is heel normaal. Ik huil soms ook gewoon zonder reden :)

Het is zeker niet raar <3

Veel liefs

Mijnproblemen

Reageer