Beantwoord

Huilen in bed, slecht slapen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben Lotte.
als ik in bed lig dat krijg ik bijna altijd tranen in mijn ogen. Ik ga altijd nadenken en komt het altijd uit bij negatieve gebeurtenissen of spanende gebeurtenissen die nog moeten komen. Alleen slaap ik hier heel slecht van en val ik altijd pas na 3 uur in slaap. Ik heb al met iemand gepraat maar dat heeft niet geholpen. Weten jullie misschien een maniertje zodat je niet gaat denken ik bed en sneller in slaap valt?

xx lotte
icon

Beste antwoord door Anonymous 31 May 2019, 09:07

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi
ik luister altijd muziek als ik niet kan slapen zodat ik daar alleen maar op concentreer en dan val ik uiteindelijk van zelf in slaap.
ik denk gewoon aan iets leuks zodat ik sneller in slaap val omdat ik me verheug
P.S. Mijn doel is om andere te helpen
Ga tijdens het eten met je ouders of begeleiders praten
over de stomme en de leuke dingen/gebeurtenissen die je die die dag het gedaan/overkomen zijn en praat je hele hart leeg
En als je in bed ligt en je ligt wakker over 1 of 2 bepaalde dingen ga je naar je ouders of begeleiders en praat je er weer over
Soms helpt het om te voor het eten douchen met het licht uit en een goed over denken en het er daarna met je ouders of begeleiders daar over te hebben
Veel succes
Groetjes (******)
Hey,

Probeer alles waar je mee zit voordat je gaat slapen op te schrijven. In een boekje of in je notities, maakt niet uit, als je het maar van je af kan schrijven. Schrijf op waar je bang voor bent en waar je tegenop ziet. Maar schrijf ook op waar je dankbaar voor bent van die dag, dat kan je ook een goed gevoel geven!

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Liefs
hey wat je kan gebruiken om in slaap te komen is melatoline. Je neemt het in een uur voordat je naar bed gaat en het zal je ene steuntje in de rug geven als je gaat slapen. Ik slaap ook de laatste tijd enorm slecht door prive probleempjes die ik heb. Ik huil heel vaak snachts voor onnodige redenen en soms weet ik zelf niet eens waarom. Ik hoop dat je binnenkort weer een beetje kan slapen xx
Hey,

Probeer alles waar je mee zit voordat je gaat slapen op te schrijven. In een boekje of in je notities, maakt niet uit, als je het maar van je af kan schrijven. Schrijf op waar je bang voor bent en waar je tegenop ziet. Maar schrijf ook op waar je dankbaar voor bent van die dag, dat kan je ook een goed gevoel geven!

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje heb kunnen helpen.

Liefs

WoW thnxx deze is echt hoed heel erg bedankt😘
Badge
Hey Lotte! Vroeger had ik erge slaap problemen maar er was eigenlijk geen reden voor, ik kreeg van mijn moeder melatonine en sliep toen veel beter!
Maar voordat je dat probeert, je schrijft in je bericht dat je veel huilt terwijl je in bed ligt (heb ik ook).
ik heb daar denk ik wel een goede rede voor (iemand die dichtbij me stond is een half jaar geleden overleden en Mn cijfers gaan slecht).
wat ik wou zeggen: misschien is het voor jouw een optie om na te gaan denken of er iets de laatste paar jaren of nu gebeurt/ aan de hand is bij jou. Als dat zo is kan je het best met een therapeut gaan praten!
Hey,
Ik sliep ook altijd slecht want ik dacht aan veel dingen en school, maar als ik ga slapen denk ik meestal aan iets leuks bijv. dat je die dag daarna iets leuks gaat doen of dat je een nieuw huisdier mag kopen. Laat die negatieve gedachten achter je en denk ook aan de positieve gedachten
Groetjes.
hoi @Sergio_ Ik probeer dat zeker alleen meestal lukt dat niet en ben ik alleen maar zenuwachtig voor de volgende dag maar alsnog dankje♥️♥️
Hey Lotte! Vroeger had ik erge slaap problemen maar er was eigenlijk geen reden voor, ik kreeg van mijn moeder melatonine en sliep toen veel beter!
Maar voordat je dat probeert, je schrijft in je bericht dat je veel huilt terwijl je in bed ligt (heb ik ook).
ik heb daar denk ik wel een goede rede voor (iemand die dichtbij me stond is een half jaar geleden overleden en Mn cijfers gaan slecht).
wat ik wou zeggen: misschien is het voor jouw een optie om na te gaan denken of er iets de laatste paar jaren of nu gebeurt/ aan de hand is bij jou. Als dat zo is kan je het best met een therapeut gaan praten!

Hoi, er is de laatste 3 jaar heel veel dingen achter elkaar gebeurt. Alleen ik had het tegen mijn mentor gezegd en nu moet ik vanaf volgende week gaan praten met een speciaal iemand van school alleen durf ik het niet echt te zeggen. Want ik heb alleen tegen mijn mentor gezegd dat ik slecht slaap en niet lekker in mijn vel zit.
Hoi lottedatbenik
Zet een liedje op dat een leuke betekenis op als je het moeilijk hebt en ga pas slapen als je vrolijk bent van het liedje
Xxx

Reageer