Hoogtevrees en controle kwijtraken. Wat moet ik doen?

  • 27 November 2022
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Hi, laat ik bij het begin beginnen.

t klinkt echt super stom en dom maar ik ben dus erg bang voor hoogtes, ook als ik in een hoog gebouw zit op de bovenste verdieping. Maakt niet uit of er een raam is of niet, ik krijg gewoon een paniekaanval omdat ik daar zo bang voor ben. Nu moet ik volgende week dus naar het ziekenhuis voor een dag behandeling en nu krijg ik die dag behandeling op de bovenste verdieping, en daar kijk ik echt fck erg tegenop. Ik weet nu al dat ik de controle wss ga verliezen en een paniekaanval ga krijgen. Weet iemand wat ik moet doen om dit zoveel mogelijk te verkomen met die paniekaanvallen en de stress? Heb al bepaalde oefeningen enz geprobeerd en niks helpt. Aub reageer🫶🏼


2 reacties

Badge

hey x

denk dat je het het best tegen je dokter zegt! zij zouden daar normaal rekening mee houden. hoop dat je behandeling goed gaat xx! En nog iets, pak iets mee voor afleiding! of als je in een  persoons kamer ligt vragen of je het dichts bij de deur mag slapen en zo ver mogelijk van het raam! 

 

hopelijk gaat ie goed xx

Reputatie 1
Badge

Hii, ik denk dat het al helpt als je het tegen de dokter zegt dat je dat hebt, dat het al heel veel scheelt. Dokters hebben al heel veel meegemaakt, maak je maar niet druk dat ze nooit een paniekaanval hebben gezien 😅 Ik heb geen idee hoe je je voelt als je een paniekaanval hebt. Maar ik kan je wel helpen want een vriendin van mij heeft dat wel vaker. Ik hoop dat je behandeling iets minder erg is dan je hoogtevrees. Want dan kan je beter focussen op je behandeling dan je hoogtevrees. En zoals ik zei, tegen de dokter zeggen, zodat die jou een beetje kunnen afleiden enz. En misschien heel stom maar een knuffeltje ofso meenemen wat je rustig kan maken. 

Hopelijk komt het goed 

Xx

Reageer