hoe word ik paranormaal?

  • 28 February 2013
  • 56 reacties
  • 5114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil echt super graag paranormaal worden want mn bff is dat en mn vriendin in de straat en ik wil liz een geesten meisje zien die altijd bij me is.
ik wil het echt super graag , maar ik kan geen geesten oproepen want dat is te gevaarlijk.
dus wie weet iets? mn bff zei ik werd paranormaal toen ik een dierbare voor me zag sterven en mn andere vriendin zei dat ze haar vriendin zag sterven. maar wat moet ik doen om paranormaal te worden? ik wil het super graag ook omdat ik dan nie alleen ben.
help meeeeeeeeeeeeee!

56 reacties

heey wat jij zei over helderziend en zo is ook paranormaal je hebt paranormaal in verschillende vormen jouw vorm is dus zeg maar dingen zien aan komen en dat soort dingen paranormaal is niet alleen geesten zien en begrijpen van mensen en zo maar ook andere dingen, ik heb dat van helderziend een klein beetje maar van natuur, mensen en geest juist weer heel veel, zoals dit:

ik kan auras zien.
ik kan tegen dieren praten, en ik begrijp hem en zij mij.
ik zie trillingen en geesten op eenzame plekken.
ik voel geesten.
ik voel vaak aanwezigheid als ik alleen ben.
ik voel iemand anders zijn gevoelens en er iets is  met iemand weet ik meteen wat, dus ik begrijp ze zonder te praten.
ik kan golvjes maken met een hand beweging, de zon de andere kant op laten draien, ik kan dee wind rustig maken en meer van dat soort dingen.
maar dit weer van helderziend:
ik droomde dat mijn opa dood ging en de dag daarna ging hij op precies de zelfde manier dood.
ik voel dingen aan komen.
en meer dingen.

zie je dat is mijn vorm, jij hebt dus iets anders en jouw vorm kan je niet echt veranderen, je kunt volgens mij niet paranormaal worden maar dat hoef jij ook helemaal niet want je be4t het al alleen anders dan je dacht.
Dat heb ik niet ik ben net wat meer begonnen met meer contact te zoeken met mijn beschermer omdat dat fijn is maar ik kende haar niet en had haar nog nooit gezien want ze is al een hele lange tijd dood maar haar geest is nu bij mij.
Doe even normaal zeg.
Mijn vorm is dat ik een beschermer heb, de geest van een oude vrouwv(de vorige bewoonster van mijn huis) en ik wat contact kan leggen met de natuur, en een heel klein beetje aura's
Doe even normaal zeg.
Mijn vorm is dat ik een beschermer heb, de geest van een oude vrouwv(de vorige bewoonster van mijn huis) en ik wat contact kan leggen met de natuur, en een heel klein beetje aura's


ik denk dat je dan de zelfde vorm hebt als ik maar dan wat kleiner.
tja ieder heeft zijn eigen vorm (als je paranormaal bent)
Daar ben ik het helemaal mee eens, er zijn mensen die visioenen of voorspellende dromen hebben, er zijn mensen die aura's kunnen zien maar er zijn ook mensen die telekinese kunnen. En ze zijn allemaal uniek
Hey,
Ik was vroeger ook paranormaal héél veel déjà vú's een aantal keer visioenen en ik kon soms geesten zien/voelen. Ik moest toen naar een psycholoog omdat ik ooit zo erg was geschrokken dat ik mezelf had opgesloten op mijn kamer... Ik heb nu alleen nog af en toe een visioen,  achtig iets... Tot nu toe zijn ze ook allemaal echt gebeurd, best wel eng, en af en oe een déjà vú (niet zo als normaal,i ik kan ook zeggen wat daarna gebreurd enzo) Maa ik wilde wat vragen over die aura's, hoe is dat dan? Zie je een soort gloed om mensen heen? Zie je het in hun ogen ofsoow?
Hai
Ik vind geesten ook heel interssant.Ik zou geen geesten willen zien maar wel aura's en de toekomst.Met aura's ben ik op het internet gaan kijken en daarleggen ze je uit wat je moet doen.Je hebt wel geduld nodig.Ik heb het geprobeerd en het is wel gelukt bij mij hand,ik heb het ook in de spiegel geprobeerd ik zag wel zeg maar een witte wolk heel klein maar geen kleur.Ik hoop als ik nog veel oefen dat ik aura's kan zien.
Groetjes Charlotte

P.s.Kan je leren om in de toekomst te kijken?
Hoe je aura's ziet hangt er van af hoe sterk je het kan, paardepony ziet al volledige kleuren en kan er de stemming, gevoel in zien. Ik kan alleen een soort golvende lucht om iemand heen zien en kan er met moeite hun stemming uithalen.
Hai
Ik vind geesten ook heel interssant.Ik zou geen geesten willen zien maar wel aura's en de toekomst.Met aura's ben ik op het internet gaan kijken en daarleggen ze je uit wat je moet doen.Je hebt wel geduld nodig.Ik heb het geprobeerd en het is wel gelukt bij mij hand,ik heb het ook in de spiegel geprobeerd ik zag wel zeg maar een witte wolk heel klein maar geen kleur.Ik hoop als ik nog veel oefen dat ik aura's kan zien.
Groetjes Charlotte

P.s.Kan je leren om in de toekomst te kijken?


dat kan je niet leren.
het is gewoon iets wat je kan of niet.
maar stel je eens voor dat jij de dood van je beste vriendin kan zien je zou het kunnen voorkomen maar dat lukt niet.
hoe denk je dan hoe je je voelt?
Hai
Ik vind geesten ook heel interssant.Ik zou geen geesten willen zien maar wel aura's en de toekomst.Met aura's ben ik op het internet gaan kijken en daarleggen ze je uit wat je moet doen.Je hebt wel geduld nodig.Ik heb het geprobeerd en het is wel gelukt bij mij hand,ik heb het ook in de spiegel geprobeerd ik zag wel zeg maar een witte wolk heel klein maar geen kleur.Ik hoop als ik nog veel oefen dat ik aura's kan zien.
Groetjes Charlotte

P.s.Kan je leren om in de toekomst te kijken?


heej , hoe moet je nou aura's zien kbedoel je hand op een wit blaadje en dan staren dat lukt niet want dan zie ik ook wat er om het blaadje zit.
enne nee je kan volgens mij niet leren om in de toekomst te kijken , ps: in de toekomst kijken is ook behoorlijk eng.
ik bedoel ik zag gwn een onbekende man met een bierfles naar een man lopen die op een stijger zat en hij sloeg met die bierfles tegen zijn hoofd en zag die man in het water vallen
Hai
Ik vind geesten ook heel interssant.Ik zou geen geesten willen zien maar wel aura's en de toekomst.Met aura's ben ik op het internet gaan kijken en daarleggen ze je uit wat je moet doen.Je hebt wel geduld nodig.Ik heb het geprobeerd en het is wel gelukt bij mij hand,ik heb het ook in de spiegel geprobeerd ik zag wel zeg maar een witte wolk heel klein maar geen kleur.Ik hoop als ik nog veel oefen dat ik aura's kan zien.
Groetjes Charlotte

P.s.Kan je leren om in de toekomst te kijken?


dat kan je niet leren.
het is gewoon iets wat je kan of niet.
maar stel je eens voor dat jij de dood van je beste vriendin kan zien je zou het kunnen voorkomen maar dat lukt niet.
hoe denk je dan hoe je je voelt?


omg omg , ik heb een keer mijn einde gezien.
mn bff wou van een flat springen en sprong en ik ging errachter aan want ik had belooft bij haar te zijn en toen inneen gebeurde er iets en ze zei: sorry maar jij gaat alleen , het spijt me.
en toen belandde ik op de grond.
heej , hoe moet je nou aura's zien kbedoel je hand op een wit blaadje en dan staren dat lukt niet want dan zie ik ook wat er om het blaadje zit.
enne nee je kan volgens mij niet leren om in de toekomst te kijken , ps: in de toekomst kijken is ook behoorlijk eng.
ik bedoel ik zag gwn een onbekende man met een bierfles naar een man lopen die op een stijger zat en hij sloeg met die bierfles tegen zijn hoofd en zag die man in het water vallen


dat is een oevening maar een echte aura kan je zien om iets heen waar je ook bent dus niet aleen je hand op een wit blaadje.
ik denk dat je het forceert..
Iedereen heeft andere gaven, ik ben bijv.:
-Helderziend
-Helderhorend
-Heldervoeld
Ik beschik dus over 3 van de 6 gaven, het kan zijn dat je later nog gaven erbij krijgt. Maar bij de meeste mensen is dit niet zo. En waarschijnlijk zijn jouw gaven minder ontwikkeld. Als je dit graag wilt raad ik je aan om op het paranormaal forum te kijken. Maar doe dit alleen als ke het echt wil!
XXX
-Me-
sommige dingen zijn wel leuk als paranormaal maar geesten zien... wil je echt niet! geloof me!!
Ik weet alleen niet of het zo'n goed idee is... Het kan soms ook al best heftig zijn om alleen al aura's te zien. Just saying...

je ziet auras alleen als je het wil 😃
sommige dingen zijn wel leuk als paranormaal maar geesten zien... wil je echt niet! geloof me!!
wat is er zo erg aan geesten zien? Ik zie ze al mijn hele leven maar ik vind het niet erg.
en ik wil ze heel graag zien!
tsja..het ligt er natuurlijk ook aan wat voor geesten je ziet, ik bedoel wat  jij hebt is vijn maar ik heb een man bij mij waar ik niet zo,n goed gevoel over is en dat is minder....(ze kunnen ook erg gevaarlijk/eng zijn)
Klopt, maar om te zeggen dat alle geesten slecht zijn vind ik niet goed. Het is inderdaad zo dat geesten je dingen kunnen laten doen of denken en dat kan inderdaad gevaarlijk zijn.
ik heb gelukkig nog nooit zo'n geest gezien.
Klopt, maar om te zeggen dat alle geesten slecht zijn vind ik niet goed. Het is inderdaad zo dat geesten je dingen kunnen laten doen of denken en dat kan inderdaad gevaarlijk zijn.
ik heb gelukkig nog nooit zo'n geest gezien.
Ik ben ooit met 1 "slechte" geest in contact geweest. Dat is erg vervelend, maar als je de geest niet plaagt en je er voor afsluit is er nix aan de hand!
Klopt, maar om te zeggen dat alle geesten slecht zijn vind ik niet goed. Het is inderdaad zo dat geesten je dingen kunnen laten doen of denken en dat kan inderdaad gevaarlijk zijn.
ik heb gelukkig nog nooit zo'n geest gezien.
Ik ben ooit met 1 "slechte" geest in contact geweest. Dat is erg vervelend, maar als je de geest niet plaagt en je er voor afsluit is er nix aan de hand!
niet altijd er zijn echt gewoon hele slechte geesten (demonen) die echt in je hoofd gaan zitten en je dingen laten denken enzo.
Je kunt het niet echt worden. nou ja, iedereen heeft het in zich maar heel veel weten het niet. Als je het echt wil kun je het misschien oproepen maar ik weet niet precies hoe want mijn hele stief familie en ik zijn paranormaal en mijn broer en vader niet en die voelen nu ook dingen dus je kunt het wel worden. nou ja een soort van
Serieus? Wil je dat echt? Ik verzeker je, het is NIET grappig! Maar als je het zo graag wilt...
Vriendinnen van mij zijn paranormaal, en geloof me, hun willen dat echt niet zijn. Je kan altijd aura's leren lezen ofzo als je dat wil maar geesten zien is niet altijd leuk volgensmij.

Reageer