hoe word ik paranormaal?

  • 28 February 2013
  • 56 reacties
  • 5114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil echt super graag paranormaal worden want mn bff is dat en mn vriendin in de straat en ik wil liz een geesten meisje zien die altijd bij me is.
ik wil het echt super graag , maar ik kan geen geesten oproepen want dat is te gevaarlijk.
dus wie weet iets? mn bff zei ik werd paranormaal toen ik een dierbare voor me zag sterven en mn andere vriendin zei dat ze haar vriendin zag sterven. maar wat moet ik doen om paranormaal te worden? ik wil het super graag ook omdat ik dan nie alleen ben.
help meeeeeeeeeeeeee!

56 reacties

Ik ben vroeger paranormaal geweest, ik heb het 'afgesloten'.
Je kan niet alles 'leren',  met geesten praten is erg gevaarlijk
besef dat wel goed. Ik denk dat je beter op een paranormaal
forum kan gaan, en het daar vragen. Ik denk dat zij je beter
kunnen helpen.
xx
Ik ben vroeger paranormaal geweest, ik heb het 'afgesloten'.
Je kan niet alles 'leren',  met geesten praten is erg gevaarlijk
besef dat wel goed. Ik denk dat je beter op een paranormaal
forum kan gaan, en het daar vragen. Ik denk dat zij je beter
kunnen helpen.
xx


is die er dan?
Je kunt niet leren om paranormaal te worden (geesten zien dan). Je bent paranormaal of je bent t niet.

Wel kun je leren om aura's te zien, maar uit je bericht kan ik opmaken dat je dat niet per se wil.
Je kunt niet leren om paranormaal te worden (geesten zien dan). Je bent paranormaal of je bent t niet.

Wel kun je leren om aura's te zien, maar uit je bericht kan ik opmaken dat je dat niet per se wil.


nou dat vind ik ook best hoor , en dat lijkt me ook minder erg.
Ik weet alleen niet of het zo'n goed idee is... Het kan soms ook al best heftig zijn om alleen al aura's te zien. Just saying...
Ik weet alleen niet of het zo'n goed idee is... Het kan soms ook al best heftig zijn om alleen al aura's te zien. Just saying...


wat bedoel je daarmee? en aub kan je schrijven hoe
je kunt niet zomaar paranormaal worden hoor.
meestal ben je dat ronder de 8 en daarna gaat het bijna of helemaal weg.
en paranormaal zijn is echt niet leuk hoor het is meer eng!
Als je aura's wilt zien moet je beginnen met je hand op een wit vel papier te leggen. Concentreer je op je hand en kijk of je een kleurtje ziet verschijnen. Je moet wel veel geduld hebben hiervoor en het meerdere keren doen, oefening baart kunst!
Ik weet alleen niet of het zo'n goed idee is... Het kan soms ook al best heftig zijn om alleen al aura's te zien. Just saying...


wat bedoel je daarmee? en aub kan je schrijven hoe


nou umm, kijk ik kan dat dus wel en ik kan dus aan sommige mensen ook zien of ze bijvoorbeeld depressief zijn enzo. op een gegeven moment ga je er op letten hoe mensen reageren op bepaalde dingen die je zegt, als je hun aura hebt gezien. het werd een soort tic van mij om eerst "aura te lezen" en daarna, als die persoon blij was, uit te vinden of diegene ook blij op mij reageerde.
Als je aura's wilt zien moet je beginnen met je hand op een wit vel papier te leggen. Concentreer je op je hand en kijk of je een kleurtje ziet verschijnen. Je moet wel veel geduld hebben hiervoor en het meerdere keren doen, oefening baart kunst!


kan je me dingen stap voor stap uit leggen?
stap 1 . hand op vel papier leggen en er naar kijken (consetreren)
stap 2 . ?
enz...
Paranormaal zij is niet iets wat je kunt "leren" zoals hier boven al wordt verteld. Ik noem het meer een gave, je hebt het of hebt het niet. Wat je wel kunt doen is voodoo, dat is minder eng en kan (bijna) iedereen!

Zelf ben ik ook paranormaal, gelukkig is een vriendin van mij het ook. Nu kan ik het aan iemand kwijt"
je wil echt niet paranormaal zijn hoor soms kan het best wel eng zijn.
Ik ben een soort van paranormaal want boven in mijn kamer is er iemand gestorven en ik zie die daar soms staan en vind ik best wel eng.
En paranomaal ben je of ben je niet (ik wil het niet zijn maar ik ben het) 
Een vriendin van mij is ook paranormaal en zei vind het ook eng want deze ochtend waren we in de wc's op school en zage we allebij een geest en die was doodeng. 
ik ben ook paranormaal en echt het is soms best eng.
en trouwens je kan het niet leren je bent het of je bent het niet
Volgens mij kan je niet echt paranomaal worden, ik zag vroeger vaak geesten en aura's enz. Maar dat is voor een groot deel verdwenen( niet helemaal, vaak nog wel aura's geesten wat minder) 
Geloof me het kan in het begin best eng zijn. Ik heb in de afgelopen tijd ontdekt dat ik dingen zie en dat iets me beschermt. Het is later best leuk vind ik. Maar dat licht aan het persoon. Ik weet niet of je het kan leren. Ik weet wel dat je er voor open moet staan
je kan het echt niet leren en dat wil je ook niet want als je zelf geesten en zo ziet praat je wel anders geloof me ik weet het.
en meestal ben je toen je klein was paranormaal hoe ouder je word hoe meer het weg gaat of zelfs verdwijnt soms heb je kans dat het blijft zoals bij mij 😞
is die er dan?

ja ik heb er een
Ik zag vroeger ook geesten, maar ik heb me daar voor afgesloten zeg maar omdat het geen leuke geesten waren. Nee, het waren zwarte donkere geesten die niks anders wouden dan mij lastig vallen als kind.
Ik kan nu nog wel telepathisch met geesten praten. Ik weet dat omdat ik een aantal geesten op mijn kamer heb die telepathisch tegen me praten. En nee dat is niet nep, ik hoor geen stemmen ofzo maar ze praten gewoon via je gedachtes en via je gevoel. Sommige mensen begrijpen me hier vast wel. Ik praat dan met ze terug en ze zijn vaak aanwezig op mijn kamer, dat voel je. Ik ben niet bang voor ze omdat ik ze heel goed ken, en hun mij.
Ik zie ook een soort ''aura's''.  Niet echt kleuren maar je ziet een bepaalde ''trilling'' net boven de gehele omtrek van mensen. Alleen als ik er op focus hoor ander zou ik helemaal gek worden. Dat zie ik dan natuurlijk ook bij mezelf. Ik voel ook sferen aan in de omgeving. Zegmaar of er een verdrietige, gespannen of blije sfeer hangt.
Dit is dus voor mij heel normaal en ik zie het niet zo als paranormaal zijn maar goed, zo normaal is het dus niet ben ik wel achter gekomen :/

Tja, hoe leer je paranormaal te zijn? Ik denk dat iedereen paranormale vermogens heeft. De een wat meer als de ander maar ik denk dat iedereen bepaalde vermogens kan trainen. Bij de een komt het vanzelf, bij de ander helemaal niet en de ander kan het trainen. Kijk eens rond op internet zou ik zeggen 😉
wat jij zij over je auras is het begin van een aura later als je het vaker oefend kan je ook kleuren zien
Ik heb het ook wel eens geoefend, maar ik werd er helemaal gek van. Prikkels komen bij mij sowieso al snel te hard aan en met ook nog kleuren om mensen heen wordt je helemaal gek. :eek:
vind ik niet maar ik ben er aan gewend.
in het begin is het inderdaad niet vijn neee
Geloof me het kan in het begin best eng zijn. Ik heb in de afgelopen tijd ontdekt dat ik dingen zie en dat iets me beschermt. Het is later best leuk vind ik. Maar dat licht aan het persoon. Ik weet niet of je het kan leren. Ik weet wel dat je er voor open moet staan
dit is waar zo ben ik erachter gekomen dat ik geesten kon zien omdat ik s'nachts wakker werd van een oude vrouw die naast mijn bed stond te zingen , die vrouw bleek de vorige bewoonster van mijn huis te zijn geweest. Later kwam ik haar weer steeds tegen bij leuke, enge of speciale momenten, een soort "beschermengel"
dat is bijzonder ik heb dat ook een beetje maar dan met een geest die ik bijna niet zie maar wel altijd voel
Geloof me het kan in het begin best eng zijn. Ik heb in de afgelopen tijd ontdekt dat ik dingen zie en dat iets me beschermt. Het is later best leuk vind ik. Maar dat licht aan het persoon. Ik weet niet of je het kan leren. Ik weet wel dat je er voor open moet staan
dit is waar zo ben ik erachter gekomen dat ik geesten kon zien omdat ik s'nachts wakker werd van een oude vrouw die naast mijn bed stond te zingen , die vrouw bleek de vorige bewoonster van mijn huis te zijn geweest. Later kwam ik haar weer steeds tegen bij leuke, enge of speciale momenten, een soort "beschermengel"


Ja, dat geeft je gewoon een fijn gevoel. Zo heb ik dat met de geesten in mijn kamer waar ik over vertelde. Maar als ik ergens heen ga is er ook vaak wel 1 of 2 van die geesten bij me. Het zijn wel bekenden. Het zijn mijn overleden opa, tweelingzus en broertje. Het is fijn dat ze er voor je zijn als je het moeilijk hebt en ze begrijpen je goed. Ze geven me ook tips en peptalks. Het is ook wel eens zo, als ik bijvoorbeeld op de fiets zit en ik merk dat 1 van hun mee is dat dat ze dan achterop gaan zitten. Dan voelt het ineens wat zwaarder. En dan zeg ik wel eens (in me gedachtes) van, hé hallo, jij bent een geest, help eens even mee met duwen?!! Als geintje bedoeld dan maar dat helpt wel want je ziet dan een soort van voor je dat diegene gaat duwen en dan ga je ineens harder. Zo heb ik dat wel met meer dingen, dat ze me net even een handje helpen met iets. Ik kan het dus ook echt voelen en ze kunnen echt dingen doen in deze wereld.
Dat zijn dus mijn beschermengelen.
En dan heb ik nog wel 1 iemand, een meisje in mijn dromen, Dominique heet ze en ze is een soort van gids in mijn dromen die vaak bij me is. Ze is ongeveer even oud als mij, misschien iets jonger.
hey iedereen!
ik heb een probleem , ik wil paranormaal worden en ik ben een soort van helderziend en voel ook dingen aankomen.
gisteravond heb ik weer zoiets gevoelt en wat ik voelde was dat er iemand (die ik ken)(of vrienden van mij kennen) dood was of in pijn of dat ik diegene nooit meer zou zien.
en ik wil paranormaal worden omdat:
1. ik een geestenmeisje die altijd bij me is wil zien.
2. ik mn bff en mn vriendin in de straat begrijp en errover kan praten
3. ik mischien een paar geesten als vriend hou en dat die me helpen uit te vinden wie en wanneer er iets fout gaat

en ik heb derek ogilvie gevraagt hoe ik paranormaal word enzo...
maar ik woon in nederland en hij is op tv in 1 van zn shows en gaat mn verhaal vertellen (ik heet daarzo avani , maar dat is niet mn egte naam) en ik ben super bang dat mn ouders errachter komen.
en ik kan niet in 1 van zn shows komen , en ik ben daar egt bang voor.
kan iemand helpen?

Reageer