hoe word ik paranormaal?

  • 28 February 2013
  • 56 reacties
  • 5114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik wil echt super graag paranormaal worden want mn bff is dat en mn vriendin in de straat en ik wil liz een geesten meisje zien die altijd bij me is.
ik wil het echt super graag , maar ik kan geen geesten oproepen want dat is te gevaarlijk.
dus wie weet iets? mn bff zei ik werd paranormaal toen ik een dierbare voor me zag sterven en mn andere vriendin zei dat ze haar vriendin zag sterven. maar wat moet ik doen om paranormaal te worden? ik wil het super graag ook omdat ik dan nie alleen ben.
help meeeeeeeeeeeeee!

56 reacties

Hey, 

Iedereen heeft een zesde zintuig zoals dat heet. Bij de een is het sterker dan de ander, je kan altijd oefenen om ergens beter in te worden.
Maar het zal niet snel zo zijn dat je daadwerkelijk met geesten comminuceert, sommige kunnen het wel maar zo sterk dat je echt verranderingen merkt als je met ze (probeert te) communiceren zal het niet snel worden.
Je zal het je eerder verbeelden want onthoudt er bestaat ook zoiets als wind, elektriciteit storingen of je bent bijvoorbeeld niet zo fit.
Ook geesten als 'vrienden' zodat ze je gaan helpen gaat niet zo snel gebeuren denk ik. 
Natuurlijk is er altijd wel een kans dat je zoiets kan verbeteren maar grotendeels op internet is nep.
Net als heel veel verhalen nep zijn. 

Xxx.
Je kunt dit beter NIET doen. Het is gevaarlijk en de geesten waar je in contact komt zijn NIET goede geesten. God zegen je.
Je bent niet paranormaal.

Aan je reacties te lezen ben je een beetje bang; je staat dus niet open voor geesten. Als je ze toelaat zul je ze wel zien. Maakt niet uit wie je bent. Iedereen kan geesten zien. Het moeilijke is alleen; hoe zet je jezelf open voor geesten?
heyy,

ik kan aura's zien en het is waarschijnlijk minder eng dan geesten zien. ik heb geen idee hoe het komt dat ik dit kan zien. ik keek een keer naar iemand en ik zag opeens wat om diegene heen, een soort zacht licht in de vorm van diegene.

groetjes,
Badge

Hi, je kunt niet paranormaal worden. Je bent het of je bent het niet. Ik zelf denk ook niet dat je vrienden paranormaal zijn, ik denk dat de entiteiten zich verbonden voelen met hun en dat ze ze daarom zien.

 

Als kinderen klein zijn en nog in alles geloven zien ze ook eerder entiteiten, maar ook die kinderen zijn niet paranormaal, ze staan alleen dichter bij entiteiten en zijn vatbaarder voor het contact. Daarom zijn kleine kinderen vaak 'paranormaal' en wanneer ze ouder worden niet meer. Als je na de leeftijd van 13 jaar nog steeds de gaven hebt kan je spreken van paranormale gaven. Of, iemand die hoogsensitief is, want hoogsensitieve mensen komen overeen met paranormaal begaafde mensen alleen is het wel degelijk iets anders. Zo is het zien van geesten niet altijd gelinkt aan het paranormale, net als kleine dingen voorspellen of voelen.

Badge

je kan het echt niet leren en dat wil je ook niet want als je zelf geesten en zo ziet praat je wel anders geloof me ik weet het.
en meestal ben je toen je klein was paranormaal hoe ouder je word hoe meer het weg gaat of zelfs verdwijnt soms heb je kans dat het blijft zoals bij mij 😞

Het klopt half wat je zegt. Hoe kleiner hoe dichter bij het zien van geesten. Alleen zijn die kinderen niet paranormaal maar vatbaarder voor het contact. Jij bent wel paranormaal aangezien je het nu nog steeds bent.

Reageer