Hoe vertel ik mijn vriend dat ik mezelf snij?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey 😃.
Ik ben een meisje van dertien jaar en ik zit nogal met een probleem.
See, ik heb een vriendje. Ik hou heel veel van hem en hij is het lichtpuntje is deze wereld voor me.
Alleen het is nou net..
Ik snij mezelf, ik probeer mezelf uit te hongeren (ik heb een geschiedenis hiervan, ik was een boel afgevallen, moest toen weer eten en aankomen, en nu ben ik weer teruggevallen.. al is het nooit echt weggegaan).
Hoe vertel ik hem dit?
Hij heeft er eerder naar gevraagd, het snijden dan. Ik zei nee, drie keer. Ik ben bang dat als ik het hem nu vertel dat hij zich verraden voelt..
En ik wil geen last zijn. Hij kijkt altijd zo bezorgd als er iets mis is 😞.
Ik eet soms wel gewoon als hij zegt dat het moet dus mijn probleem lijkt niet zo erg. Ik durf ook toe te geven dat ik een beetje in de beginfase zit, en helemaal opnieuw 'begin' met een eetstoornis. Ik ben ook helemaal niet dun; de schaal zegt genoeg en mijn kleding ook.
Ik wil echt geen extra gewicht op zijn schouders zijn; maar we willen met onze vrienden naar het strand en ik weet niet hoe ik dat met een leugen op ga lossen ALS we gaan zwemmen wat een groot deel van mijn bovenbeen zit onder de sneeen.
Help alsjeblieft?

Dankjewel.

x
Een bang meisje.

57 reacties

Ik weet het wel zeker!
Dankje voor die lieve woorden 🙂
Geen dank hoor!!
Hey!

ik snap jou probleem helemaal ik heb mezelf ook een tijdje gesneden ! 
Niet doen, het is geen optie. Hebt begint met een kleine snee, en nu praat je erover also het normaal is!
wat het niet is. Probeer te stoppen. Het is niet makkelijk maar uiteindelijk zou je er zelf ook blijer mee zijn.
de zomer komt eraan en de bikini's en topjes, rokjes of shorts moeten weer aan! Je zal echt opgelucht zijn als je bent gestopt ,
En van je sneeën af bent.

ik zou het tegen je vriendje zeggen als ik jou was. Hij kan je helpen en er met je over praten,
Hij kan je in de gaten houden en laten zien dat die om je geeft, wat een fijn gevoel is.

succes ermee ! 
Xx
Dankje, hierboven.
Ik weet best wel hoe diep de shit is waar ik in zit met het snijden enzo, toch bedankt.
Ik zit er nu al meer dan een jaar aan vast, ik ben een soort van gestopt though. Mijn langste stop was vier maanden.
Ik heb het hem al verteld 🙂
Wat goed dat je het hem verteld hebt!!!
Hoe gaat het er nu mee?

Is het je al gelukt?!?

-hoihoiikbenhoidoei

Reageer